PRACA W NIEMCZECH NA C+E
ID: 161859

Proszę podawać tutaj firmy niemieckie zatrudniające polskich kierowców. chcę wyjechać do niemca bo mam już dość tych naszych dziadów. płacił tak sobie potem wszedł na diety ale po dwóch miesiącach przeliczył ze za mało mu na koncie zostaje i znowu wrócił na stare zasady na których zarobisz 4 tys zł jak dobrze idzie. niech dziad sam jeżdzi.

~wkurzony.
*.5.214.193.ipv4.supernova.orange.pl

Posty (68)

~Zakręcony
2015-03-07 11:48:08
gość... może ma hobby o którym nie wiesz. Słyszałeś np. o cenach niektórych znaczków pocztowych?
~Tom70
2015-03-07 11:59:55
A niby skąd on ma wiedzieć jak dla niego liczy sie fura, kurnik, i komura i jakieś fatałaszki :)
~COLA74
2015-03-09 12:59:27
Witam dobrą mam prace u niemca i godnie płaci, ale moja rodzina niechce tu być i co mam zrobić, chyba czas wracać do PL tego lata.
~xxx
2015-03-09 13:13:54
de*ile inaczej nie nzawac, po co ci adres do firmy jak nie znasz jezyka jesli go znasz jestes pustakiem, wpisz w google fahrer angebot arbeit egal was schreibst du hast di viel angebot mit arbeit
~Przemo
2015-03-09 14:04:32
Euba logistic Angermunde. Trzy lata temu bylo 1700 + 24 diety. Teraz nie wiem. Plus jest taki ze sa 40km od granicy
g-a
2017-05-23 13:40:52
Zakaz przerw tygodniowych w kabinie. W związku z tym trzeba jakiś pokój wynająć. Od czasu do czasu do Polski pojechać. Ile zostanie na rękę? Chyba mniej jak w polskiej firmie.
Kochunternehmensbera
2017-05-23 15:17:54
Zakazu jeszcze niema, jak narazie!
kierowca-pl
2017-05-23 19:00:23
Oj Panowie czytam i nie dowierzam! Tylko Tom70 napisał prawdę o pracy w Niemczech. Większość Was chciała by 2000 euro na rękę i pracować pod domem w Polsce. Ale tak się NIE DA! Krytykujecie zarobki w DE a chwalicie w Polsce? Co z tego że w Polsce zarobisz 5000-6000 a od ilu jestes ubezpieczony??? Jak coś się stanie z czego będziesz żył? Odłożysz? Przecież musisz mieć elegancki dom i samochód aby sąsiad Ciebie nie wyśmiał. Chore podejście klasycznego Polaka.
g-a
2017-05-23 22:05:01
Zakazu jeszcze nie ma, ale będzie. Za to zamach już się trafił.
~Adam
2018-07-01 17:35:15
U szkopa nie zarobisz pieniedzy. Szukaja tylko idiotów za 2000E, zależy na jakiej jesteś klasie podatkowej. Na ręke możesz dostać nawet 1600E.
~lukmar13
2018-08-26 14:01:47
Witam, pomoge w zalatwieniu pracy na cysterny na poludniu de. Zarobki kolo 3euro na reke (3 klasa) Praca od poniedzialku do piatku, tydz nocki tydz dniowki. W miesiacu dodatkowo 4-5 dni wolnych.
lukmar13@wp. pl
~Pawel
2019-05-18 09:09:07
U NIEMCA jest tak samo. Tam gdzie dobra robota nikt sie nie zwalnia. Dziady szukaja non stop, bo nikt nie chce pracowac.
~Pawel
2019-05-18 09:21:01
10 lat -8 firma. Sadzilem sie o pieniadze i nie mam dobrego zdania na temat szkopa. SZKOP TO SZKOP, nic im sie nie zmienilo z glowa od czasu wojny. Falszywy narod i gorszy od Ruska. My polacy jestesmy dla nich niczym, toleruja nas bo musi ktos pracowac.
~3000zl
2019-05-18 09:57:36
Niemieckie firmy zaniżają wynagrodzenie szofera. Dzięki temu w Polsce możemy płacić jeszcze mniej, wymagać jeszcze więcej. Szofer nie ucieknie. Polski szofer w dodatku ma tańsza i lepszą konkurencje ze wschodu.
Szoferu trzeba trzymać krótko. Traktować go jak własność. To ma robić nie dyskutować. Dyskusja z szoferem jest całkowicie bezcelowa. Szofera nie zachęcasz do pracy, szoferowi każesz pracować. Rozmawiać można z wykształconymi ludźmi. Szofera goń do roboty. Ludzkie mendy, margines społeczeństwa, wiecznie piany, niedouczony, chamski i rozczeniowy, bez ambicji, umiejętności.
Tylko DAJ, MAŁO, KIEDY BĘDZIE...
Będziecie robić za 1600 jak tylko wylecicie z kabin. Z chęcią popatrzę w oczy śmieciowi który dzisiaj drze ryja ze dycha mało.
Najniższa klasa społeczna, patologia nowoczesnego świata utrzymująca grube bezrobotne żony, jaka normalna kobieta zwiąże się z szoferem? To dowód ze patologia się przyciąga.
Was trzeba resocjalizować.
Każdy szofer musi przejść leczenie. Raz na rok przez miesiąc resocjalizacja. Inaczej do łopaty za 1600.
Milczeć szoferu.
Nie czytam waszych wypowiedzi. Nic mnie one nie obchodzą.
Ty masz robić. I tylko na to zwracam uwagę, czy pracujesz. Jak masz czas pisać na forum, można ci dołożyć obowiązków i obniżyć stawkę. Tak żeby szoferu spał i pracował. Nic więcej. 500% wydajności za minimalna krajową.

