REKLAMA

m&m spedition tarczyn
ID: 225489

witam mam takie pytanie czy ktoś słyszał o tej firmie a dokładnie chodzi mi o oddział w poznaniu

~JAROSŁAW
*.cpe.smnt.pl

REKLAMA

Posty (36)

~kiel
2018-11-12 23:54:58
ktos cos o tej firmie
~kierowca
2018-11-28 18:18:34
Płacą dobrze, robota jest ok, wszystko na legalu, jeżdżę tam już trochę czasu i nie narzekam. Jak na kraj to warunki są mega ok. Auta też młode. Roboty nigdy nie brakuje.
~Driver
2019-02-07 10:18:47
Co ty za głupoty piszesz. Auta stare porażka a zarobki 3000 na dwa razy do 10-tego podstawa i resztę pod stołem do 20-tego. Jazda na procencie. Tadeusz głupoty opowiada ile się tu nie zarabia na rozmowie. Firma porażka. Często trzeba kombinować żeby zdążyć. Z mechanika też porażka trzeba się o wszystko prosić. Omijanie z daleka. Wiekszosc tu dziadków jeździ co mają emeryturze.
~Driver
2019-02-07 10:24:21
Firma syf. Osiński nie dba o kierowców bo zawsze ktoś przyjdzie. Rotacja spora szkoda jeździć tu za dwie miniratki. Auta z demobilu. Jazda na procesie nie wiesz za ile ale pomnika z Tarczyn zawsze mówi że wypłata się zgadza. Firma porażka omijanie z daleka. Wole iść na produkcję niż tutaj jezdzic
~Realista
2019-02-21 13:09:59
Porażka i tyle. Jazda na procencie za ok3000 także nie wiesz za ile jezdzisz. Auta stare bezprzerwy coś się psuje. Tadeusz na rozmowie obiecuję ile się tutaj nie zarobi. Na każdym kroku firma cie okrada p Monika z Tarczyn a wiecznie ścierania że wszystko jest ok. Osinski obiecywał złote góry kierowcy chcieli zrobić zebranie to olać ich i nie przyjechał. Najgorsza firma w Radomsku. Spedycja też porażka często dają ciała i zdziwieni nawet dokładnego adresu firmy nie znają nie mówiąc o czasie pracy kierowców. Omijanie ja z daleka.
~Maksymilian
2019-02-21 13:15:24
Z pełną odpowiedzialnością potwierdzam opinie Drivera. Totalna pomyłka i porażka, najlepiej się zjawić z własnym zestawem i paliwem, a o wypłatę nie pytać, bo Pani Monika ma zawsze " właśnie " wyłączony komputer albo nikt jej nie przekazał, że jeszcze tego, czy tamtego nie dołączyła. Pensja płacona z procentów, ale nigdy papierów do wglądu nie dostaniesz i czy jeździsz 2tys. km., czy 8tys. km., to 3-3. 5 tysiąca dostaniesz w dwóch ratach, jedną na konto, a drugą w kopercie. Obietnice jazdy na legalu i zarobki wg. opowieści P. Tadeusza można sobie między bajki włożyć. O Panu Osińskim się nie wypowiadam, szkoda sobie głowy zawracać tą całą pseudo firmą.
~Realny
2019-03-01 07:58:07
Najgorsza firma w Radomsku totalny syf. Pracujesz na procesie i za niecałe 3000 przelewie na dwa razy. Tadeusz W obiecuję śliwki na wierzcie a realiach brydża. Samochody starocie wiecznie coś. Pan Osiński ma w nosie kierowców miał się pojawić na zebraniach i nie może dojechać. I praca w błocie na terminalu że później wyglądasz jak świnka cały w błocie. Spedytor życia też udanie zero pojęcia o transporcie często trzeba kombinować. Omijajcie firmę z daleka bagno i tyle. Jak masz emeryturę to możesz dorobić sobie.
~Fiutas
2019-03-06 12:53:28
Mowa o oddziale Poznań? Bo chyba tylko tam jest błoto jak w chlewie wieczne czekanie za kontenerami nie wiesz czy zdążysz wrócić itp to tylko niektóre bolączki
~Zly kierowca
2019-06-18 08:53:26
Bardzo duzo mlodych kiero pracuje nie sami emeryci. Kasa na czas robota spoko jak dobrze gadasz ze spedycja to i dobrze zarobisz. Fakt autek sporo starych ale sa i mlode. Szefu zawsze zabiegany ale jak sie go zlapie na rozmowe to spoko gosc :) ja nie narzekam na ta firme jest uczciwie. Mozna trafic gorzej a tym co sie nie podoba to niech napisza moze za co wylecieli piekne historie by byly jak sie rozpierdziela auta. Ale zaden sie nie przyzna.
~zły kierowca
2019-08-14 15:48:06
Auta Starsze zadbane inne nie mogą być jazda na dwie tarczki to podstawa inaczej kierowcy zarobili by
~Kierowca M&M
