Jedną z nowości są powiadomienia dotyczące stanu pojazdu. Kierowca jest informowany o wszelkich alertach i aktualizacjach bezprzewodowych, które pozwalają zapobiegać awariom i maksymalizować czas pracy pojazdu. Powiadomienia pojawiają się na urządzeniu mobilnym kierowcy z czerwoną kropką i można je również odczytać w systemie informacyjno-rozrywkowym.
Powiadomienia są teraz zintegrowane z systemem Driver Pal. Dzięki temu gdy kierowca wydaje polecenie głosowe w kabinie za pośrednictwem Amazon Alexa, np. planując włączenie klimatyzacji lub ogrzewania, może otrzymać potwierdzenie za pośrednictwem powiadomienia w aplikacji Easy Way.
Kolejne nowe funkcje ułatwiają operację parowania urządzeń. Kierowcy zwracali uwagę, aby było możliwe zrobienie tego bez konieczności szukania i ręcznego wpisywania numeru VIN ciężarówki. Teraz czynność tę można wykonać używając aplikacji do odczytania kodu QR pokazanego w sekcji „Pojazd” systemu Infotainment w pojazdach S-Way. Aplikacja usprawniła również kreatora parowania mikrofonu Alexa i korzystania z asystenta głosowego Driver Pal.
Aplikacja łączy kierowcę bezpośrednio z usługami pomocy zdalnej w celu zaprogramowania bezprzewodowych aktualizacji oprogramowania. W przypadku awarii kierowca może za jej pomocą skontaktować się z całodobową pomocą techniczną IVECO Assistance Non-Stop.
Aplikacja IVECO ON Easy Way została wprowadzona w chwili premiery modelu S-Way w 2019 r. jako system do zarządzania funkcjami kabiny i pojazdu. Od tego czasu jest systematycznie ulepszana - zyskuje nowe funkcje i usługi cyfrowe. Np. asystent IVECO Driver Pal umożliwia kierowcy interakcję z pojazdem za pomocą poleceń głosowych. Aplikacji można również używać do obsługi funkcji kabiny, takich jak klimatyzacja, oświetlenie i media. Innym przydatnym zastosowaniem jest ocena stylu jazdy, która pomaga kierowcy poprawić jego technikę dzięki sugestiom dotyczącym bezpiecznej jazdy, oszczędności paliwa i stanu pojazdu.
Źródło: IVECO
Utworzona: 2022-07-26