Josephs.ScotBorowiak Properties Ltd

Ile na pakiecie mobilności straci Polska?

ID: 245970


Jeśli pakiet mobilności zostanie przyjęty, to koszty prowadzenia działalności przewozowej w Niemczech mogą wzrosnąć nawet o 250 mln euro rocznie. Jak informuje profesor Peter Klaus, ekspert z dziedziny zwanej statystyką logistyki, dojdą do tego jeszcze koszty pośrednie z opłat parkingowych czy wyższego ubezpieczenia.

~etransport.pl

Wątek dotyczy tej informacji prasowej

Posty (47)

~kris
Kolego Pavel tu nie chodzi o kwoty tylko stopień skomplikowania tych rozliczeń. Do tego trzeba zatrudnic dodatkową osobe albo zlecić firmie a to kosztuje. Do tego jakis przedstawiciel we francji kolejna kasa

1

Dawid87
Paveł nikt nikomu nie płaci za to że kupił sobie auto, te auto musi zarabiać. to jest bardzo proste a z drugiej strony tak skomplikowane że przyg/łup tego nie rozumie
~zorientowany
PavelSPM to chyba Twoj pierwszy artykuł który sam przeczytałęś ! Poczytaj posty innych kolegów, którzy poszli do Niemca pracować. Tam zobaczyli co to wyzysk i dy manie pracownika... Tycz postów jest wiele. I teraz sobie SPRÓBUJ wyobrazić co będzie jak zniknie im konkurencja... Miska ryżu...

1

PavelSPM
2019-09-23 17:43:08
"... Poczytaj posty innych kolegów, którzy poszli do Niemca pracować. Tam zobaczyli co to wyzysk i dy manie pracownika... "

Te które poddają się dy maniu poprawnie zasługują stosunku i traktowania jak do świń.
Biżuteria za złoto.
Typowo kolonialno-kapitalis tyczne podejście.
Zwabiony cukierkiem zasługuje tylko papierek.
I to na to zasłużył naród, który dążył do ostoji demokracji?
Myślę że nie.
No cóż, coś za coś.

-1

~zorientowany
Gdybać i chcieć sobie, to możesz. Ja mówię o faktach! I nie pisz jak Yoda :)
PavelSPM
Dopóki Polska nie przesanie "bawić się" w politykę na dogadzanie niby to sojusznikom przeciw komuś i nie zacznie prowadzić własną niezależną politykę i bronić swoje interesy to dy manie będzie trwało długo i ze wszystkich stron.

-1

~dobry kolega
Tak to jest
~zorientowany
Pavel zgadzam się z Tobą, ale poszybowałeś daleko od tematu artykułu... Stracimy i to baardzo wiele... : (
PavelSPM
2019-09-23 19:23:25
"... Stracimy i to baardzo wiele... "

Oczywiście że stracicie bo wszystko do tego było zaostrzono. Stara Europa jak i Amerykanie Polskę wykorzystują. Dla ich zawsze będziecie cudzymi (zdrajcy swoich słowiańskich korzeń).

-1

Dawid87
Paveł ty zajmij się szukaniem pracy, bo chyba zbytnio chętnych na twoje ogłoszenie na etransport nie ma, skoro ciągle się ogłaszasz, z resztą większość kierowców niech zajmie się pracą, prowadzenie firmy zostawcie szefom,
PavelSPM
Dawid87

Dam sobie rady bez smarkatych.

-1

~Ł ysy
Pavel. Moja żona ma korzenie na obecnej Białorusi. Jej babcia, właścicielka dużego majątku, zatrudniająca setki kmieci zawsze powtarzała :
, Głupszych ludzi od Białorusów nie ma ".
Czytając twoje wypociny przypomniałem sobie babcine słowa.

1

~Pan Ordynator
Ja tobię wytłumaczę, tylko czekam jak będziesz w Tworkach.
Dawid87
tak czytam wasz wypociny na temat tego pakietu, i przypominam sobie dyskusje jaka była przed wprowadzeniem płacy minimalnej potem przerwy 45h w aucie, tamte rozmowy były bardziej "żywe" było więcej wróżących wypłaty kierowców na kilogramy złota, niestety nic z tego nie wyszło, teraz mamy pakiet i tylko mocno odporni na wiedzę tęp/aki do potęgi myślą że to coś zmieni, z każdym takim tematem przy/głupów mniej, ale kilku zawsze można znaleźć
~Ł ysy
Dużurne szoferskie etransportowe przygłupy dostają spazmów. Nikt poważnie nie traktuje ich wypocin, nikt tego dziadostwa nie chce zatrudnić.
Życie zawsze negatywnie weryfikuje przygłupów.

1

PavelSPM
~Ł ysy

No wychodzi jesteś większym Białorusi niż Ja.
Cieszę się za ciebie.
Będziesz miał gdzie uciekać od pseudo demokracji.

-1

~dobry kolega
Tu sie zgodze z l ysym ale nie we wszystkich kwestiach my jako szlachta oczywiscie mamy jakis poglad na kontakty z chlopstwem ale to co akurat pisze lawel spm ma duzo sensu i jest warte uwagi odnosnie tematu jak polska daje sie r na arenie miedzynarodowej
~Ł ysy
Portal etransport stał się ostatnią areną na której przygłupy walczą o własne ego. etransport spokojnie można nazwać grupą wsparcia szoferskich przygłupów.

1

~Pan Ordynator
I znów się pojawiła podróba, chyba wrócę do poprzedniego nicku.
~dobry kolega
L ysy nie wiem czy wiem czy wiesz ale obecna chytrosc takiego typowego przyglupa wywodzi sie z tradycji chlopa panszczyznianego jest to cecha charakteru tak wredna ze tylko panski kij wzbudzal strach i szacunek
~Pan Ordynator
I jak sądzicie...
kuku na muniu?
~dobry kolega
Widze tu dokladna a*alogie tego systemu sporow pomiedzy panem a chlopami czytajac wpisy na forum jest to przepasc nie do ogarniecia i ma swoja geneze od sredniowiecza szlachta jako elita zawsze byla obiektem zawisci pospolstwa
~dobry kolega
Mylisz sie ordynator L. ysy jest w sumie skromny i wiele o sobie nie pisze mnie wystarczy to co napisal jakbys umial czytac miedzy wierszami nigdy nie pisalbys o nim takich glupot
~Pan Ordynator
Na portalu ET jestem idiot, a w realu nie kurna!
~dobry kolega
W sumie to nawet nie wiem czy l ysy by sta*al w mojej obronie ale ja z czystej przyzwoitosci bronie l ysego przed typowo polaczkowa zawiscia
~dobry kolega
Dlatego nigdy nie chce mieszkac w waszym kraju bo mnie spotkaloby to samo
PavelSPM
Nie stać ich (niby to szefów) nawet na minimalną podstawę ze wszystkimi należnymi dodatkami od minimalnej stawki godzinowej i na standardowe (nie zmniejszone) przysługujące stawki kwot diet i ryczałtów związanych z podróżami służbowymi czy delegacjami dla pracowników ale oni zatwierdzają że czynią biznes i są wielkimi "panami" jako szlachta.
Sama skromność.
Śmiechu warto.

-1

~Marek
Najwyrzej nasi przewoznicy otworza oddzialy zagraniczne np. w Niemczech Francji itd... i nie beda musieli robic kabotarzu. Litwni juz zaczeli otwierac oddzialy zagraniczne np. Vlantana, Girteka itd. Maja juz auta na Niemieckich Polskich Norweskich Szweckich Itd Blachach.
~kierowca
2019-09-24 19:57:02 Marek bo Oni myślą przyszłościowo, widzą co się robi i działają, a możliwości mają duże, Nasi przewoźnicy gryzą się nawzajem i czekają w zasiekach, aż im konkurencja wszystko z przed nosa zgarnie, a Pakiet Mobilności i tak wejdzie w formie jaką chcą Francuzi i Niemcy czy nam się to podoba, czy nie o to tu chodzi, a Nasi kierowcy przywiozą towar do PL i dalej na autach z literką D, F + cała brać LT, LV.
~kierowca
Wszyscy eksperci mówią, że PM udźwigną tylko duże firmy, a te małe rodzinne nie dadzą sobie rady z tą całą biurokracją, nie zdążą się przystosować i wiadomo duży zje małego.
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 3.19.31.73

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels