ID: 243561
Koniec z tyraniem 15hk
ID: 243561
ID: 243561
Zakomunikowałem dziś dziadowi, że kierowca to dużo odpowiedzialniejsza robota niż robota posiadacza premiumek I nie mogę pracować ponad ludzkie siły. Podstawa 3200 brutto więc 8h I finito. Dziadzisko chodzi po placu I drze japę że on ukrów zatrudni. Nie wpadł tylko paździoch na pomysł, że trzeba panu kierowcy zrobić małą podwyżkę I będzie ok. Nie, dziad szuka kmiota za mniej jak tysiąc euro podstawy.
Zakomunikowałem dziś dziadowi, że kierowca to dużo odpowiedzialniejsza robota niż robota posiadacza premiumek I nie mogę pracować ponad ludzkie siły. Podstawa 3200 brutto więc 8h I finito. Dziadzisko chodzi po placu I drze japę że on ukrów zatrudni. Nie wpadł tylko paździoch na pomysł, że trzeba panu kierowcy zrobić małą podwyżkę I będzie ok. Nie, dziad szuka kmiota za mniej jak tysiąc euro podstawy.
~ETZ \'250*.centertel.pl
*.centertel.pl
Posty (61)
silwio
| W biedronie podobno zatrudniajom na 8 godz... skkadaj CV | 1 | ||
~Loki | Niech zatrudni ukrow. Oni go przeprostują A Polacy wypną się na dziada i padnie. Amen | |||
~Janusz | a cieć na bramie zarabia 10 zł/h | |||
~Loki | Cięć musi mieć przynajmniej minimalną. | |||
silwio
| No i ma... A co poza tym?... | |||
~Ł ysy | Jaki jest sens uruchamiania tak głupawych wątków? Bezsilność, strach czy tylko skatowane ego do granic przyzwoitości? Przecież nikt nie uwierzy, że można być tak głupim kierowcą, aby liczyć, że dziennie w pracy będzie się tylko 8 godzin. Nikt nie uwierzy w reakcje przewoźnika, bo dzisiaj takiemu Panu Kierowcy kulturalnie mówi się dziękuję bez straty dla firmy. ETZ250, następnym razem dla odreagowania porażek życiowych wymyśl coś mądrzejszego. | 2 | ||
~Pan Ordynator | To podpucha, a ty się glaca napinasz. | 1 | ||
kryskamaryska
| A glaca nadal z niezbędnikiem na baczność ET pilnuje. hahahaa Glaca spocznij. | 1 | ||
~zcx | Ł ysy 2019-06-23 19:34:36 taki sam jak wypisywać przez ciebie te same od ponad 10 lat bzdury. | |||
Ł ysy
| Trzech dyżurnych przygłupów już działa. | |||
~Pan Ordynator | Glaca wyluzuj bo na wartości stracisz. A teraz spocznij, wolno palić. | |||
~A-18 | ETZ ZMIEŃ LEKARZA!! | |||
~Vestas | Ostatnie na co można liczyć u polskiego przewoźniczego dziada, to podwyżka. | -1 | ||
~Rafał | Vestas, masz racje ostatnie na co moze liczyc ch**jowy kierowca... a raczej posiadacz uprawnien, traktorzysta itp | 1 | ||
leon
| Raz jest zysk raz jest w pysk. Nie raz się za pinda la po 15 h i więcej. A bywa że i po 15h pauzy się kręci leżąc do góry hydrantem. Kiepscy zawodnicy nie mają racji bytu w tym zawodzie. Stąd takie głupie wątki. Taki fach taki zawód. Transport jest "ciężki ". Ciężki do zrozumienia dla większości tu piszących. Niby kierowców. Trzymaczy fajery. Gdzie większość to 'Nowa Szkola". Bez szkoły. | 3 | ||
~Darek | Bo to dziad-trans, druciorz, gumofilc itd... dzisiaj za mniej jak 7000 PLN nie wsiada sie do żelaza. Trochę szacunku do siebie. | |||
~Pan Ordynator | lełon lej kurna traktorzystów! | 2 | ||