Jak to napisał przyglup kuku mi jest dobrze, nie narzekam. Reszta mnie nie obchodzi.
~Prorok
2019-05-18 10:23:19
3000 widac desperacje. Komornicy opieraja sie o plot?
~3000zl
2019-05-18 10:33:17
Za samo nieautoryzowane zwrócenie się do twojego Pana powinieneś kmiotku zostać wychłostany.
~Daro
2019-05-18 12:49:39
Do 300zl to jest mowa nienawiści i poniesiesz za to odpowiedzialność marny człowieku
~Daro
2019-05-18 12:53:11
Ja pracuje u Niemca i zarabiam bardzo dobrze, bo to jest najważniejsze. Nie chcę być ciul.. y przez pl pracodawców
~Jakoś tak
2019-05-20 19:38:19
Ja mam 4600 na ręke i jedna nocki w aucie, chyba troche mało?
~dobry kolega
2019-05-20 19:45:18
Jakos zamelduj to lysemu, zobaczymy co odszczeknie
~dobry kolega
2019-05-20 20:09:45
Podrobko lysek nic nie musi odszczekiwac bo to fajny gosc a ty juz nie nadawaj bo wiem kim jestes i. powiem ze sie tego nie spodziewalem
~dobry kolega
2019-05-20 20:53:23
Opierajac sie psychologiczny wyraz postow 3000zl zupelnie nie widac aby byl zdesperowany facet po prostu punktuje braki jakie maja kierowczyny bo fachowcow ceni a jal kto to odbiera to znaczy ze sam siebie zle ocenia

1

~Jakoś tak
2019-05-21 08:49:10
Do 300, jesteś dziadem
~Starykierman
2019-05-21 10:10:56
Ty 3000 niezaslugujesz aby mnie KIEROWCE pocalowac swoja smierdzaca buziuchna w moje szanowne posladki.
~Skb
2019-05-21 16:59:51
Czy kojarzy ktoś firmę heidelmann niedaleko kassel, może jakieś opinie
~Skb
2019-05-21 17:03:02
Dobry kolega... kto to jest łysy
~dobry kolega
2019-05-21 17:04:27
Wlasciciel firmy w polsce czasem cos tu pisze
~Kudłaty
2019-05-21 19:40:40
A co to za firma na ringu Berlina ma ponoć 350 samochodów.
~Jakoś tak
2019-05-21 23:04:16
Dobry kolega -dzięki... . ej łysy mam 4600 na rekę i spie jedną nocke w aucie i jak tu korwa żyć, chyba cza szukać czegoś innego bo to samo dziadostwo
~felek
2019-09-09 14:00:50
Panowie omijajcie szerokim kolem firme w niemczech HEIN... ROTT AM INN pracowalem i ludzi traktuje. . jak numer... i kierat do bolu...
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 34.204.176.189

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

REKLAMA

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2019
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Kierowca do zabrania - Potrzebujesz się dostać do auta? A może masz wolne miejsce i możesz podrzucić drugiego kierowcę gdzieś na Twojej trasie?
Kierowca Do Zabrania

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce