~Bezszelestny
| Kolego z tego co wiem to dwie grupy na kraj i na zachód są dieta 45EUR na kraju okolice 4 nie wiem ile w tym prawdy | 1 | | |
~żandarm na emeryturze
| za 45 euro to teraz du p e sie wyciera, OOOOOO czym ty chłopie piszesz? | | | |
~Bezszelestny
| Sorki kolego 45EUR i podstawa jest tam tylko nie wiem ile tej podstawy | 1 | | |
~tytus
| Szału niema | 1 | | |
~Nowy
| Tytus, czy możesz podrzucić, jak wygląda praca z perspektywy kierowcy? | 1 | | |
~Ktos
| Napiszę tak, coraz częściej kierowcy odchodzą, auta zaczynają być bez obsady, więc wnioski sami wyciągnięcie. | 1 | | |
~Ktoś
| A jak wyglądają auta? Chodzi mi o ich wyposażenie. | 1 | | |
~szofer
| Jaki system pracy na zachodzie? ile można zarobić? | 1 | | |
~Marek
| Czytanie anonimowych opinii nic nie wnosi. Trzeba isc samemu sprawdzic. Schemat jest praktycznie zawsze taki sam dzialania zawsze. Pracuje, cos nie pasuje, odchodze ale jeszcze przy okazji cos nasmaruje w sieci na zlosc. Ile osob tak robi? :) Gdyby merytorycznie bylo to opisane ze szczegolami co, kto, gdzie i jak byla by to opinia wiarygodna. A tak? Ogólnik bo cos komus nie pasowalo ; ) | 2 | | |
~Mania
| Jestem kierowcą w tej firmie od 7 miesięcy i ogólnie prawdę mówiąc praca mi się podoba. Zarobki jak tu ktoś napisał ok 4 tys. Ile w tym prawdy? Otóż jeszcze ani razu nie miałem mniej. Auta nowe, aczkolwiek nie dostosowane do pracy w terenie, w który musimy nieraz wjeżdżać. Chłopaki w biurze się wyrobił i już dobrze pracę układają. Na kraju podstawa plus premia plus 26gr od kilometra. Na zagranicy podstawa plus 45euro plus premia. Wyjazdy na kraju 5dniowe na zagranicy 12dniowe. Praca w miarę wygodna. Mało obsługi. U nich zrobiłem się wygodny i na firanke nie wróce:) Ja polecam | 1 | | |
~mlody k
| Ile mozna wyciagnac na zagranicy, jaki system pracy 12 dni pracy ile dni w domu? Co wozicie jak wyglada obsluga. Jezdze na plandece obecnie. Szef wporzadku? | 1 | | |
~mlody k
| Nikt tu nie zaglada? Nawet szef?; ) | 1 | | |
~Mania
| Przyznam, że nie wiem ile na dwutygniówce wyciągają. Obsługa... No cóż: odwinąć plandek, załadować zawinąć. Na rozładunku to samo w drugą stronę. Więc obsługi tyle co nic. Czasem zdarzy się sytuacja gdzie używasz łopaty (przy rozładunku wapna). Jak to na wywrotce, masz jedno miejsce załadunku i rozladunku (żadnych miejsc doladunkowych czy kilku punktów rozładunku), też uważam to za plus. A szefa widziałem i rozmawiałem z nim tylko 2 razy więc zbyt dużo o nim powiedzieć nie mogę. Do większych minusów zaliczyć można kolejki w portach m. In. W Gdyni czy Gdańsku, ale obsada dwutygodniowa tam jeździ sporadycznie. Ich kierunki to zagranicą. Stałe wyjazdy maja na Niemcy, Włochy, często Czechy Słowacja, czasem zdarzają się Węgry. Tak jak napisałem wyżej POLECAM | 1 | | |
~Mania
| Wozimy głównie zboża, produkty odzbożowe (śrut, pasze), wapno. Czasem kruszywa, ziemię, nawozy. | 1 | | |
~Mlody
| A jaki system pracy. Ile w trasie na zagranicy a ile wolnego. 1 auto 1 kierowca? Jak z zarobkami obecnie na zagranicy. Praca jest caly rok czy sezonowo jak to w rolnictwie? Trasy sami planujecie czy, z gory ustawione ktorymi drogami jechac? Za uszkodzenia potraca? np zderzak lusterko naczepa? Wykorzystujecie wszystkie 9 h pauzy I 10 h jazde? Magnesy przegiecia sa?Poukladana jest praca czy duzo szarpania ze strony biura? No I czy szukaja u Waskierowcow czy juz staly zespol. A ile aut w firmie? | 1 | | |
~Mania