~3000zl | Posłuchajcie mnie szofery. Będzie prosto do was. Szukając pracy jako pierwsze wspomnij ze nie pracujesz dłużej niż 8g czy tam ile sobie wymyśliłeś, określ się finansowo, przedstaw wszystkie wymagania. Rób to co ci każe szoferu. Oszczędzisz wszystkim niepotrzebnej fatygi. Już przez telefon usłyszysz gdzie twoje miejsce... | -5 | ||
leon
| Od "traktorzystow " to się proszę odpimpać. Pierwsza moja fajera która trzymałem to C330. Papaj. Z roku mojego. Nie wiem kto był pierwszy. Ja czy On. Taki zieloniutki. Z kabiną przerobiona z 40 stki. :-) | 2 | ||
~Darek | 3000 prosty jesteś jak konstrukcja cepa. Coś mi się wydaje, że komornik już Cię bankrucie ma w swoich szponach... ha... ha... ha... bajo... pocałuj mnie w jajo... | |||
~Pan Ordynator | Oooo, nie zauważyłem. Siema 3 tałzeny goło/dupcu. | |||
~Ł ysy | Puchatek. Najlepszym obrazem szacunku do własnej osoby są parkingowe pijackie wyczyny. Zarzygany, zachlany w trzy * koleś musi się szanować. | 2 | ||
~Rudy Mundek | Pewnie, że z tym wyzyskiem trzeba zrobić porządek. Taki kiero w piętnastej godzinie pracy nie różni się zbytnio od pijanego ćpuna w bmw. Obydwoje stanowią bardzo duże zagrożenie. Powinno być 3, 45 jazdy, 30min przerwy śnadaniowej I 3, 45 jazdy. To daje normalny etat dla białego człowieka. Urlop płatny 26 dni, wyliczony ze średniej z całego roku a nie jakieś czary mary I najniższa krajowa. | |||
~Pan Ordynator | A kto zabrania jeździć po np. 2 godziny? | 1 | ||
~Rudy Mundek | Może być I dwie godziny. Najważniejsze jednak, żeby nie przekraczać norm o których napisałem wyżej. 3, 45- 30 -3, 45 | |||
AgaGora
| Mundek musisz zapoznać się z przepisami rozp 561/2006. Twoja propozycja łamie przepisy tego rozporządzeniu. O tym że jest bez sensu już nie wspomnę. | |||
~Z telefonu | Najpierw poladujesz naczepy przez 8 godzin, a potem będziesz wyjeżdżał swoją normę | |||
AgaGora
| Poza tym żadne przepisy nie zezwalają na 15 godzin pracy. Max 12. Przyswoić to i zapamiętać to sobie. | |||
~Pan Ordynator | Ty się czytasz?7. 30 jazdy bez regulaminowej przerwy jest ok? | 1 | ||
~3000zl | 15 g co tak MAŁO! Co trzeba zrobić aby transport był bardziej rentowny. - ograniczyć spalanie, zmniejszając prędkość ciężarówek. - wydłużyć czas pracy kierowcy. 12g jazdy dziennie w tym skrócić pauzy 9-8g 11-9g. -wydłużyć czas pracy dwutygodniowy do 144godz. -skrócić odpoczynek tygodniowy tylko do 24h. - szofer na działalności. -wprowadzić pociągi drogowe. Solo plus naczepa, lub naczepa plus tandem. -szofer jeździ od huba do huba Redukujemy w ten sposób podwójne obsady, zwiększajac przy tym wydajność jednostki. Więcej bezrobotnych szoferów, mniejsze koszta pracy. Jeżdżąc od huba do huba nie widzę problemu aby używać alternatywnych paliw w samochodach. W Niemczech autostrady za darmo, w innych krajach zniżki za przejazd. Oczywiście jest też na to inna recepta. Recepta szofera. Wystarczy duuuzo płacić szoferowi. Sukces murowany:-) | -2 |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.