2019-09-03 04:04:04
Omijać omijać i jeszcze raz omijać szerokim łukiem to bagno
~Były pracownik
2019-09-07 14:50:47
Jeżeli chcesz zatrudnic się w firmie M&M to musisz pamiętać o wodzie która ci nie przysługuje, o ciuchach roboczych i butach o których nikt nie wie że są refundowane (dowiedzialem się przypadkiem) a i tak nikt ci ich nie kupi na oddziale w Poznaniu. Będąc kierowcą w Gądkach musisz liczyć się z obciążeniami za paliwo ponieważ Pan od ecodrivingu znajdzie zawsze powód do cięć (chyba że jesteś jego dobrym kolegom) nie polecam pracy w tej firmie.
~Były pracownik
2019-09-07 16:22:41
Typowe DZIAD TRANS oddziału w Poznaniu nie polecam. Pracowałem więc wiem. Panówie Osińscy bracia kozacy dorobkiewicze. aa zatrudniając się w tej firmie musisz pamiętać że biuro w Tarczynie (Monika i Agnieszka) nie odbierze od ciebie telefonu. Dołożę tylko pracę w Biedronce! (wtajemniczeni wiedzą!) pozdrawiam Pana Łukasza z oddziału Poznań. Nigdy nie podejmuj pracy w tej firmie. Zadzwoń uświadomie dlaczego nie.
~Eustachy
2019-09-11 22:27:38
Firma Do P. I. Z. D. Y... obiecują stałe kursy i wypłatę ok 4500 do 5000zł. I maksymalnie 12 godzin pracy (nie dajcie się skusić) prawda jest taka że na pobranie kontenera w Gądkach czekasz czasami trzy godziny pedzisz na ikee a tam c. H. U. J. bo brak pudel i nocka w budzie, bez jedzenia i picia ( nikt jak wejdziesz już cię nie wypuści) w brzuchu burczy ale co tam jeden dzień nie ładują wogole więc kończę C. H. U. J. wie kiedy a jutro powtórka z rozrywki. Chcąc zatrudnic się w tej firmie polecam z domu zabrac (czajnik na gaz, garnek mały, garnek duży (czekanie powyżej 10 godzin - częste) sól, pieprz, papryka słodka, ostra, kawa herbata, czajnik bo na bramie w chlastawie p. Marta odmówi ci gorącej wody bo jako kucharka się nie zatrudniają., kocyk podusie, i przede wszystkim CHECI DO PRACY. Tylko przy rozmowie o pracę nikt ci o tym nie powie. Pozdrawiam nie zadowolony z krotkiej pracy w tym kołchozie
~Eustachy
2019-09-11 23:01:15
Dodając do całości ze naczepy to smiecie które nawet podobno nie przechodzą przeglądu i radz se Pan sam nadal uważam że firma M&M jest firma nie godna polecenia. Pozdrawiam ludzi którzy ostatkiem sił bądź za kare chcą tam pracować.
~Driver
2019-09-15 14:46:14
Nie rozumiem skąd takie opinie o oddziale Poznań. Fakt czasami są przestoje w oczekiwaniu na kontener powrótny. Ale jak robota dobrze idzie to na nocce w 9 h pracy można się wyrobić, w dzień 10 h minimum. Wypłaty fakt 4300-5500 w zależności od ilości dni roboczych w miesiącu. Auta zadbane, roczniki powyżej 2015 roku. Naczepy zaniedbane? Zgadza się, ponieważ kierowcy nie chce zgłaszać awarii i stąd taki stan. Co do przeglądów. Jeśli naczepa nie przeszła przeglądu (brak nadkola czy brak hamulca ręcznego na jednym kole) wtedy naczepa z automatu jest kierowana do warsztatu i wszystkie usterki są naprawiane.
Tak źle w firmie a z tego co wiem kierowcy którzy odeszli żałują decyzji bo jednak w tej firmie nie było tak źle.
Organizacja, awizacje sa ok, wiadomo czasami się zdarzy oczekiwanie na awizacje ale telefon i zaraz jest zrobiona.
Podsumowując opinie negatywne są ponieważ kierowcy oczekują od firmy cudów, i chcieli by zmienić w firmie dużo. A taka prawda że szefostwo w ciągu 1roku zrobili dużo dla firmy. Podwyżki na poziomie 800-1200 zł, wymiana aut z roczników 2006 na 2015 i wyżej. Większe nakłady finansowe na naprawy aut itd.
~Szofery z krwi i kości
2019-09-16 17:59:44
Driver skąd ty te zioło bierzesz daj adres! Po przeczytaniu tego co piszesz odnoszę wrażenie że piszę to ktoś z kierownictwa oddziału lub sam zainteresowany a wymieniony w jednym z postów ktoś o imieniu Łukasz. Podając tak skrupulatnie dane jestem w 100%pewien tego co pisze więc nie ukrywaj się pod śmiesznym nickiem Driver bo to uronga ludziom czytającym te posty w moim odczuciu osoba pisząca ten post zrobiła z siebie Błazna
