ID: 245970
Ile na pakiecie mobilności straci Polska?
ID: 245970
ID: 245970
Jeśli pakiet mobilności zostanie przyjęty, to koszty prowadzenia działalności przewozowej w Niemczech mogą wzrosnąć nawet o 250 mln euro rocznie. Jak informuje profesor Peter Klaus, ekspert z dziedziny zwanej statystyką logistyki, dojdą do tego jeszcze koszty pośrednie z opłat parkingowych czy wyższego ubezpieczenia.
Jeśli pakiet mobilności zostanie przyjęty, to koszty prowadzenia działalności przewozowej w Niemczech mogą wzrosnąć nawet o 250 mln euro rocznie. Jak informuje profesor Peter Klaus, ekspert z dziedziny zwanej statystyką logistyki, dojdą do tego jeszcze koszty pośrednie z opłat parkingowych czy wyższego ubezpieczenia.
~etransport.pl
Posty (47)
~kris | Kolego Pavel tu nie chodzi o kwoty tylko stopień skomplikowania tych rozliczeń. Do tego trzeba zatrudnic dodatkową osobe albo zlecić firmie a to kosztuje. Do tego jakis przedstawiciel we francji kolejna kasa | 1 | ||
Dawid87
| Paveł nikt nikomu nie płaci za to że kupił sobie auto, te auto musi zarabiać. to jest bardzo proste a z drugiej strony tak skomplikowane że przyg/łup tego nie rozumie | |||
~zorientowany | PavelSPM to chyba Twoj pierwszy artykuł który sam przeczytałęś ! Poczytaj posty innych kolegów, którzy poszli do Niemca pracować. Tam zobaczyli co to wyzysk i dy manie pracownika... Tycz postów jest wiele. I teraz sobie SPRÓBUJ wyobrazić co będzie jak zniknie im konkurencja... Miska ryżu... | 1 | ||
PavelSPM
| 2019-09-23 17:43:08 "... Poczytaj posty innych kolegów, którzy poszli do Niemca pracować. Tam zobaczyli co to wyzysk i dy manie pracownika... " Te które poddają się dy maniu poprawnie zasługują stosunku i traktowania jak do świń. Biżuteria za złoto. Typowo kolonialno-kapitalis tyczne podejście. Zwabiony cukierkiem zasługuje tylko papierek. I to na to zasłużył naród, który dążył do ostoji demokracji? Myślę że nie. No cóż, coś za coś. | -1 | ||
~zorientowany | Gdybać i chcieć sobie, to możesz. Ja mówię o faktach! I nie pisz jak Yoda :) | |||
PavelSPM
| Dopóki Polska nie przesanie "bawić się" w politykę na dogadzanie niby to sojusznikom przeciw komuś i nie zacznie prowadzić własną niezależną politykę i bronić swoje interesy to dy manie będzie trwało długo i ze wszystkich stron. | -1 | ||
~dobry kolega | Tak to jest | |||
~zorientowany | Pavel zgadzam się z Tobą, ale poszybowałeś daleko od tematu artykułu... Stracimy i to baardzo wiele... : ( | |||
PavelSPM
| 2019-09-23 19:23:25 "... Stracimy i to baardzo wiele... " Oczywiście że stracicie bo wszystko do tego było zaostrzono. Stara Europa jak i Amerykanie Polskę wykorzystują. Dla ich zawsze będziecie cudzymi (zdrajcy swoich słowiańskich korzeń). | -1 | ||
Dawid87
| Paveł ty zajmij się szukaniem pracy, bo chyba zbytnio chętnych na twoje ogłoszenie na etransport nie ma, skoro ciągle się ogłaszasz, z resztą większość kierowców niech zajmie się pracą, prowadzenie firmy zostawcie szefom, | |||
PavelSPM
| Dawid87 Dam sobie rady bez smarkatych. | -1 | ||
~Ł ysy | Pavel. Moja żona ma korzenie na obecnej Białorusi. Jej babcia, właścicielka dużego majątku, zatrudniająca setki kmieci zawsze powtarzała : , Głupszych ludzi od Białorusów nie ma ". Czytając twoje wypociny przypomniałem sobie babcine słowa. | 1 | ||
~Pan Ordynator | Ja tobię wytłumaczę, tylko czekam jak będziesz w Tworkach. | |||
Dawid87
