Josephs.ScotBorowiak Properties Ltd

Naczepa 'na wypasie' - z osią samosterującą i kamerą cofania

Utworzona: 2022-11-10


Mowa o naczepie Krone Dry Liner STG, która wzbudziła duże zainteresowanie wśród odwiedzający wrześniowe targi IAA.

Egzemplarz wystawowy, nadający się również do eksploatacji w długich zestawach (typ 3), wyposażony jest w amortyzowany pneumatycznie zespół osi z osią samosterującą, która poprawia zwrotność i umożliwia bezpieczne manewrowanie nawet w ograniczonej przestrzeni. Pracę kierowcy ułatwia kamera cofania. Aby zwiększyć bezpieczeństwo bierne, Dry Liner STG wystawiona w Hanowerze jest wyposażony w boczne światła obrysowe LED, które służą również jako kierunkowskazy. Kolejną funkcją bezpieczeństwa jest system monitorowania ciśnienia w oponach Krone Smart (TPMS), który mierzy ciśnienie i temperaturę opon i przesyła dane do jednostki telematycznej Krone Smart Collect, dzięki czemu informacje mogą być wyświetlane w kabinie ciężarówki i w systemie Krone Telematics Portal.

Naczepa ta jest wyposażona w szereg praktycznych rozwiązań, np. podwozie oparte na uniwersalnym systemie modułowym o zoptymalizowanej konstrukcji ze spawanych elementów z solidnym połączeniem grodziowym. W celu zwiększenia stabilności w razie kolizji podwozie jest standardowo wyposażone w podniesioną szynę przednią, a tylne światła są zamontowane na ramie z ukośnymi wzmocnieniami, dzięki którym rama wytrzymuje nawet silne uderzenia w rampę. Wewnątrz korpus chroniony jest boczną, dwuścienną osłoną wysokości około 6 cm zabezpieczającą przed uderzeniem wózka widłowego, z odpływem dla materiałów sypkich. Powyżej, perforowane ściany boczne oraz pierścienie mocujące w szynie bocznej zapewniają możliwości zabezpieczania ładunku.

Naczepa Dry Liner STG jest dostępna w różnych długościach. Oprócz standardowej długości 13,6 m dostępna jest również wersja długa (typ 1) o długości 15 m. Ponadto - wersja 11-metrowa dla logistyki miejskiej, która może być wyposażona w kierowanie wymuszone. Dla wszystkich typów dostępna jest również wersja mega. Ponadto zamawiać można także pakiety osprzętu TIR, promowe i kolejowe.

Dzięki modernizacji przeprowadzonej w 2020 roku kosztem 11,3 mln euro, obecna generacja naczep Dry Liner jest produkowana w największym i najnowocześniejszym zakładzie produkcji naczep do przewozu ładunków suchych w Europie.

Źródło: Krone
Do ulubionych
FIRMOWY SPOTLIGHT
PST OST SPED SP. Z O.O.


NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

NASZE WYWIADY

OPINIE

NASZE RELACJE

Photo by Josh Hild from Pexels