ID: 254517
Inteligentny tachograf lekiem na wiele bolączek
ID: 254517
ID: 254517
Pakiet mobilności, niedawno przyjęty przez Unię Europejską, jest przykładem tego, jak wiarygodne dane mogą pomóc w rozwiązaniu problemów, jakim jest w tym przypadku kontrola kabotażu. To jeden z wielu przykładów możliwości wykorzystania danych z DTCO.
Pakiet mobilności, niedawno przyjęty przez Unię Europejską, jest przykładem tego, jak wiarygodne dane mogą pomóc w rozwiązaniu problemów, jakim jest w tym przypadku kontrola kabotażu. To jeden z wielu przykładów możliwości wykorzystania danych z DTCO.
~etransport.pl
Posty (14)
~Gucio | Dla wielu firm to dramat jak tu pracować jak kierowca nie zał/rozł na magnesie, wyłączniku czy out, jak to będzie tak wszystko czytelne, co teraz to koniec ery "kombinatorów", co wymyśli przewoźnik, jak to obejdzie, da się to oszukać - dla wielu firm to gwóźdź do trumny. | 1 | ||
~VOLVO | i kto będzie chciał być kierowcą jak i do tego pewnie sądę do du.. py ci włożą, a gdzie parkingi oraz zaplecza sanitarne, ludzie automatyka sama transportu nie ogarnie | |||
~El Ordynatores. | Tey VOLVO nie świruj, w tym klamocie wyro masz wygodne a wysrać się możesz w krzakach. | |||
~Donn Diego | Niech konstruktorzy razem z euroidiotami jezdza z tymi wszystkimi wynalazkami przestrzegajac po/je/ bany/ch przepisow. Niech nie zapomna za kazde przekroczenie mandatow sobie wystawic i zaplacic. | |||
~lepóh | Epoka dzikiego zachodu odchodzi. Rewolwerowcy płaczą | |||
~Przesada | Uważam że kontrola jest potrzebna żeby dziadów było jak najmniej ale... Są pewne granicę inwigilacji. Niektóre pomysły godzą wręcz w interesy firmy. Kto będzie odpowiadał za bezpieczeństwo uzyskiwanych w ten sposób nader dokladnych informacji? | |||
gigi
| tylko to jest też bat na dziadkierowców którzy non stop kąbinują z dochodami co chcą tylko pod stołem... | |||
laki81
| Bardzo dobrze, bo to oznacza że cały transport musi zmienić swoje ciemne oblicze, spedycja, firmy na zał/rozł, przewoźnik - czyli organizację pracy, a kierowcy kombinatorzy przywyknąć do normalności. Wszystko będzie bardzo czytelne dla wszelkich służb kontrolujących i łatwiej udowodnić łamanie przepisów, co niesie za sobą konsekwencje finansowe jak i administracyjne. | |||
gigi
| też jestem za tym żeby "w końcu było normalnie" | |||
~Gregor | Jak Najszybciej To Wprowadzić. Będzie Szybki Koniec Magnesiarzy Wyłącznikow I Innych Cedeniek. Dziadtransy Pójdą Na Boczne Tory. Zostaną Przewozniki Którzy Jeżdżą Legalnie. | 1 | ||
laki81
| Są przecież Państwa gdzie nikt nawet nie pomyśli o jakiś : magnesach, wyłącznikach, pracy na out, drugiej karcie, kierowca wsiada do auta loguje swoją kartę i wszystko da się zrobić w tym czasie pracy normalnie zał/rozł. Kierowcy szanują swoją pracę i pracują normalnie, a w PL nadal w wielu firmach panuje zasada - bo się przecież inaczej nie da - oczywiście są firmy działające fer, ale są w mniejszości. Wina leży też po stronie kierowców, którzy godzą się na pracę na takich zasadach i psują pracę tym co chcą pracować bez zbędnych kombinacji. Te wszystkie regulacje w transporcie odnośnie tachografów, PM - to zasługa nieuczciwej konkurencji, przewoźników którzy sami na to zapracowali i niestety trzeba to zahamować, bo inaczej będzie jeszcze gorzej. | 1 | ||
~El Ordynatores. | Od dawna piszę że u dziada się nie robi. | |||
~Wielki Szu | Przyszedł bicz boży na dziadtransow. | |||
~//~ | "Wzdęty mydlany bąbelek" (w tachografie jedno a w rzeczywistości drugie) jest skazany kiedyś pęknąć. Czas nieubłaganie do tego zbliża się. Wiadomość : "Kolejna zmiana tachografów. Inteligentne urządzenia także w busach" Utworzona : 2020-02-29 Źródło : etransport. pl "... Według najnowszych informacji, od 1 lipca 2026 roku... tachografy inteligentne DRUGIEJ GENERACJI... Funkcją rejestratora cyfrowego będzie między innymi AUTOMATYCZNE ZAPISYWANIE PRZEKRACZANIA GRANIC, na przykład na podstawie wbudowanych map. Natomiast kierowca będzie miał OBOWIĄZEK WPISYWANIA MOMENTÓW ROZŁADUNKU i ZAŁADUNKU... Będzie to jednoznaczna informacja dla inspektorów, czy kierujący pojazdem ciężarowym przejechał przez państwo unijne tranzytem czy zrealizował transport międzynarodowy, czy może kabotaż. Dodatkowo, te dane wskażą, jak długo pracownik przebywał w podróży służbowej w danym kraju i jakie z tego tytułu należy mu się wynagrodzenie minimalne... ". |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.