Josephs.ScotBorowiak Properties Ltd

Kupno busa i początek działalności

ID: 244534


Mam w planach kupno busa i pytam o opinie.
Chcę wziąć w leasing Mastera 8 palet nowego.
Nie chce jeździć pod firmą i nie chcę jeździć dla spedycji.
Chcę świadczyć usługi transportu w PL reklamujące się na OLX oraz szukać ładunków w Europie samemu korzystając z giełd transportowych.
Nie jestem jankiem co nie umie liczyć.
Potrafię kalkulować. Potrafię szukać zleceń i samemu planować sobie czas żeby nikt mnie nie gonił i nie łupił z kasy.
Pytanie czy to ma rację bytu. Myślę o tym poważnie. Jezdze sam dla siebie biorę że sobą router plus karty do neta na różne kraje, telefony, laptop, przetwornice, drugi akumulator plus lodówkę turystyczną oraz przenośna drukarkę do faktur. Żeby się nie upodlic raz spanko w kurniku raz jakiś hotelik.
Pytanie czy to ma sens, czy raczej plajta. Dodam że angielski znam dobrze w mówię i piśmie, a niemieckiego bym się pouczyć na audiobookach

~Stefcio
*.ksiezyc.pl

Posty (34)

~Stefcio
Nie szkodzi podzwonić po firmach produkcyjnych z okolicy i popytać.
Po prostu szukam opcji żeby samemu ogarniać sobie zlecenia ładunki czas pracy i normy.
Bo jak czytam że ludzie po 3 dni nie sypiają i są gonieni jak psy to płakać się chcę.
game_over
"... biorę że sobą router plus karty do neta na różne kraje, telefony, laptop, przetwornice, drugi akumulator plus lodówkę turystyczną oraz przenośna drukarkę do faktur. "

Dorzuć jeszcze ze trzy bańki z wodą, trochę ciuchów i konserwy z biedronki, a ładowność busa ograniczysz do 200 kilogramów.
Powodzenia!
Jak nie pyknie biznes to odezwij się na priv! Przejmę Twój leasing!
~dobry kolega
Ja bym kolegi nie zniechecal a kurat tu widac chec do pracy kolego zycze ci wszystkiego dobrego ale pl to nie jest kraj uczciwych ludzi mozesz sie nadziac na widly
~LOGIC
Najpierw masz nagrane kontakty (ktore mozesz z marża min 50% gonić na giełdach) a potem kalkulujesz, czy to w ogole ma sens, przestać sprzedawać ( i zarabiać) i wepchać się we własnego busa. NIGDY odwrotnie
kiero82
Stefcio
2019-07-23 18:05:31
Nie szkodzi podzwonić po firmach produkcyjnych z okolicy i popytać.
Po prostu szukam opcji żeby samemu ogarniać sobie zlecenia ładunki czas pracy i normy.
Bo jak czytam że ludzie po 3 dni nie sypiają i są gonieni jak psy to płakać się chcę.

Zadaj sobie na początek pytanie: Jaka firma produkcyjna, podpisze ze mna umowę na świadczenie usług transportowych, skoro moja firma posiada tabor w ilości sztuk 1.
Mimo wszystko powodzenia w rozkrecaniu biznesu życzę.
~Z telefonu
Bierz chłopie busa i się nie oglądaj. Jak tylko będą istnieć ludzie, będą oni potrzebować, by przywieźć im produkty pod nos do biedrinki
~Stefan
Tego typu wieśniaków co kolega Krak podziękuje i niech dalej jeżdżą za 20 groszy na kilometr.

Ja po prostu szukam opcji. Wiadomo że jak będzie szło średnio to można iść pod spedycji itp.

Istotą jest inna. Lepiej inwestować w busa i próbować coś zbudować samemu czy od razu iść jako zwykły kierowca i kasować te 4-5 netto bez szans na rozwój.

