Josephs.ScotBorowiak Properties Ltd

Polska ciężarówka bez koła. Niemiecka policja zakazała dalszej jazdy

ID: 228785


Do kontroli doszło w minioną środę w Germersheim.

~etransport.pl

Wątek dotyczy tej informacji prasowej

Posty (54)

~volvo
wiesz co by sie działo jak by ci skontrolowali 5 wykręconych bębnów?

-1

~Kierownik CE
Prawda taka ze gdyby to zrobil na dojazd do parkingu, serwisu, zeby na srodku drogi nie stac wszystko byloby ok. Ale pewnie najpierw na rozladunek musial jechac bo ladunek pilny.
~Czarny Volvo
Takie rzeczy jak w/w to faktycznie patologia szczegolnie w Nieczech na autostradach. Rozumiem trudne warunki gdzie serwisu nie uswiadczysz np Finlandia północ dojazd do najblizszego warsztatu. Ale RFN na autostradzie to juz w latach 70 / 80 tych na starych serialach czy filmach widzialem ze tam kola najwyzej zmieniano na parkingach nikt tak nie jechal. Polska jest w europie i jest cywilizowana niezaleznie od wlady ale ludzie do tego nie dorośli jeszcze w wielu przypadkach.
~:)
Bo Polakom w Niemczech trzeba wszystkiego zakazać i karać grzywną albo więzieniem. Niech znają swoje miejsce w D.

-1

~kiero
W normalnej firmie bez koła sie nie jedzie tylko czeka sie na serwis, oczywiscie mam na mysli normalna poważna firmę która szanuje kierowców a kierowcy szanują firme.

1

torreador
Kiero... to nie kwestia firmy, a raczej kierowcy z proznia w przestrzeni miedzy usznej. Takie numery moze robic w C-360 na kartoflisku, a nie na autostradzie.
~kiero
torreador-zgadzam sie z tobą
~Bastek
Ludzie litości na budowie tez nosiliście pustaki ręcznie jak taczke ukradli. Przypominam transport międzynarodowy polega na przewozach miedzynarodowych. Czasem trzeba inwencji twórczej. Szczególnie dużo do powiedzenia mają gwiazdy pokroju ostatniego kandydata do pracy o którym opowiadał mi Szef. Nie przyszedł do pracy bo miał siąść na Volvo, uwaga, że skrzynia manualną, a on nie wie jak się z taką jeździ bo on zawsze automat. Ale wszędzie był i wszystko widział. A fiordy to mu z ręki jadły... Najwięcej do powiedzenia mają pracownicy zachodnich kolchozów zmieniający się autami z ukraincami, rumunami i innymi macedończykami.

2

gustav
To jak to jest?
Złe przepisy które nie pozwalają na jazdę bez koła?
Zawistni policjanci którzy za taką "inwencję" karzą?
Nie tylko niemieccy, polscy też nie pozwolą dalej jechać!!!
Dziwny ten Świat...
Normalnie super fachowiec, pracownik super firmy, nie ma szans by się wykazać!!!
~cwiet
Kupując naczepę u producenta celowo odkręcają koła żeby mniej płacić za maut w DE. Tutaj jeśli jechał bez albo z lekkim ładunkiem to mogli go w pompke cmoknąć.
gustav
Jak bardzo trzeba mieć zryty beret by coś takiego zrobić, czy też tylko pochwalać?
Chociaż. .. ?
Widziałem gościa (wiele lat temu) który pozakładał zawory... spuszczał powietrze z poduszek, pierwszą oś podwieszał na ŁAŃCUSZKACH (!!!) i w pozostały układ pompował powietrze.
Miał podnoszoną oś?
Miał!!!
Roboty przy tym więcej niż zysku ale jaki prestiż!!! Ośka w górze!!! Wtedy to była nowość.
gustav
te, cwiet, no i jak?
Cmoknęli?
Każ dy producent zastrzega w instrukcji obsługi by sprawdzić dokręcenie kół przed jazdą... i celowo odkręcają...
Głupich ponoć nie sieją... a jednak.
Jaki trzeba posiadać stopień zidiocenia by pisać takie bzdury?
~Bodzio
Bardzo zaradny kierowca chocby po to by zjechac z bany na warsztat to jest normalne zachowanie normalnego czlowieka a nie pseudo szofera i sorry duzej ilosci osob tutaj. pozdrawiam Bodzio

