~robert
| Zawsze najprostsze rozwiązania są najtrudniejsze albo panowie menadżerowie szukają jeleni, niestety najbardziej prawdopodobne. Albo są mało inteligentni w co wątpię. Praca po 15 godzin dziennie, spanie przy miejscu pracy, powrót na wekend do domu lub po dwóch tygodniach z pewnością by dała tym panom do myślenia. | | | |
~x-man
| belkot nikomu niepotrzebnych urzednikow-biurokrat ow ktory nic nie zmienia i nie wnosi do zycia. IRU jest na ONZ/WHO itd martwy twor, ktory kosztuje miliony i jest po to zeby sobie byl i kolko wzajemniej adoracji bylo zadowolone ze udaje ze cos robi a gawiedz ma sie cieszyc | | | |
~Ktoś
| Należy kierowac więźniów do pracy za kołkiem.
Tak jak robią to w stanach.
Musimy tez sprowadzić kierowców z całego trzeciego świata. Tak zeby kieroca był tani.
To pomoże wyhamować galopującą inflacje.
Transport musi potanieć.
Należy jak najszybciej opracować technologie autonomicznych ciężarówek. Jak widać jest ona bardzo potrzebna. | | | |
~???
| -Ktoś... większego głupka nie słyszałem "tani kierowca pomoże wyhamować inflację" - kolejny gumofilc i dziadtransport podszywający się pod kogoś innego. Wasz czas właśnie się kończy - tak zdecydowali w Brukseli. Ha ha ha... | | | |
~Miśna
| ??? Dla twojej wiedzy jak staje transport to gospodarka UMIERA każda bez wyjątku, a pieniądz traci wartości.
Jak transport spowalnia (w sensie ogólnym, bo to skomplikowany proces) to proporcjonalnie rośnie inflacja.
Załóżmy że paliwo nie dojerzie na stację paliw, jak będzie kształtowała się cena paliwa w detalu? | | | |
~Miśna
| Co do transportu autonomicznego - to jest przyszłość!
Gdybyśm y mieli funkcjonujący transport autnomczny to politycy mogliby rozgrywać społeczeństwem z każdej strony, bo byłoby to znaczenie łatwiejsze.
Co przeszkadza pojazdom autonomicznym? Wolny człowiek który jedzie szybko, ma doświadczenie i umie łamać "prawo" nawet najbardziej pokraczne. | | | |
~Miśna
| Myślę że pierwsze pojazdy autononuczne powinny pojawić się w przestrzeni miejskiej niedługo po tym jak znacząco zmniejszyć się liczba aut na drogach.
Dojdą do tego też zmiany w prawie jak ograniczenie prędkości w mieście do 20-30km/h zakaz poruszania się bez ważnej przepustki its | | | |
~Miśna
| Pojazdy autonomiczne upowszechnią się z powodu troski o nasze bezpieczeństwo, a*alogicznie było z pozostałymi wynalazkami tego typu. Pieniądze nie grają tu roli, jak będzie trzeba to się je stworzy, jedynym problemem jest czynnik ludzki. | | | |
~???
| - Miśna... następny idiota który łączy taniego kierowcę z inflacją do tego snujący wizje transportu przyszłości a nie wiedzący np po ile będzie euro czy dolar za tydzień. Prawdziwy fantasta wyprzedzający nawet Lema. Poczytaj fantasto co w sprawie przyszłości motoryzacji mówi szef AG Mercedes ( wywiad jest na stronach archiwalnych etransportu)... | | | |
~Miśnia
| Upadłeś się tej motoryzacji, a zmiany nastąpią w całej gospodarce. Pomijam forsowanie zmiany rodzaju paliwa, w ciągu kilku lat transport lądowy, powietrzny, wodny czeka spore załamanie w związku z odwrotem od globalizacji, ubożeniem społeczeństwa, ubytkiem ludności w UE o kilkadziesiąt milionów.
Jeśli to co forsuje UE wejdzie w życie bez oporów to za 30-40 lat nie poznamy Europy. | | | |
~Miśnia
| Nie chce mi się szukać. Wiem że nie jest logiczne odejście od silnika spalinowego, który dał wolność miliardom ludzi, ale jeśli w planach rządzących jest ograniczenie tej wolności, zielona rewolucja (w sensie jakim zaprezentował Bill czyli ograniczenie emisji CO2 do zera bez kompromisów) ma sens oczywiście tylko dla rządzących. | | | |
~Miśnia
| Zdaje sobie sprawę z absurdów wielu lansowanych w mediach rzeczy. Począwszy od zaplanowanej pseudopandemii, która zapoczątkowała kryzys. Ludzie dali się nabrać na taką tanią zagrywkę na emocjach, to dlaczego nie pójdziemy dalej? | | | |
~Miśnia
| Zresztą jak chcemy mieć kontrolę nad przyszłością, sami powinniśmy ją kreować, więc pytam się gdzie w Polsce są zakłady produkujące własnej myśli technicznej samochody, komputery, organizmy GMO, energię elektryczną z atomu??? | | | |
~Kierowca
| Wschodnia Europa chciała tanich kierowców to zostali z otwartymi gębami i zdziwieniem że człowiek nie chcę tyrać jako kierowca za psie pieniądze. Wsiadaj jeden z drugim gumiaku- nygusie i zapieerdalajjj po Europie za marne grosze z dala od rodziny. Żeby byli kierowcy to 10 koła jest minimum od poniedziałku do piątku inaczej nie ma sensu się narażać na drodze i z każdym użerać. Zdrowie ma się jedno | | | |
~Kierowca
| Ofert pracy po 400-450 zł jest od hoja kto to śledzi to wie a tych co oferują 320-350 to tylko idiota albo młody chcący złapać praktykę się decydują | | | |
~Kierowca
| Widzisz hiena twój bełkot o tanich kierowcach jest tylko twoim marzeniem. Ludzie wolą zrezygnować z tego wyniszczającego zdrowie zawodu niż dać się rochac takim jak ty | | | |
~sid
| tani to jest ten co ma suche gardlo i lepkie rece | | | |
~Kierownik
| de*ilu czytaj umowę nie podpisuj jak czegoś nie rozumiesz nie zgadzaj się za pracę od km itp. Pensja naliczana za godz przepracowane plus dieta oraz ryczałt za spanie w samochodzie szanuj się. Magazynierzy i operatorzy wózków u Niemca mają przez pośrednika 14 euro za godzinę plus mieszkanie gratis. Ogarnijcie się w końcu! | | | |