ID: 268735
Nie przegap swojej szansy! Dołącz do grona profesjonalnych kierowców
ID: 268735
ID: 268735
Do 30 września br. trwają zapisy na kolejne szkolenia Akcji Profesjonalni kierowcy.
Do 30 września br. trwają zapisy na kolejne szkolenia Akcji Profesjonalni kierowcy.
~etransport.pl
Posty (17)
~Ejut | Nie musisz isc ma szkolenie 21 pazdziernika. Objasniam taniki pracy: -pracodawca bedzie pilnowal ile pracujesz, zwykle przebywasz w pracy do 13 godzin, ale sa dni kiedy jest to do 15 godzin na dobe; -jezeli nie bedziesz jechal (a) eko, pracodawca bedzie mogl ci odebrac premie uznaniowa, za przepal, czyli jezeli przekroczysz ustalona przez pracodawce norme spalania; -jezeli zgodzisz sie na przeladowanie ponad tonazowe (ktore zaplanowal spedytor) to ty odpowiadasz madnatowo w razie kotnroli; -jezeli pracodawca oszczedza to nie bedziesz mogl (a) zajechac na myjnie wtedy kiedy uznasz ze pojazd jest brudny, a takze nie bedziesz parkowac na autohofach, czyli parkingach strzezonych z dostepem do prysznica; -czasami potrafi byc tak ze jest tylko jedna noc z prysznicem na szesc dni jezdnych w tygodniu; -w dwoch tygodniach mozesz miec maksymalnie 90 godzin jezdnych, jezeli zgodzisz sie jechac wiecej (co pracodawca oczekuje kiedy proponuje druga karte) to ty odpowiadasz i kiedy jedziesz na nie swojej karcie to nawet gdy ktos w ciebie wjedzie "bez twojej winy" to jest twoja wina bo jazda nie jest rejestrowana na ciebie a ty siedzisz w kabinie; -po autostradzie wolno pojazdem powyzej 3, 5t jechac maksymalnie 80 km-h (kiedy spedytor cisnie do szybszej jazdy, albo pyta sie co pokazuje gps- kiedy zajedziesz, to zachowaj czujnosc, bo to jest sugestia) i jak jedziesz szybciej to ty zaplacisz bo szef wskaze kto jechal; -zwroc uwage na co dogadujesz sie na umowie o prace, czy do twoich obowiazkow nalezy ladowanie (w Niemczech (roz) ladowanie lufy (naczepy) samodzielne jest platne dodatkowo 30 euro od jednej) i jak ci nie placi to oznacza ze to co dostaje od magazynu za to, to szef zatrzymuje u siebie, czyli dajesz sie dyymac; -nie zgadzaj sie na samodzielna zmiane uszkodzonej opony na autobahnie (niemieckiej autostradzie) poniewaz taka samodzielna wymiana to ryzykowanie zycia (jak ktos inny wjedzie w tyl twojej naczepy to ucina dlonie-rece) a czesto nawet nie uslyszysz dziekuje od szefa. Przepraszam za brak naszych znakow miekkich. Jezeli cos jest nie jasne, to przeczytaj jeszcze raz, a jak nie wierzysz, to zapraszamy przekonac sie. Na miedzynarodowke na zestaw. | |||
~filut | tu nikogo nie ma, puste forum | |||
~tago | Bo w poniedziałek kiero pracują i nie mają czasu na pisanie. | |||
~Ccc | Profesjonalny kierowca zmieni koło na niemieckiej autostradzie, naprawi sprężarkę i siłownik na parkingu, dojedzie zawsze na czas nawet gdy tacho nie pozwala, sam się załaduje i rozładuje a w sobotę porobi przy samochodzie bo to jego sprzęt i wie czym jeździ i jak trzeba to w niedzielę po rosole ruszy w trasę. Reszta ta są tylko trzymacze kierownicy. | |||
