Josephs.ScotBorowiak Properties Ltd

Nowe sposoby na szybsze wprowadzenie bezemisyjnych pojazdów na drogi

Utworzona: 2022-07-04


Mając na względzie rosnące zapotrzebowanie klientów na pojazdy bezemisyjne w czasie trwania globalnego kryzysu w łańcuchu dostaw, Hyzon zamierza umożliwić klientom wymianę używanych podwozi samochodów ciężarowych z silnikiem Diesla w celu dostosowania ich do montażu elektrycznych ogniw paliwowych.

Po usunięciu komponentów konwencjonalnego układu napędowego używane ciężarówki zostaną wyposażone we system ogniw paliwowych, elektryczny układ napędowy i system magazynowania wodoru dzięki współpracy z firmą Fontaine Modification.

Program Repower to naturalne rozwiązanie w naszej obecnej sytuacji: klienci chcą jak najszybciej zmniejszyć emisje, ale obecne ograniczenia w łańcuchu dostaw sprawiają, że zaspokojenie popytu jest bardzo trudne. Dzięki produkcji własnych ogniw paliwowych program Hyzon Repower może być sposobem szybszego dostarczenia klientom pojazdów o zerowej emisji, przy niższych kosztach i mniejszej ilości odpadów – powiedział Craig Knight, dyrektor generalny Hyzon.
Hyzon przewiduje, że program ten będzie bardziej wydajną metodą, dzięki której floty zrezygnują pojazdów napędzanych olejem napędowym. Aktualny czas realizacji zamówień na nowe podwozia pojazdów złożonych dzisiaj wynosi do 16 miesięcy. Dzięki wykorzystaniu już istniejących podwozi, Hyzon będzie mógł dokonać konwersji pojazdu i dostarczyć go klientowi znacznie szybciej. Poza tym, wymiana układu napędowego istniejącego pojazdu zmniejszy koszty klienta, co oznacza, że całkowity koszt posiadania będzie porównywalny lub niższy koszty oleju napędowego w Kalifornii, dzięki dostępnym dotacjom. Ponadto program Repower pozwala uniknąć odpadów i emisji dwutlenku węgla z produkcji.

Ciężarówka Hyzon 110 kW Repower z ogniwami paliwowymi została zaprezentowana na targach Advanced Clean Transportation Expo w Long Beach w Kalifornii, które odbyły się w dniach od 9 do 12 maja br. Testy ciężarówki Repower z z ogniwami paliwowymi o mocy 200 kW, rozpoczną się jeszcze w tym roku; systemy ogniw paliwowych o dużej pojemności będą produkowane w zakładzie Bolingbrook w Illinois.

Źródło: Hyzon
Do ulubionych
FIRMOWY SPOTLIGHT
LESZEK Transport i Spedycja Daniel Leszek


NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

NASZE WYWIADY

OPINIE

NASZE RELACJE

Photo by Josh Hild from Pexels