Jesteśmy dumni, że ponownie zostaliśmy docenieni i naprawdę wdzięczni głosującym za ich nieustające zaufanie do Thermo King jako czołowej marki naszej branży. W Thermo King pozostajemy wierni naszej tożsamości — jesteśmy firmą będącą liderem rynku dzięki posiadanemu doświadczeniu i zrównoważonym produktom wysokiej jakości, spełniającym oczekiwania klientów. Technologie firmy Thermo King codziennie pomagają naszym klientom obniżać ślad węglowy, ograniczać koszty operacyjne i nieustannie zmieniać logistykę łańcucha chłodniczego tak, by poprawić jakość życia nas wszystkich. Wraz z naszą rozwiniętą siecią dealerów pozostaniemy wierni obranej drodze i zawsze na pierwszym miejscu będziemy stawiać naszych klientów powiedział Jorge Estelle Caro, dyrektor odpowiedzialny za Region Środkowo-Wschodni firmy Thermo King.Zasadniczym celem firmy Thermo King pozostaje dostarczanie klientom zrównoważonych rozwiązań o wysokiej wydajności i niezawodności, oszczędnych i przyjaznych dla środowiska. W ciągu ostatniego roku firma Thermo King wprowadziła na rynek kilka produktów realizujących zasadę zrównoważonego rozwoju, w tym modele Hybrid i Whisper Pro należące do rodziny systemów naczepowych Advancer serii A, zasilane z silnika pojazdu agregaty V-1000 przeznaczone do samochodów ciężarowych o masie do 25 ton oraz nowe elektryczne agregaty chłodnicze Frigoblock FK2 do samochodów ciężarowych o średniej i dużej ładowności.
Posiadamy najszerszy asortyment rozwiązań zeroemisyjnych i niskoemisyjnych we wszystkich segmentach rynku, a nasza oferta systemów zelektryfikowanych uległa znacznemu rozszerzeniu i do roku 2023 oddział Thermo King EMEA będzie dysponował w pełni elektrycznymi rozwiązaniami w każdym segmencie łańcucha chłodniczego powiedział dyrektor Caro.Wprowadzanie rozwiązań elektrycznych do transportu chłodniczego jest częścią ogólnego podejścia Thermo King i Trane Technologies do kwestii ograniczania emisji dwutlenku węgla w obsługiwanych branżach. Działania takie pomagają w realizacji Zobowiązania na rzecz zrównoważonego rozwoju 2030, w tym wyzwania Gigaton Challenge, którego celem jest zmniejszenie emisji gazów cieplarnianych przez klientów o 1 miliard ton.
Źródło: Thermo King