| tak czytam wasz wypociny na temat tego pakietu, i przypominam sobie dyskusje jaka była przed wprowadzeniem płacy minimalnej potem przerwy 45h w aucie, tamte rozmowy były bardziej "żywe" było więcej wróżących wypłaty kierowców na kilogramy złota, niestety nic z tego nie wyszło, teraz mamy pakiet i tylko mocno odporni na wiedzę tęp/aki do potęgi myślą że to coś zmieni, z każdym takim tematem przy/głupów mniej, ale kilku zawsze można znaleźć | |||
~Ł ysy | Dużurne szoferskie etransportowe przygłupy dostają spazmów. Nikt poważnie nie traktuje ich wypocin, nikt tego dziadostwa nie chce zatrudnić. Życie zawsze negatywnie weryfikuje przygłupów. | 1 | ||
PavelSPM
| ~Ł ysy No wychodzi jesteś większym Białorusi niż Ja. Cieszę się za ciebie. Będziesz miał gdzie uciekać od pseudo demokracji. | -1 | ||
~dobry kolega | Tu sie zgodze z l ysym ale nie we wszystkich kwestiach my jako szlachta oczywiscie mamy jakis poglad na kontakty z chlopstwem ale to co akurat pisze lawel spm ma duzo sensu i jest warte uwagi odnosnie tematu jak polska daje sie r na arenie miedzynarodowej | |||
~Ł ysy | Portal etransport stał się ostatnią areną na której przygłupy walczą o własne ego. etransport spokojnie można nazwać grupą wsparcia szoferskich przygłupów. | 1 | ||
~Pan Ordynator | I znów się pojawiła podróba, chyba wrócę do poprzedniego nicku. | |||
~dobry kolega | L ysy nie wiem czy wiem czy wiesz ale obecna chytrosc takiego typowego przyglupa wywodzi sie z tradycji chlopa panszczyznianego jest to cecha charakteru tak wredna ze tylko panski kij wzbudzal strach i szacunek | |||
~Pan Ordynator | I jak sądzicie... kuku na muniu? | |||
~dobry kolega | Widze tu dokladna a*alogie tego systemu sporow pomiedzy panem a chlopami czytajac wpisy na forum jest to przepasc nie do ogarniecia i ma swoja geneze od sredniowiecza szlachta jako elita zawsze byla obiektem zawisci pospolstwa | |||
~dobry kolega | Mylisz sie ordynator L. ysy jest w sumie skromny i wiele o sobie nie pisze mnie wystarczy to co napisal jakbys umial czytac miedzy wierszami nigdy nie pisalbys o nim takich glupot | |||
~Pan Ordynator | Na portalu ET jestem idiot, a w realu nie kurna! | |||
~dobry kolega | W sumie to nawet nie wiem czy l ysy by sta*al w mojej obronie ale ja z czystej przyzwoitosci bronie l ysego przed typowo polaczkowa zawiscia | |||
~dobry kolega | Dlatego nigdy nie chce mieszkac w waszym kraju bo mnie spotkaloby to samo | |||
PavelSPM
| Nie stać ich (niby to szefów) nawet na minimalną podstawę ze wszystkimi należnymi dodatkami od minimalnej stawki godzinowej i na standardowe (nie zmniejszone) przysługujące stawki kwot diet i ryczałtów związanych z podróżami służbowymi czy delegacjami dla pracowników ale oni zatwierdzają że czynią biznes i są wielkimi "panami" jako szlachta. Sama skromność. Śmiechu warto. | -1 | ||
~Marek | Najwyrzej nasi przewoznicy otworza oddzialy zagraniczne np. w Niemczech Francji itd... i nie beda musieli robic kabotarzu. Litwni juz zaczeli otwierac oddzialy zagraniczne np. Vlantana, Girteka itd. Maja juz auta na Niemieckich Polskich Norweskich Szweckich Itd Blachach. | |||
~kierowca | 2019-09-24 19:57:02 Marek bo Oni myślą przyszłościowo, widzą co się robi i działają, a możliwości mają duże, Nasi przewoźnicy gryzą się nawzajem i czekają w zasiekach, aż im konkurencja wszystko z przed nosa zgarnie, a Pakiet Mobilności i tak wejdzie w formie jaką chcą Francuzi i Niemcy czy nam się to podoba, czy nie o to tu chodzi, a Nasi kierowcy przywiozą towar do PL i dalej na autach z literką D, F + cała brać LT, LV. | |||
~kierowca | Wszyscy eksperci mówią, że PM udźwigną tylko duże firmy, a te małe rodzinne nie dadzą sobie rady z tą całą biurokracją, nie zdążą się przystosować i wiadomo duży zje małego. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.