ID: 245769
Żadnej pracy się nie boją
ID: 245769
ID: 245769
Przemierzają tysiące kilometrów za kierownicą ogromnych pojazdów ciężarowych, stawiając czoło niespodziewanym sytuacjom. Spędzają noce na zatłoczonych parkingach, realizują skomplikowane załadunki i rozładunki, a także walczą z upływającym czasem i zatłoczonymi trasami.
Przemierzają tysiące kilometrów za kierownicą ogromnych pojazdów ciężarowych, stawiając czoło niespodziewanym sytuacjom. Spędzają noce na zatłoczonych parkingach, realizują skomplikowane załadunki i rozładunki, a także walczą z upływającym czasem i zatłoczonymi trasami.
~etransport.pl
Posty (28)
~Dfds | Nastepne celebryty! Program nie ma nic wspolnego z codziennoscią!! | |||
~Patologia transportu | Kogoś muszą zachęcić do pilnowania po parkingach ładunków. Teraz transport postawi na kobiety. Bo wiadomo dziad musi pchać towar. | |||
~Prawdziwy Szofer | prawda jest taka, że baby mają lżejszą robotę i prościejszą no i na magazynach mają "przywileje" bo magazynierowi głupio po chamsku zbyć kobietę, te programy to kompletna fikcja, chcą nakręcić coś prawdziwego - zapraszam do DZIADA | |||
~Przemysłowa 13 | U DZIADA zjesz cos dobrego i napijesz sie zawsze winka zimnego! Ło za duzo panu poli ten dafff jo mioł takiego kierowca co mu 22 polił Szofer: To dlaczego juz u pana nie jeździ? | |||
~Bentley | "Żadnej pracy sie nie boja". Z podstaw : chciałbym zobaczyć jak zmieniaja koło wew. na bliżniaku i ile czas im zejdzie. Jak koło na naczepie przyblokuje czy są wstanie określic przyczyne i wiedza jak temu zaradzić? Wątpie. Bycie kierowcą XXI jest równoznaczne z TRZYMACZEM KIEROWNICY. Młodsze pokoleni to coraz głupsze, a stare juz leniwe sie robią. | -2 | ||
~Traktorzysta | Wam zostało tylko kręcenie śmigłem w kabinie Prostaki | -1 | ||
piotr2075
| Bentley durniu- nawet kiepskie firmy mają obecnie wykupione dodatkowe ubezpieczenia. Przyjeżdża serwis i robi. Pewnie nie uwierzysz- nawet lewarka nie mam w aucie. | 1 | ||
~kiero | piotr2075 - ja ci wierze. pewnie twoj dziad sprzedal lewarek, a tobie powiedzial ze jak zlapiesz kapcia, to idz i pozycz od kogos podnosnik. . | |||
~Byly nievolnik | Chwilkę u takiego dxiada robiłem, jezdził bentleyjem lub astonem, placił niezle pieniądze ale jak klin był potrzebny to kazał za* na parkingu lub za flaszkę kupić podziekowałem | |||
~Byly nievolnik | A Panie chętnie bym zobaczył w akcji typu tartak w de, dechy po sam sufit i 20 pasów z katownikami załozyć lub śmieci z uk w rolkach zabezpieczyć, szacun dla nich ale bez przesady, widziałem kurierki do czasu jak 7 paczek 30 kilowych na 4 pietro wnieśc i juz tyle ich było | |||
~Sesek | "Żadnej pracy się nie boją" Nawet przy niej postoją :) | |||
~z. | Dżentelmeni się ozwali, których zawiść i ego, nie pozwala przyjąc do wiadomosc ze płec przeciwna tez probuje sił i radzi sobie mniej lub bardziej. Tylko ze okreslenie bardziej razi w "ślepia" Bez lewarka można zmienic koło w naczepie, taka ciekawostka. Musze wytlumaczyc, nie mam nic przeciwko serwisom. Znow ktos cos zle zrozumie albo cokolwiek podobnego | |||
~Susek | Niech kobiety próbują. Gdyby driverka była taka prostą sprawą to byłoby ich za kółkiem co najmniej tyle co mężczyzn, a jak jest każdy widzi. Tym bardziej kierowcą mogą zostać bardzo łatwo widocznie większość z nich lepiej odnajduje się w innych bardziej bezpiecznych zadaniach. | |||
~Ł ysy | Sesek. Sęk w tym, że "drajwerka "jest bardzo prosta. To, że kobiety nie jeżdzą za sterami ciężarówek nie wynika ze złożoności zawodu, a z roli społecznej kobiety. Z rolą społeczną idą zawsze specyficzne prawa, obowiązki, oczekiwania. | |||
~Donn Diego | Jezdza kobiety w D, F, UK, B, NL i w DK, N, S, i Fin, gdzie w trzech ostatnich zima trzeba miec naprawde jaja jak arbuzy, dlaczego polki mialy by byc glupsze wedlug was? | |||
~toja | Sporo polek, węgierek jeździ za granica. Widzi się też sporo rumianek w podwójnej. | |||
~toja | Kluczem są tutaj warunki pracy i kasa. | |||
~miro | 40 lat temu byłby szał. wybrały cięższą drogę życia, jak kobiety murarki, magazynierki, czy traktorzystki no i kiedyś w oborach. Próba nowoczesności która już była za komuny. " Kobiety na traktory". Jedyna różnica to pełna mechanizacja, Ewolucyjne i ekonomiczne zmiany to jedyna różnica. Lepsze warunki - dobrobyt żywnościowy, co naturalnie wiąże się z wyższym wzrostem populacji, oraz dostępne kosmetyki. Ot wielki sukces. Radujmy się. | |||
~Stefan | I juz się cieszę. | |||
~Bonzo | Miro co ty *lisz? W oborach krowy nadal są dojone przez kobiety. | |||
~Bonzo | Piszesz jagbyś życia nieznał. | |||
~Bonzo | Hasło kobiety na traktory to miałeś po wojnie kiedy to kilka milionów mężczyzn zginęło, a kilkadziesiąt zostało kalekami przez kilka lat była nadwyżka kobiet w populacji i głód pracowników bo przemysł się rozwijał tak szybko jak teraz informatyka. | |||
~Miro | W oborach po kilkadziesiąt sztuk, ręczne dojenie??? Powtórka z historii, tylko inne warunki. Zaraz będą rozpisywać się o kobietach streczycielkach, to typowo męski zawód. Odkrycie dla ludzi z 19 wieczną mentalnością | |||
~Bonzo | Tak krowy są nadal dojone. Co prawda już teraz większość Polaków mieszka w miastach czasy powojenne to była ekspresowa masowa urbanizacja, industrializacja, mechanizacja, elektryfikacja, i migracja ze wsi do miast na masową skalę. | |||
~Bonzo | Kobiety nadal zajmują się dojeniem i nie pisałem o jakiś syfnych gospodarstwach do utylizacji z 10 krowami. Tylko takich które mają 60, 500 lub 1000 krów. | |||
~Max 4 | Z tym dojeniem krów ręcznie przez kobiety to oczywiście żart | |||
~Bonzo | Kobiety są punktualne, pracowite, znają się na tym dobrze, godzinowo praca nie jest zła 2h rano i popołudniu kasa na czas, + spotkanie se znajomymi i plotkowanie. | |||
~Bonzo | Od pracy w oborze to masz oborowych jak nazwa sugeruje są to mężczyźni. Oni tam siedzą całe dnie. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.