ID: 255520
Ważne zmiany w ustawie o transporcie drogowym dla kierowców zawodowych
ID: 255520
ID: 255520
W trakcie zorganizowanego przez Fundację Zapobieganie Wypadkom Drogowym oraz Polski Klaster Edukacyjny e-seminarium pt. „Nowe kompetencje w transporcie drogowym” przedstawiciel Ministerstwa Infrastruktury, Jakub Zbucki z Departamentu Transportu Drogowego przedstawił informację poświęconą kierowcom zawodowym, ale nie tylko, a dokładnie zmianom w projektowanych regulacjach prawnych w tym zakresie.
W trakcie zorganizowanego przez Fundację Zapobieganie Wypadkom Drogowym oraz Polski Klaster Edukacyjny e-seminarium pt. „Nowe kompetencje w transporcie drogowym” przedstawiciel Ministerstwa Infrastruktury, Jakub Zbucki z Departamentu Transportu Drogowego przedstawił informację poświęconą kierowcom zawodowym, ale nie tylko, a dokładnie zmianom w projektowanych regulacjach prawnych w tym zakresie.
~etransport.pl
Posty (17)
~Ku ku zbieraj szczaw | I taki dzban ku ku na muniu bedzie teraz chodzil na wszystkie kursy zamiast zbierac szczaw z laki w lecie. Ku ku jak zyc? Udziel pirady. | |||
~hgjgjhgjjgjgjhgjgjgj | złodziejstwa ciąg dalszy hgahahaha głupie szkolenie okresowe zeby zrobić + badania to jest 1000 zł tak sie strzyże jeleni | |||
~obywatel001 | polak bedzie golony na kase a ukrainiec sobie przyjedzie z kwitami z ukrainy i bedzie latał, | |||
~Wiem że nie wiesz | I wiesz gdzie sobie może wsadzić te kwity? Pytanie retoryczne. | |||
~Gucio | Czyli wnioskując kierowca zawodowy chcąc odnowić uprawnienia będzie biegał od wydziału komunikacji po ośrodek prowadzący szkolenia, dodatkowa biurokracja -najpierw badania lekarskie, potem wydział komunikacji i założenie tego profilu PKZ, z powrotem na kurs do ośrodka, na koniec kwit i znów wydział komunikacji na wymianę PJ. To gdzie tu jest jakieś ułatwienie? Robi się coraz większa inwigilacja, siedzi jakiś dureń w rządzie na stołku i wymyślają coraz głupsze zmiany, ustawy, przepisy. Miało być mniej biurokracji w PL, a co wychodzi petent musi odwiedzić po kilka razy tą samą instytucję by móc pracować - dziwić się że coraz mniejsze zainteresowanie na kierowców zawodowych. | 1 | ||
~bary | K... a znowu miszczowie teorii biorą się za uzdrawianie praktyki. Teraz to na pewno tłumy będą biegać żeby stracić kasę czas i na końcu zostać kierowca zawodowym. To raczej ukłon w stronę szoszonow. Administracyjne pierdnięcia mają coś uzdrowić k... a absurd. | 1 | ||
~Wiem że nie wiesz | I od razu widać kto umie czytać ze zrozumieniem :) | |||
~no ja cie kręce | i dzieki takim działaniom ustawom itp etransport bedzie mógł niedługo zamknać strone bo polskich kierowców nie bedzie, i bedzie ich ubywało | |||
~Donn Diego | Właśnie ukończyłem taki kurs w D. 5 sobót, 2 osoby spały, 1 czytała książkę, reszta bawiła się smartfonami, wszyscy łącznie z prowadzącym mieli wszystko w *. | |||
~hgjgjhgjjgjgjhgjgjgj | don diego ciekawe jakim cudem skoro nie przerobisz danego materiału to system dalej cie nie przepusci takie bajki to mozesz dzieciom wciskać | |||
~sid | ~obywatel001 2020-1 1-21 11:17:28 polak bedzie golony na kase a ukrainiec sobie przyjedzie z kwitami z ukrainy i bedzie latał, - TO TAK JAK MY W DE | |||
~sajo1 | Sami będą sobie jeżdzic. Ten zawód to coraz wieksze bagno. | |||
~Donn Diego | ~hgjgjhgjjgjgjhgjgjg j to g... wiesz, dzieciaczku, jaki system gosciu puszcza slajdy i czyta podpisy, a nikogo to nie obchodzi, lacznie z czytajacym, jak go spytalem o zmiany z 20. 08. 2020 nie wiedzial, o czym mowie. | |||
barracuda
| Dalej nie ma zmiany, wydawało by się-wynikającej z logiki. Czynny instruktor nauki jazdy i czynny egazminator (oczywiście chodzi o ludzi z uprawnieniami na ciężarówki i autobusy), żeby prowadzić zawodowo ciężarówkę-musi odbyć kurs, który... ma prawo sam prowadzić. W obu tych zawodach, istnieje obowiązek corocznych warsztatów. Żeby było śmieszniej-instrukto r doskonalenia techniki jazdy, który szkoli i egzaminuje przyszłych kierowców poj. uprzywilejowanych-ni e może sam prowadzić takiego pojazdu, bo... nie ma uprawnień. | |||
~gdfdggfddgdg | don diego slajdy to ty masz w głowie człowieku, nigdy nawet nie byłeś na kwalifikacji czy szkoleniu okresowym bo nie masz pojecia jak to wyglada nawet hahahahaha dobry jesteś, slajdy to ci koleś puszczal 15 lat temu jak był przewóz rzeczy a dzisiaj to juz tak nie wyglada, masz materiał ktory przerabiasz sam i jeżeli nie przerobisz danego etapu /testu to system cie dalej nie pusci tak jest przy okresowym... przy kwalifikacji oprócz tego co tu napisalem masz jeszcze na koncu test... tak to własnie jest nie jestescie kierowcami zadnych szkolen nie przechodzicie a siejecie zamęt i jakieś bzdety na forach... a pozniej wlasnie przez takich geniuszy nowe ustawy kary i inne rzeczy wchodzą | 1 | ||
~Genio | Przeciez mozesz jechac na UA, BY, zaliczyc, a platnosci o polowe mniej wliczajac zakwaterowanie w goscinicy, tylko trzeba wolny tydzien miec na zwiedzanie. | |||
~dobre jaja | no tak paralityki jadą na ukraine robić prawko i kwity pozniej masa wypadków ludzie giną, a normalni kierowcy co chodzą na kursy szkolenia i badania muszą bulić tracic czas i stać w urzędach, prawdziwy kołchoz |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.