1

gustav
Widzisz Bodzio i tym się różni cywilizowany świat od dziczy...
W cywilizowanym świecie jest mobilny serwis w dziczy super siofer z inwencją...
Nie wiem gdzie dzisiaj taki numer by przeszedł?
W Kazachstanie? Rosji?
Może?
gustav
Qźva, nie doczytałem tego cwieta...
Odkręcają koła by mniej płacić za drogę!!!
No tak, obłęd...
No mogą go cmoknąć!!!
~Krzysiek Kraków
Najgorsze jest to ze wszyscy co piszą ze dziadtrans to kierowcy z euro, szóstek, co chwalą się przed znajomymi czym oni to nie jezdzą, a na zmiane żarówek potrzebuja serwis.
Czasami się zastanawiam za co kierowcy chcą 7 tys wypłaty gdy tępi jak but siedzą za kierownicą.
Przecież wiadomo ze nikt tak cały czas nie jezdzi. Robi się tak do zjazd, choćby do zaprzyjażnionego warsztatu gdzie nie wytargaja wszystkich pieniedzy z kieszenie. Najwiecej mają do powiedzenia zwykli kierowcy którzy w życiu nic nie osiągają...
Szacunek dla kierowcy że nie był *ą i umie radzić sobie w trudnych sytuacjach. Pozdrawiam

2

torreador
Krzysiek... powtarzam, ze taki manewr mozna robic na kartoflisku, a nie na autostradzie, jeszcze z takim ladunkiem. Woziles kiedus papier w takich rolach? Duzy ciezar i przesuniety srodek ciezkosci, brak tego kola, to wielkie zagrozenie. Pomyslodawce mozemy porownac do goscia, ktory z Es chcial wrocic skasowanym busem.
~Ł ysy
torreador. Środkowa oś podwieszona, co w tym niebezpiecznego?
Szoferom po 3miesięcznych kursach miesza się w głowach.
~Ł ysy
torreador. Środkowa oś podwieszona, co w tym niebezpiecznego?
Szoferom po 3miesięcznych kursach miesza się w głowach.
torreador
Zwiekszone obciazenie na pozostale dwie, a w efekcie przeciazenie. Oczywiscie sa naczepy z dwiema osiami i taka sama ladownoscia, ale to calkiem inne konstrukcje.
~kiero
Szefowie i kierowcy uważacie ze było wszystko ok ale Policja tak nie uważała
~kiero
W normalnej firmie bez koła sie nie jedzie tylko czeka sie na serwis, oczywiscie mam na mysli normalna poważna firmę która szanuje kierowców a kierowcy szanują firme.
~kiero
To jest patologia nie TRANSPORT.
gustav
No i Łysy dołączył do hołoty transportowej, tam gdzie jego miejsce!!!
Jazda bez koła nie ma wpływu na bezpieczeństwo, a wręcz zwiększa zysk!!!
Sam to często ćwiczy i dzięki temu ma o wiele więcej niż 15 000 PLN z zestawu miesięcznie!!!

1

~klozetbabka
Witam, piszą czterech pasów użył, ja doliczyłem się tylko 3 szt, kiedyś z Moskfy wracał sie bez półosi i dało rade jechac, żeby sobie kółeczko przeżucił od wewnątrz to by się nie dojrzeli tak szybko a tak niestety na oczkach było szkodz chłopaka
~klozetbabka
Witam, piszą czterech pasów użył, ja doliczyłem się tylko 3 szt, kiedyś z Moskwy wracało się bez półosi i dało rade jechac, żeby sobie kółeczko przeżucił od wewnątrz to by się nie dojrzeli tak szybko a tak niestety na oczkach było szkodz chłopaka
gustav
Też tak mówię, normalnie dzicz w tej Niemcowni.
Na serwis się nie dodzwonisz, koła nie dowiozą,
Co miał szofer robić?
Dziurę w oponie papierem z rolki zatkać?
Qźva, jakby miał telefon to by po pomoc zadzwonił... ale czy tam ktoś mówi po polsku?
A kto by za to zapłacił?
~dobry kolega
no tu sie zgodze
~dobry kolega
gustaw co sie stalo ze zaczales pisac z sensem odgarnelu snieg z przystanku na ktorym mieszkasz
~xxxx
Myślę że to nie przebite koło, a awaria osi, hamulca spowodowała takie działanie kierowcy. W Niemczech wioząc nawet jedna paletę ładunku wszystkie osie powinny być opuszczone, chyba że kierowca nie ma wpływu na automatyczne podnoszenie się osi, bo lekki ładunek. Niejeden już zapłacił za to.
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 44.222.169.53

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels