REKLAMA

Producent naczep zmienia się dla swoich klientów
Utworzona: 2019-02-11

W związku z rosnącym popytem na nadwozia wymienne oraz nadwozia chłodnie, Krone planuje zwiększenie możliwości produkcyjnych fabryki w Herzlake. Jak wyjaśnia dyrektor generalny, Bernhard Brüggen, w przyszłości wydajność fabryki zwiększy się dwukrotnie osiągając liczbę ponad 25000 jednostek w przeciągu najbliższego 1,5 roku.

Podjęliśmy już pierwsze kroki przygotowawcze poprzez wprowadzenia automatycznej produkcji komponentów. Nasze systemy nadwozi wymiennych oraz nadwozi chłodni reprezentują wysoką jakość i zawierają wiele innowacyjnych rozwiązań w zakresie zabezpieczania ładunku, ciesząc się dużym uznaniem klientów, o czym świadczy nasz 70% udział w rynku nadwozi wymiennych. Poza tym, obserwujemy wyraźny wzrost popytu, generowanego po części przez silnie rozwijający się handel internetowy dodaje Brüggen.

Poza znacznym zwiększeniem wydajności, ma to też związek z dużą dynamiką inwestycyjną. W ramach kompleksowego wdrażania automatyzacji z wykorzystaniem robotów, przeprowadzana jest gruntowna zmiana organizacji produkcji. Ma to na celu nie tylko dalszą poprawę jakości ale także zwiększenie korzyści dla klientów.

W zakładzie Krone w Herzlake odbywa się produkcja nadwozi wymiennych, kurtynowych, naczep pudłowych oraz pojazdów dla segmentu usług ekspresowych, kurierskich i paczek pocztowych. Uwzględniane są wszelkie życzenia klientów co do wyposażenia zamawianych pojazdów. Asortyment nadwozi wymiennych obejmuje wersje ze ścianami gładkimi lub rowkowanymi, zarówno ze sklejki jak i carbofontu (przetworzonego poliwęglanu), albo skrzynie z kurtyną po jednej stronie. Kliencie mogą także wybierać między podporami teleskopowymi, sprzętem do obsługi zabudowy dwupoziomowej, roletami oraz szeregiem innych opcji. Nadwozia kurtynowe, dostępne w różnych długościach i dla różnej wysokości załadunku, można zamawiać wybierając różne wersje dachu i ścian bocznych, zapewniających elastyczność i praktyczne użytkowanie.

W Herzlake produkuje się także nadwozia chłodnie (Dry Liner), używane do transportu produktów wysokiej jakości i wrażliwych na wilgoć. Nadwozia te są dostępne ze ścianami wykonanymi ze blachy stalowej, sklejki lub poliwęglanu. Istnieje również wiele różnych opcji wyposażenia wnętrza. Czynnikiem decydującym o wysokiej jakość produkcji jest zastosowanie technologii malowania elektroforetycznego (KTL) w połączeniu lakierem proszkowym. Powłoka KTL powstaje poprzez naniesienie warstwy farby przez zanurzenie metalowego nadwozia pod wpływem pola elektrycznego a następnie wypiekania w temperaturze ok. 200 °C. Dzięki temu uzyskuje się powłokę o wysokich własnościach antykorozyjnych. Nadwozia malowane za pomocą tej technologii cechują się wysokim połyskiem, dużą odpornością na uderzenia kamieni, dobra ochroną antykorozyjną oraz długim utrzymywaniem wartości. Lakiernia umożliwia pokrywanie farbą całych nadwozi stalowych o wymiarach do 16 m długości, 3.2 m wysokości i 2.6 m szerokości. Całkowita powierzchnia zakładu to 350.000 m2.

Źródło: Krone
Do ulubionych