W dotychczas użytkowanym obiekcie ze względu na ograniczenia lokalowe nie mogliśmy zapewnić pełnej obsługi serwisowej. W nowej lokalizacji nasi klienci mogą korzystać z pełnego wachlarza usług serwisowych, w tym obsługi naczep, zabudów oraz pojazdów innych marek, napraw powypadkowych czy kompleksowych napraw autobusów. Ponadto nowy serwis w Rzeszowie jest dostępny dla klientów w doskonałej lokalizacji – w pobliżu skrzyżowania autostrad A4, drogi S19 oraz obwodnicy miasta, na terenie parku naukowo-technologicznego „Rzeszów – Dworzysko”Powierzchnia serwisu wynosi 900 m², gdzie znajduje się 10 stanowisk obsługowo-naprawczych, przygotowanych do wjazdu zestawem ciężarowym, magazyn części zamiennych, myjnia, sala konferencyjno-szkoleniowa oraz pomieszczenia biurowe. W nowym serwisie jest zatrudnionych 13 pracowników, w tym 8 mechaników, 4 osoby w biurze obsługi klienta oraz jeden przedstawiciel handlowy. Zgodnie z planem, zespół ma się sukcesywnie powiększać.
– komentuje Krzysztof Cierpisz, dyrektor oddziału spółki Scania Polska w Lublinie.
– Jesteśmy przygotowani na to, aby zapewnić profesjonalne doradztwo i dostęp do oryginalnych części Scania zawsze, gdy są niezbędne. Dobrze wiemy, jak kosztowne są awarie i nieplanowane przestoje, dlatego nowy serwis jest wyposażony tak, aby zapewnić klientom pełną dyspozycyjność ich pojazdówŹródło: Scania Polska
– zapewnia Krzysztof Cierpisz.