Ciężarówka serii S-WAY LNG osiąga zasięg do 1600 km. Moc silnika 460 KM pozwala w pełni wykorzystać potencjał samochodu w transporcie ciężkich ładunków, a dwunastobiegowa, zautomatyzowana skrzynia przekładniowa Hi-TroniX sprawia, że samochód prowadzi się komfortowo i oszczędnie. Firma Sachs Trans International zdecydowała się na wzmocnienie floty ciągnikami Low Tractor, które można spinać z naczepami typu mega wykorzystywanymi do przewozów ładunków dla branży automotive oraz sprzętu AGD.
Przewoźnik wybrał ciągniki wyposażone w komfortowe kabiny z wysokim dachem, dwa 440-litrowe zbiorniki na skroplony gaz, aluminiowe obręcze kół Alcoa, pakiety Full Led i Driving Comfort Plus, system jazdy przewidującej HI-CRUISE, funkcje rozłączania napędu przy zjazdach ECO-ROLL i uwolnienia pojazdu w grząskim terenie Rocking Mode, układ stabilizacji toru jazdy (ESP/EVSC), system wspomagający ruszanie na wzniesieniu Hill Holder, funkcje oceny stylu jazdy (DSE), nadzoru koncentracji kierowcy (DAS) oraz ostrzegania o niekontrolowanej zmianie pasa ruchu (LDWS). W ramach umowy wszystkie pojazdy zostaną objęte kontraktem serwisowym M&R (2XL), a kierowcy przejdą szkolenie podstawowej obsługi pojazdu poprowadzone przez Akademię Jazdy IVECO. Formą finansowania kontraktu będzie leasing.
Kolejny kontrakt na dostawę samochodów ciężarowych IVECO S-WAY LNG świadczy o tym, że nasze ciężarówki doskonale sprawdzają się we flocie klienta oraz że my, jako IVECO Poland, w pełni spełniamy oczekiwania dużych przewoźników. Dodatkowym atutem naszej oferty jest czynnik ekonomiczny. Samochód charakteryzuje się niskim spalaniem, a przejazdy ciężarówek zasilanych gazem ziemnym po drogach Niemiec są premiowane zwolnieniami z opłat drogowychJednym z czynników decydujących o rozbudowywaniu floty Sachs Trans o ciężarówki zasilane gazem jest ekonomika eksploatacji: niskie koszty zużycia paliwa oraz zwolnienie z opłat autostradowych w Niemczech. Decyzję o zakupie motywowała również perspektywa realizacji zadań transportowych na drogach objętych restrykcyjnymi przepisami dla pojazdów ciężarowych. Jeszcze ważniejszy jest ukłon w stronę środowiska naturalnego – samochody ciężarowe zasilane LNG emitują mniej CO2 niż konwencjonalne silniki oraz charakteryzują się cichszą pracą w porównaniu z jednostkami Diesla.
– powiedział Daniel Wolszczak, General Manager w IVECO Poland.
Uroczyste podpisanie umowy było okazją do spotkania przedstawicieli stron kontraktu. Spółkę IVECO Poland reprezentowali (stoją od prawej): Daniel Wolszczak – General Manager, Przemysław Mrugalski – Direct Sales Manager, Jacek Jacko – Key Account Manager. Z ramienia firmy Sachs Trans International w spotkaniu udział wzięli: Marek Sachs – prezes zarządu, Alina Sachs – wiceprezes, a także członkowie zarządu Dawid Sachs, Klaudia Sachs-Gielza i Marcin Sachs.
Źródło: IVECO Poland