~Greg | ccc, tak sie oglasza wojtyla transport, co placi 400 dniowki (do UK tez), podczas gdy teraz norma to 450 (bez UK). | |||
~Greg | ccc, oczywiscie profesjonalny to taki co "daje od siebie", zaladuje i rozladuje bez premii bo "to godziny pracy", nie ma hobby, lubi pilnowac kabiny cztery tygodnie bez zjazdu, nie ma rodziny, nikt na niego nie czeka, dyspozycyjny w swoim czasie prywatnym (ktorego nie ma), bo jest caly czas pod telefonem, zawsze gotowy do wyjazdu, to taki co za swoje kupuje srodki czystosci, nie zajezdza na myjnie, tylko sam myje mopem na wysiegniku caly zestaw, chodzi z wiadrem z woda z Ludwikiem, nie staje na autohofie bo tam staja cieniasy jedzie 89 nonstop bo mniej jada tylko cikpi i nie oczekuje premii bo to by bylo nieprofesjonalne wy starczy mu tylko usmiech szefa po przyjezdzie na baze (na weekend oddac 80 godzin) i spowrotem na cztery tygodnie | |||
~Greg | ccc, profesjonalny kierowca podczas wymiany kola na autostradzie, wjazdu mu przez inny zestaw w tyl naczepy i powstaniu ran szarpanych dloni -nie oskarzy szefa, bo to by bylo nieprofesjonalne, nauczy sie malowac stopami, bedzie sprzedawal obrazy, bo to profesjonalny, pomysli ze jakby nie certolil sie z wymiana to by zdazyl przed wypadkiem wyjac rece spod nadkoli. | |||
~styl | Greg A co to za twórczość, sam to wymyśliłeś? | |||
~Filut Fajfusiński | Profesjonalny kierowca nie używa nawigacji. Nawigacja jest dla głąbów. Współrzędne geograficzne są dla głąbów. On ma papierowy atlas map i intuicję gdzie ma jechać. To co, że czasem zabłądzi na 300 km i się spóźni. W końcu jako profesjonalny kierowca przyjmie to na klatę i sam zapłaci kary. | |||
~Filut Fajfusiński | Profesjonalny kierowca siedzi cięgiem 4 tygodnie na pół weekendu w domu. Zarabia 9 tysi netto z tym, że na zycie w trasie wydaje 2 tysie, 2 tysie na mandaty np. za dziadowskie opony i 2 tysie kar od dziada np. za "przepał". Zostają mu 3 tysie i jest zadowolony. | |||
~leon | Większość z was nie była nawet w Niemczech, to skąd taki tłuk może wiedzieć, jak odbywa się zmiana koła na niemieckiej autostradzie. Wasza wiedza jest znikoma. | |||
~leon | Nawet chleba nożem pokroić nie umiecie, a wypowiadanie się o wiele trudniejsze sprawie. | |||
~Kapsel | Wiemy, ADAC daje obstawę. Ale koło zmieniasz sam. | |||
~leon | Mało wiesz kolezko. Jest służba drogową i policja, która ostatecznie zezwala na zmianę koła lub nie. Zdarza się, że pomoże w tym kierowcy. Lecz jeśli kierowca tłuk jak ten Filut Fajfus, co ani be ani me po niemiecku nie potrafi, nie wie gdzie ma klucze czy koło to takiego tłuka będą wszyscy gnębić. | |||
~Kapsel | Te wazniak, wal sie ryj. Po ch00j tu beczsz w chamskim języku. Gnojku. | |||
~kierowawa | Ile trzeba zapłacić za samodzielną zmianę koła z lewej strony na włoskiej autostradzie jak przyjadą policjanci, karabinierzy? | |||
jacek-kuba
| dziad nigdy autostradami nie jeździł, bo traktorów nie wpuszczają ani koni. Nie warto tłumaczyć. Czasu szkoda na tępotę. | -1 |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.