Nie rozumiem jak można ocenić człowieka bez poznania go.
Mam obecnie 2. 5 koła za pracę zdalną z neta A jeżdżenie sprawia frajdę więc zastanawiam się czy lepsza opcja z własnym busem czy od razu u kogoś niewolnictwo więc czekam na opinie A nie głupie wymądzrzania ludzi którzy sami nic nie osiągneli. Chcę spróbować A jak nie wyjdzie to się przebranżowić Ale ciężkiej roboty się nie boje
~Bolek
Stefcio, nie ograniczaj się. Nie wiadomo kto w tornistrze nosi buławę.
faq
Stefek, nie szalej. Przyjmij się jako "niewolnik" choć na 3 miesiące i otworzysz oczy... Będziesz miał czas na wnikliwą kalkulacje i kontrolę. Zawsze możesz się dogadać z szefem bądź spedytorem, że w międzyczasie też będziesz zerkał na giełdę i szukał kontaktów..
Nie pchaj się w takie koszty od samego początku!
Jak po czasie wszytko ci pyknie to bierzesz swoje i tyle...
~Stefcio
Koszt to rata leasingu. ZUS księgowość i neta telefon już oplacam więc to się nie zmieni.

Zastanawiam się więc czy tak jak zakładam zacząć od planowania i pozyskiwania klientów samemu, i dopiero jak będzie szło średnio to iść pod spedycje. Czy lepiej najpierw pod spedycje.

Jazdy u kogoś na czyimś busie za 25gr kilometr są bez sensu. Zamierzam ciężko pracować Ale też mieć szacunek do siebie i wykluczam 5h snu na 40 godzin jazdy i kamikadze na trasie.

Przecież chyba te 1500 na ratę leasingu to uda się nawet w pl zrobić bazując na stronie lokalnej i olx?
A tak jak mówię mam inne przychody które zdalnie mogę robić na postojach.
~Okonek
stefcio najpierw ktoś by tobie musiał dac te 25 gr od kilometra jak narazie po twoich wpisach nie widzę żebyś był wart te 25 gr
~stefcio
Dobra więc oprócz leasingu i OCP jakie są jeszcze koszty? Nie liczę paliwa bo jak gdzieś jadę to nie na wycieczkę tylko zarobić. Kapitał mam więc na wachę przy terminach 60 dniowych starczy spokojnie.
Liczę że ktoś doświadczony w temacie mi to po krótce wyjaśni, ale bez obrażania. Bo ludzie którzy obrażają pewnie stoją teraz gdzieś na parkingu pod Avignonem i czekają z browarem trzy dni na ładunek.
Proszę o normalne ludzkie rady
faq
daj se spokój chłopie, dokup monitor zapytaj wujka google o inne biznesy albo skręcaj długopisy..

Wbrew pozorom to najnormalniejsza ludzka porada.
~Okonek
POD Avignionem dostaniesz od żaby mandat 750e za źle wypisania CMR i to też jest twój koszy
~Krokodyl
Szczerze odradzam, znam kilku "biznesmenow" transportowych, żaden milionów sie nie dorobił. Czy na busach czy na 24-tonach?
Jest kilku gości co przez 5 lat rentieki maja kilka razy wiecej majatku niz prewoznicy po 20 latach roboty. Biznes bardzo niewdzieczny, szczególnie jak dojdzie do wypadku, lub szkody towaru. Niska marża, duże ryzyko w dużej mierze nie zależne od Ciebie, a czynników losowych.
~Krokodyl
Okonek, nie możesz wpisywać mandatów jako koszty. US nie traktuje tego jako koszt.
~Okonek
Ale kase trzeba wydać od razu i to tez jest W jakimś stopniu koszt i nie chodzi o US
~Milioner
Stefcio kupuj najlepiej nowego lub przejmij leasing.


Nie słuchaj obsranych bajkopisarzy parkingowych że się nie opłaca.


Nie stawiaj do spedycji omijaj te instytucje z daleka chyba że chcesz zbankrutować i też oddać leasing.