| Jeden kierowca jedno auto. Dwa tyg w trasie 3 dni wolnego albo 5 dni i weekend w domu. Praca jest cały rok. W większości sam planujesz trasy, ale zdarzy się że podrzucam ci którędy chcieliby żebyś jechał. Za uszkodzenia nie potracaja. Uszkodzeń było sporo ale żeby cię obciążyli to już musisz jakieś rażące przewinienie popelnic. Z reguły zgłaszasz szkodę i tyle. Z tymi pauza mi i jazdami... W zależności od roboty. Czasem spokojny tydzień jest lub też jak masz dość sporo pracy to wiadomo że trzeba trochę popracować żeby się wyrobić. O magnesie nawet nie ma mowy. Takie coś tu nie jest praktykowane a nawet karane. Praca raczej poukladana. Cały czas szukają kierowców. 50 aut w firmie | 1 | | |
~Mlodykierowcawałcz
| Witam, czy przyjmą mlodego kierowcę bez doświadczenia? | 1 | | |
~Hajduk
| Firma skrajnie nieuczciwą pod przykryciem ogarnietej firmy banda wyzyskiwaczy nigdy nie można doliczyć się kasy szczerze odradzam Panowie szkoda marnować czas i pracować dla złodziei ha | 1 | | |
~Hajduk
| Zgadzam się firma naprawdę nieuczciwą odradzam każdemu | 1 | | |
~mlody90
| A która firma jest uczciwa mając tyle samochodow | 1 | | |
~Truckboy
| Hajduk możesz rozwinąć swoje oskarżenie że są nie uczciwi, tak to można o każdym powiedzieć i napisać uzasadnij swoją treść | 1 | | |
~spadochroniarz
| ja powiem tak: ja pracuje i mi pasuje. Nie mogę nic zlego powiedzieć. Wiaodmo jak wszędzie sa plusy i minusy, nigdzie nie ma idealnie, ale uważam ze jest napawde OK | 1 | | |
~zazi
| Koledzy i jak tam w firmie bo auta widać śmigają po Europie, kiedy inni juz zawijają interes to widac Tomar śmiga dalej | 1 | | |
~Egon
| Tomarek jest dobra firma. Przekonali sie Ci co odeszli a po 3. miesoacach wrocili... Ja pracuje i jestem zadowolony. Napewno nie pojde do Silvy chocby płacili 20 tys. | | | |
~piotr
| tam to juz napewno nalezy wjechac ze wszystkimi organami kontrolnymi, wliczajac tez prokurature | | | |
~Był y
| Firma nie jest zla. Sa gorsze. Fakt jest ze malo placa i to ich zgubi. Niebawem auta beda staly na bazie a za pare miesiecy zostana obsadzone przez komornikow. Niestety ale polityka firmy wobec kierowcow jako jednego z najwaznieszych narzędzi do zarobku prowadzi do nieuchronne go upadku | | | |
~Byly Kiero
| Powiem. Tak TRZASKOWSKI WKONCU WYLAPIE W RYJA c*el *Y OJ NIECH JA CIE SPOTKAM W CIEMNYM ZAULKU TO ZOBACZYSZ. RECE RAZEM Z CWIKLA PO LOKCIE W GOWNIE MAJA U*E OD WLAZENIA W * STAREMU. NIE POLECAM FIRMY DZIADT DZIADY I TYLE. | | | |
~Albatros
| Mi pasuje. W poniedziałek wyjazd w piątek zjazd. Czasami zjezdzam w czwartek. Moglbym szukac gdzies indziej ale tu mam prawie na miejscu firme. Miala juz upadac w 2017 jak pisali powyzej posty - mamy 2021 a firma istnieje. Pensje od 16 miesiecy mam zawsze na czas. | | | |
~Byly Kiero
| Powiem tak Firma nakgorsza jaka moze byc zero szacunku wobec kierowcy a zwlaszcza Trzaskowski dyrektor cham i prostak razem z Cwikla kasa 4. 500 zjazd w piatek 20 albo i pozniej a nawet w sobotę za wszystko obciazaja jak pojdziesz powiesz ze cos sie zepsolo to. Trzaskowski od razu ze to twoja wina nawet jak kapcia zlapiesz masz przywiesc rozwalona opone bo beda sprawdzac czy to nie twoja wina a wiadomo od razu ci to. przyklepia spedtcja porazka. kaza tacho przeginac i opisywac. Jednym. swolem Niepolecam I moze wkoncu Pan Wrzeszcz cos z tym. zrobi mam. na. mysli cwikle i trzaskowskiego kakby zwolnil to by jiz bylo lepiej i placa wiekasza bo za 4500. to na magazynie zarobisz | | | |
~Usabez asu
| Nie polecam tej firmy. Tylko czekac kiedy ukraincy beda. jezdzic bo coraz wiecej aut na placu | | | |