~Prawdomowny
2019-09-26 04:08:34
W tej firmie dobrze to już było praca do ogarnięcia ale to już historia teraz realia są jakie są kierowcy uciekają ile sił w nogach! Fakt jest taki ze magister matematyki inżynier mechaniki pojazdowej pionier transportu na skalę globalną pan eco jedyny na świecie lat 29 doświadczenie zawodowe 55 lat 20 mln km za fajera po trasach nawet miedzygalaktycznych wszystko wie najlepiej a najbardziej że kierowca to niekompetentny złodziej paliwa wypłaty rachunek prosty dniowka 240 pln x 21 dni pracy w miesiącu daje 5040 PLN i to jak wszystko jest cacy i bez obciążeń finansowych za przypał wynikający z braku wiedzy przy rozliczaniu auta... omijać omijać i jeszcze raz omijać takie dziadostwo szkoda życia na takie badziewie. Nie liczy się chęć do pracy tylko norma paliwowa nic więcej eco wariat zniszczył firmę i kapitał ludzki na który bardzo długo prcowano. Lepiej grabić wodę niż pracować dla mm niestety
~Niekompetentny kierowca
2019-09-29 22:20:18
Podpinam się pod post wyżej, sam bym tego lepiej nie ujął. Z wypłatą różnie, musi iść naprawdę dobrze żeby te 4800 mieć. Pan Eco miał chyba matematykę w szkole na piętrze a po schodach się chodzić nie chciało. Chociaż podobno na oddziale w Radomsku jest bardzo szanowany i uwielbiany przez kierowców oraz uznawany za człowieka kompetentnego. (zagalopowalem się) tak jak kolega wcześniej pisał na tym oddziale dobrze już było. Nie polecam. Ja wziąłem grabie w dłoń
~Ł ysy
2019-09-29 22:24:06
Nieplaca omijac
~bleble
2019-12-03 10:30:27
to wy wozicie pelno kontenerow na Ikea do Ociaza?
~Szofery z krwi i kości
2019-12-04 18:39:11
Tak między innymi z Ociaza
~Szofery z krwi i kości
2019-12-04 18:40:47
Dla zainteresowanych szefowie firmy stanęli na wysokości zadania i już ekodrivera nie ma brawo
~Prawdomowny
2019-12-05 08:32:30
Heh teraz pewnie pan Lukasz szanowny gowno -dowodzący 7 mopa na drodze mlecznej opowiada swoim kolegą na jego poziomie że mm to taka zła firma i ze go skrzywdziła, ograniczała jego możliwości itp. Brawo wam panowie ogromny sukces kiedy opijemy odejście kmiotka? I czy byli pracownicy też mogą przyjść?
~Prawdomowny
2019-12-05 08:42:44
Zapomniałem dodać że jest to 7 mop na drodze mlecznej jadąc od strony gwiazdy Betlejemskiej
~Ekodrajver
2019-12-06 16:41:53
Zgadza się. Pana Lukasza już nie ma w firmie. Każdy się cieszył. Teraz norma spalania została obniżona do 30 L bez tolerancji w górę. Obciążenia są dalej. Od 100-600zl na głowę. Odejście pana Łukasza nic nie wniosło dobrego do norm spalania.
~Szofery z krwi i kości
2019-12-09 11:48:35
Ecodriver to co s*lileś tego się nie odkręcić Spirala złych decyzji będzie się ciągnęła dalej Podstawowym błędem było ustalenie wspolnej normy dla wszystkich aut jednego typu Jak można na podstawie jednego jednego kursu najnowszym autem do tego w nocy przy ruchu praktycznie zerowym ustalać normę Panie Łukasz w słowniku ludzi kulturalnych nie ma określenia na taką głupotę i brak elementarnych zasad w ustalania norm To tyle w temacie
~Były kierowca
2019-12-17 22:56:16
Były potrącenia jak p. Łukasza już nie ma
~Były kierowca
2019-12-19 19:02:57
Źle zadałem pytanie.
Czy tez były obciążenia jak p. Łukasza już nie ma?
~nowy
2020-01-02 22:32:54
czy jakieś przyjęcia są u was jeśli tak można o jakiś kontakt
REKLAMA
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 18.210.24.208

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

REKLAMA

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2020
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Kierowca do zabrania - Potrzebujesz się dostać do auta? A może masz wolne miejsce i możesz podrzucić drugiego kierowcę gdzieś na Twojej trasie?
Kierowca Do Zabrania

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce