ID: 269592
O 44% wzrosła liczba wakatów dla zawodowców w Europie
ID: 269592
ID: 269592
Wartość ta oparta jest na raportach Intelligence Briefing IRU na temat zawodów kierowców ciężarówek i autobusów/autokarów w Europie. Zawierają one dane dotyczące Danii, Francji, Niemiec, Polski, Rumunii, Hiszpanii i Szwecji.
Wartość ta oparta jest na raportach Intelligence Briefing IRU na temat zawodów kierowców ciężarówek i autobusów/autokarów w Europie. Zawierają one dane dotyczące Danii, Francji, Niemiec, Polski, Rumunii, Hiszpanii i Szwecji.
~etransport.pl
Posty (178)
~Kris | NIe mozna obrazic de. bila nazywajac go de. bilem. Twierdzisz ze w polsce są dziady a w holandii ludzkie pany bo raz przepracowałes 3, 5 godziny a normalnie wyjezdzasz tacho co do minuty. Chłopie ty sam siebie obrazasz. | |||
~tago | Kris rozmowa z tobą, to jakby w kij pierdział. Ty udajesz... (nie będę używał jak ty epitetu, aby siebie na tle rozmówcy dowartościować) czy, co gorsze nim jesteś? | |||
~tago | Gdzie ja napisałem, że każdego dnia jeżdżę po 3, 5 godziny, bądź na całe tacho. Bywa tak i tak jak u każdego. Prosiłeś o przykład no to napisałem, co było dzisiaj i będzie jutro i weekend. Czyżby odrobina wyobraźni przerastała twoje kruche zwoje? ! | |||
~tago | Poza tym nie wrzucam wszystkich jak ty do jednego worka i nigdzie nie znajdziesz takiego mojego wpisu, że wszystkich Polskich przewoźników określam dziadtransami. Znam takich i takich. W Holandii, czy Niemczech również nie brakuje dziadtransów. Teraz chyba będziesz zadowolony. Jak widzisz piszę jedynie obiektywną prawdę, a ona (już, to pisałem) musi boleć. | |||
~Kris | A co mam mnie bolec ze w holandii sa dziady? Ja to wiem tylko kierowcom sie wydaje ze za granicą sraja nutellą. | |||
~tago | W tym momencie zgadzam się w zupełności z tobą. Nikt tutaj nie s. ra nutellą. Trzeba tylko uczciwie i rzetelnie wykonywać swoje obowiązki i w drugą stronę otrzymujesz, to samo. Do tanga trzeba dwojga. Muszą, to również zrozumieć moi koledzy kierowcy. | |||
~Rico | Kris, W każdym kraju są dziady i to się nigdy nie zmieni. Różnica polega na tym, że na zachodzie taką patologię transportową możesz policzyć na palcach jednej ręki, a w Polsce jest dokładnie odwrotnie. Jest jednak jedna cecha wspólna dla wszystkich krajów- Do normalnej, uczciwej firmy nie biorą alkoholików którzy w języku obcym znają tylko słowa typu " przyszłem, wyszłem, dewasto i zwei browary bitte". Dziwisz się, że ktoś jedzie 3h i ma fajrant? To jest standard w firmach które mają wypracowane stawki i renomę. Ty na miejscu takiego holendra wykorzystałbyś z te dodatkowe 6h i z giełdy klepanął 400 kilometrów za 600euro:). Dziwi Cię samochód osobowy do dyspozycji kierowcy, albo kupowanie biletów lotniczych dla kierowcy.. Takie rzeczy na zachodzie to rzecz normalna i to, że cała Twoja wiedza o pracy na zachodzie bierze się z opowieści szwagra sąsiada, który pracuje w molochu nastawionym na dymanie a*alfabetów, alkoholików i desperatów wcale nie oznacza, że tak jest wszędzie. Wiesz na czym jeszcze polega różnica między polskim dziadem, a zachodnim porządnym przedsiebiorcą?? Oni nie mają czasu siedzieć całymi dniami na forum dla kierowców. | |||
~kierowca | kris idioto. Jak się zarabia uczciwe pieniądze, to stać kierowcę na to, żeby sobie bilet na samolot kupić. Ja mam grafik poukładany bo jeżdżę 2/2 i potrafię sobie sprawdzić, kiedy wypada moja zmiana. Ty nie umiesz, bo nie umiesz policzyć do 3. Bilet na samolot w 2 strony kosztuje 100-200zł plus bagaż. Dojazd na lotnisko zajmuje mi godzinę, lot półtorej, kolejna godzina na dojazd do firmy. Dziwne, że tak można pracować, nie? | |||
~Ordynatorów jest wielu! | Co tu się kurna znowu dzieje pissbolszewiki! | |||
~driver | Można cieszymy się waszym szczęściem Gratuluję za awans społeczny Tylko mam pytanie jak to jest ze 5letnie auto w mobile de nie ma mniejszego przebiegu jak 750tys Ciekawe jak oni to robią. Wy pracujecie po 5 6h reszta młotki a tu takue przebiegi | |||
~Rico | driver, więc twierdzisz, że WSZYSTKIE auta jeżdżące w niemieckich firmach są wystawione do sprzedaży na mobile. de? Tym samym pewnie twierdzisz, że wszystkie 20-letnie passaty jeżdżące w Polsce mają przebiegi max 200tys.. Ty też masz wiedzę od szwagra sąsiada, ale dodatkowo jeszcze z olx i mobile. de. Szacun!!! | |||
~kierowca | drajwer to idiota. Dyskusje z idiotą nie mają sensu. Ten dekiel od rana do nocy siedzi na tym śmiesznym pseudofotum udając wielkiego byznesmena. W ciągu roku zwolnił 200 kierowców, zatrudnił 400, sprzedał 50 aut arabom a potem postawił je zatankowane pod korek w łopiany grając na wzrost ceny paliwa. A w międzyczasie pojedzie sobie w trasę z nudów porozmawiać inkognito pod rampą z kierowcami. A w soboty swoim ałdi za bańkę wozi obrzyganych nowożeńców. To wariat. :) | |||
~LOGIC | Panowie, ponawiam apel. naprawde potraficie uwalić każdy wątek wycieczkami osobistymi i obrażaniem się. Informacja i odkrycie dla wszystkich. Zarówno kierowcy potrzebują firm, które umieją wykorzystać ich umiejętności, jak i firmy, do realizacji swoich zadań potrzebują kierowców. Spieranie sie, o tym kto kogo ma bardziej w tylnej czesci ciała, jest nie tylko nie na miejscu, ale przede wszystkim jest niezgodne z faktami wyżej opisanymi. Prowadzmy dyskusje, o sytuacji, rynkowej, mozliwosciach rozwoju, ewentualnie pomyslach, ale na Boga przestańcie sie obrażać. dotyczy w takim samym stopniu obu stron... taki wątek po prostu umiera a czasem naprawde ciekawie sie czyta, do momentu kiedy natrafia sie, na "szczurołapów i jacków sraków" stwórzcie sobie oddzielne wątki i się tam naparzajcie do oporu... | |||
~spod premium | tylko 44 %, ale fajna praca | |||
~driver | Teraz to juz jest po wszystkim Aby się zostało śmiać Wszędzie słyszysz ograniczenia zwolnienia readukcue i brak zamówien A oderwancy myślą że zabawa w kryzys to dla żartów Zaraz będzie brak płynności finansowej i brak możliwości pracy | |||
~Lutek | Driver ok przyjęliśmy do wiadomości masz jeszcze coś odkrywczego do zakomunikowania? | |||
~Remik | Driver wczoraj A2 i A7 koło godz 17 pełne ciężarówek więc kto nie ma z czym jechać to nie ma. Ps w str polski jak zawsze tłok i nie pisz że wszyscy poniżej kosztów zjeżdżają i do paliwa dokładają bo ci nie uwierzę że firma aby kierowcy zrobić dobrze dopłaca do frachtu. | |||
~Lutek | Od jutra koniec niema już nic! Na forum od rana do wieczora 80 składów 4 sekretarki i jeszcze posuwane i wiele innych ta dolegliwości musi się jakoś nazywać | |||
~Ordynator orginał! | Kto driverowi dzisiaj polewał z rana? | |||
~Ordynatorów jest dwóch | Musiał z Yacentym na marszu cosik łykać albo orać | |||
~Lutek | On nie może pić bo leki nie działają! I znowu są historie z mchu i paproci uskuteczniane | |||
~Ordynator orginał! | Ale Yacenty nie orał, podobno jego zaorali. Ludziska mówią że w samych stringach, wdarł się całą mocą w tęczowych. Jak słyszałem kolory mu się spodobały. | |||
~300D | podobno leży uśmiechnięty z dildem w doopie i odpoczywa | |||
~Ordynator orginał! | Leży. Czyli jeszcze nie może usiąść? Posior bo pisior, ale żal tego Yacentego. | |||
~Ordynatorów jest dwóch | Śmichy śmichami ale cuś przycichł po tym marszu w tęczowych stringach, nawet jego klony własnej pisbolszewickiej produkcji znikły kurna, szkoda bo to był pisbolszewik ale nasz | |||
~300D | wróci oni koorfa zawsze wracają | |||
~Ordynator orginał! | No nasz, nasz. Na naszej krwi wychodowany (nie bolsewiczkej). . Czyżby w tęczowych był jakiś murzyn, *z fi"jak pasztetowa? | |||
Ł ysy
| Rico. Cieszymy się z twojego szczęścia. | |||
Ł ysy
| Trudno nazwać niewolnictwem pracę, którą podejmują ludzie wolni. Nie pasuje? Kluczyki na stół i by. | |||
~Hycel | Ł ysa pało odpiertol się od wchodzenia w buty innego szefa. Ty zarządzasz 3 premiumkami. Tam możesz co tydzień szoferom taki tekst podsuwać |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.