Sam szukając zarabiasz więcej i mniej kilometrów w kołach


Nie słuchaj że mandaty itp. mam kierowców wprawdzie na dużych co od lat nie zapłacili żadnego mandatu jak się pasy zapina i dokumentów pilnuje to najwyżej 20 EUR dla sztuki coś ci napisze ale to skrajne przypadki jak masz dobrze wszystko to nie dostaniesz


mandaty płacą legaty i alkocholiki oraz durnie co olewają swoje obowiązki.


najlepsza 10 paletówka z podnoszonym dachem do 2, 5m nie mowa o windzie
~parówa trans
jak wytrzymać te trzy tygodnie
~Kierowca
Co sądzisz o Renault Master?
~stefcio
Dzięki milioner - mam nadzieje że piszesz szczerze.
Właśnie po dwóch dniach przemyśleń coraz bardziej się przekonuje.

1. Plusem jeżdżenia tylko pod sobą na pewno jest to że nie będę goniony jak antylopa przez Geparda.
2. Minusem jest to że muszę sam szukać zleceń, ale w sumie to nie jest aż takie trudne zaplanować sobie trasę mając laptop z dostępem do netu i giełd. Niby ceny na giełdach są słabe, ale zawsze można coś po drodze doładowywać itp. prawda?
3. Nie jestem alkoholikiem, nie palę i raczej rzeczy biurowe itp spokojnie ogarniam więc straszenie mandatem 750 za źle wypełniony CRM to nonsens i parodia ; )
4. Zastanawiałem się jeszcze nad spedycją, ale tak jak pisał kolega raz że można się naciąć, a dwa że ciężko chyba znaleźć uczciwych w tej branży. Zastanawiam się tylko czy są jakieś haczyki jak spedycja daje skonto lub wyraża zgodę na faktoring?
5. Myślałem o właśnie Masterze (doradził mi kolega co kiedyś jeździł - 8-10 palet z podnoszonym dachem, ale bez windy bo to zmniejsza ładowność o sporo kg) .

Tak jak mówię nie spodziewam się kokosów zwłaszcza na początku, ale nie chciałbym też zbankrutować. Czy oprócz raty leasingu i ubezpieczenia raz na rok są jeszcze jakieś koszty o których nie wiem (paliwo, winiety, żarcie itp to swoją drogą).

Na podstawowe koszty typu rata leasingu, zus, księgowość zarobiłbym inną działalnością (zdalnie przez internet) . Pozostałoby tylko zarobić na paliwo i mieć w zapasie na opony itp.

Załóżmy, że auto kupuje nowe więc ma gwarancję na początku. Jak to jest gdy musi trafić do serwisu? Takie dostawcze też można dostać zastępcze, czy musiałbym sobie na ten czas coś wypożyczyć?

Dzięki za wszelkie posty które coś wnoszą w rozważania

-1

~Kieroldek
Stefcio, jesteś jelonkiem do wydymania.
~stefcio
Elonex nie zakładałem konta podaj maila odezwę się
~Kierowca
Dzięki za info Elonex. Rozmyslam kupno busa i zgłoszę się do Ciebie niedługo
~Kierowca
Elonex jak to wygląda praca tylko w Pl, mając swój rejon itd.
~Kierowca
W Warszawie są większe stawki, a ciekawe jakie są na Śląsku
~Busy
Zostawcie go, tacy tez sa potrzebni
~kieroldek
Tacy sa idealni do ostrzyżenia.
~dobry kolega
Elonex pogadaj z arminem z pulawskiej jest tam obecnie dyrektorem moj stary kumplel to moze lepsze stawki dostaniesz hehe
~Stefcio
Czyli wg Ciebie Elonex w PL też można zarobić?

Bo tak się właśnie zastanawiam czy przetarcie po kraju nie byłoby złym pomysłem na początek
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 44.206.248.122

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels