Josephs.ScotBorowiak Properties Ltd

ARTYKUŁ SPONSOROWANY

Niektórzy z Przewoźników skorzystali już z dopłat przewidzianych ustawą przeciwko COVID-19

Utworzona: 2020-04-06


Jeżeli prowadzisz działalność gospodarczą jako samozatrudniony, a Twoje obroty spadły, zatrudniasz pracowników podczas przestoju ekonomicznego, potrzebujesz bezzwrotnej pożyczki w wysokości 5.000 na pokrycie bieżących kosztów prowadzenia działalności – powinieneś złożyć stosowne wniosku do odpowiednich instytucji.


Ponieważ zawsze jesteśmy blisko wydarzeń jakie mają miejsce w branży transportowej – również i tym razem, przygotowaliśmy dla Przewoźników kilka autorskich usług prawnych wspomagających właściwe przygotowanie się do zbliżających się zmian na rynku usług przewozowych, spedycyjnych i logistycznych – których to wszyscy spodziewamy się na przełomie najbliższych miesięcy. Bez wątpienia, jednym z takich elementów jest właściwe i efektywne wykorzystanie ulg i zwolnień przewidzianych w tzw. tarczy antykryzysowej.

PODSTAWOWY PAKIET POMOCOWY - komplet dokumentacji oraz obsługa prawna w ich procedowaniu

W ramach niniejszej usługi oferujemy komplet wzorów dokumentów jakie należy składać do odpowiednich instytucji publicznych, celem uzyskania wsparcia finansowego ze środków Skarbu Państwa określonych w ustawie z dnia 31 marca 2020 r. o zmianie ustawy o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych oraz niektórych innych ustawy (Dz.U.2020.568).

W ramach niniejszego produktu, udzielamy również niezbędnych porad w ich właściwym wypełnieniu oraz złożeniu do właściwej instytucji. Pakiet porusza takie aspekty jak chociażby: kwestie świadectw przeszkolenia kierowców w zakresie ADR, zatrudniania i statusu cudzoziemców, odstępstw od rozporządzenia 561/2006, pożyczek ze środków Funduszu Pracy, gwarancji z Banku Gospodarstwa Krajowego, świadczeń postojowych, dofinansowania części kosztów wynagrodzeń pracowników objętych przestojem ekonomicznym albo obniżonym wymiarem czasu pracy, odroczenie płatności rat leasingowej, umorzenie podatku od środków transportowych, możliwości obniżenia wymiaru czasu pracy, zwolnień z tytułu składek na ubezpieczenia ZUS, świadczenia za czas niezdolności pracownika do pracy wskutek choroby bądź odosobnienia w związku z chorobą zakaźną.


STAŁA OBSŁUGA PRAWNA -
zabezpiecz prawnie swoje przedsiębiorstwo na trudne czasy


Zbliżająca się sytuacja gospodarcza, która z pewnością dotknie również naszą branże, to czas jedynie mądrych i przemyślanych decyzji. To jakie decyzje podejmiesz, i jak zabezpieczysz prawnie swoje przedsiębiorstwo w ciągu najbliższych miesięcy zdeterminuje Twoją pozycję na rynku, gdy już szum medialny wywołany COVID-19 opadnie. Branża transportowa, po każdym kryzysie już nigdy nie jest taka sama. To od Państwa decyzji wyłącznie zależy, jak firma poradzi sobie z wyzwaniami jakie pojawią się na rynku TSL. Jako Kancelaria specjalizująca się w obsłudze przedsiębiorstw transportowych, jesteśmy w stanie znacząco ograniczyć wszelkie ryzyka jakie przed każdym z Przewoźników pojawia się już w ciągu najbliższych miesięcy, poprzez chociażby takie aspekty jak ochronę wierzytelności, poprawne wykorzystanie ulg i przysługujących świadczeń, optymalizację kosztów pracowniczych, renegocjacje warunków zaciągniętych zobowiązań kredytowych oraz leasingowych, reklamacje związane z przeszkodami w świadczeniu usług przewozowych w czasie stanu zagrożenia epidemicznego, przekształcenia w spółki kapitałowe uwzględniając różne rozwiązania prawno-podatkowe, transakcje M&A jak też przeprowadzamy postępowania restrukturyzacyjne.


ZACHĘCAMY DO KONTAKTU
Do ulubionych


NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

NASZE WYWIADY

OPINIE

NASZE RELACJE

Photo by Josh Hild from Pexels