Josephs.ScotBorowiak Properties Ltd

Możecie już zamawiać. Przedsprzedaż ruszyła

Utworzona: 2022-10-11


Modele Renault E-Tech T oraz C, przeznaczone do transportu regionalnego i budownictwa miejskiego, to nowe 44-tonowe ciężarówki elektryczne, które będą produkowane produkowane w fabryce w Bourg-en-Bresse. Oba modele można już zamawiać w przedsprzedaży w europejskich oddziałach Renault Trucks. Produkcja E-Tech T i C ma się rozpocząć pod koniec 2023 r.

Każdy z modeli można zamówić z 2 lub 3 silnikami elektrycznymi o łącznej mocy do 490 kW. Dostępne są również różne zestawy akumulatorów litowo-jonowych (od 4 do 6) o pojemności od 390 do 540 kWh. Akumulatory mogą być w pełni ładowane prądem zmiennym o mocy do 43 kW lub prądem stałym o mocy do 250 kW. Ciężarówki będą w stanie przejechać do 300 km na jednym ładowaniu i do 500 km przy jednogodzinnym ładowaniu pośrednim (prądem stałym o mocy 250 kW). Moduły akumulatorów będą dostarczane przez firmę Samsung SDI i montowane w Gandawie w Belgii, w fabryce Grupy Volvo, do której należy Renault Trucks.

Aby łatwo dostosować się do każdego rodzaju nadwozia, a co za tym idzie do różnych zastosowań, modele E-Tech T i C można wyposażyć w trzy rodzaje przystawki odbioru mocy: elektryczną, elektromechaniczną lub do skrzyni biegów.

Oba modele, o dopuszczalnej masie całkowitej 44 ton, można zamawiać jako ciągniki siodłowe w układzie 4x2 i 6x2 z długą kabiną i rozstawem osi 3900 mm. W wersji sztywnej są one dostępne w układzie 4x2, 6x2 i 8x4, z kabiną krótką lub długą oraz z możliwością wyboru 11 rozstawów osi, od 3900 do 6700 mm.

Zamawiający mogą skorzystać z umowy na predykcyjną usługę serwisową Start & Drive Predict, w ramach której oferowana jest stała ocena stanu akumulatorów i elementów zużywających się. Zapobiega ona nieoczekiwanym przestojom pojazdu oraz umożliwia grupowanie i optymalizację czynności serwisowych. Oba modele są kompatybilne z, pakietem oprogramowania Optifleet do zarządzania flotą, który umożliwia planowanie tras, zdalne przydzielanie zadań kierowcom, informowanie klientów o terminach dostaw i monitorowanie poziomu naładowania akumulatorów w czasie rzeczywistym w celu optymalizacji zużycia energii konsumpcja.

Modele E-Tech T i C są integralną częścią kompletnego ekosystemu, którego celem jest dekarbonizacja transportu poprzez zapewnienie zindywidualizowanego wsparcia dla przewoźników chcących wymienić pojazdy konwencjonalne na elektryczne. Wsparcie obejmuje wszystkie etapy, od rozpoznania i analizy potrzeb po monitorowanie procesu wdrażania i działalności. W ramach analizy wykorzystywane jest narzędzie Range Simulator do symulacji zużycia energii w warunkach jak najbardziej zbliżonych do rzeczywistego użytkowania pojazdu – z uwzględnieniem charakterystyki topograficznej trasy, warunków pogodowych, masy ładunku i wykorzystanie urządzeń dodatkowych.

Źródło: Renault Trucks
Do ulubionych
FIRMOWY SPOTLIGHT
PST OST SPED SP. Z O.O.


NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

NASZE WYWIADY

OPINIE

NASZE RELACJE

Photo by Josh Hild from Pexels