Josephs.ScotBorowiak Properties Ltd

praca na krajowce

ID: 136099


witam mam pytanie do znajacych temat, ile mozna realnie zrobic kilometrow miesiecznie jezdzac po kraju bez przegiec z tacho, jak szef daje podstawe to ile powinno sie dostawac z kilometra zeby wyjsc na swoje zestawem dzieki za pomoc pzdr

Posty (41)

~sid
6000km/miesiąc spanie w domu. . chyba ze jesteś psem; spisz w budzie szczysz na kolo z zresz z miski to pewnie 8000 /9000.
~kiero
walić psów i frajerów dygających za pół darmo ! gdyby te barany sie szanowąły taki nomad musialby normalnei placic i szanowac pracownika.
~mały
10tys na kraju??? chyba ze z wlasnym towarem znaczy z fabryki pod spedycjami nie ma szans chyba ze nocami i bez kaganca

2

~Operator PługoPiaskarki
Krajówka jest lepsza od międzynarodówki tylko nie po Polsce. Najlepsza krajówka jest w Luxemburgu.

1

~mały
oo... to to to to wlasnie

1

~szoferak
Zrobi się po 10 000km bo wyrabiałem już tyle - system tygodniówki, czasem w tygodniu zjazd przez dom ale wielu mówi i o 11 000km po kraju z tym, że im tylko wydaje się ze jezdza na tacho. Po prostu każdy wychwala się jaki z niego jest kierowca a nocą rzną na 2 tarczki az koła huczą.
Ja nie leje wam wody - znam krajówkę dosyć dobrze a nawet ujeżdzam i wiem jak to wygląda.
KwasekBCDE
lobię was czytać, po co tyle zakłamania? 6-10tys km, ja tyle robie m-cznie i wiem jak sie jezdzi, ile i gdzie się spi a zarobek? hhahaha ciekawe ile teraz powiecie, ja 3200-2400, a miało byc tak pięknie, trzeba szukac cos
KwasekBCDE
mialo być 3200-3400 zł
~kiero
w 2010 mialem te 3500 na kraju plandeka ale zdarzylo sie tez ze uje... wekend wiec kasa polska a jak na miedzynarodowce wiecznie poza domem
~mały
ja robilem 10-11, 5tys po kraju na legalu ale wywozilem wlasne wyroby fabryki (okna) raz w tyg nocka w domu zjazdy piatek wieczor start pon rano na wlasnej dzialalnosci mialem 29gr/km+2050zl podstawy ale 11tys po kraju zrobic to masakra jest duzo jazdy do poznej godziny 2-3 w nocy czas jazdy pracy do maksa ale da rade tyle wykrecic pod spedycja 10tys watpliwa sprawa
~mały
duzo zalezy jak na drodze sie ulozy czasem na 10h udalo sie 780km a czasem na 10 ledwo 600 takze jazda jezdzie nierowna
~kiero
mały w jakiej firmie robiles bo ja mialem podobne warunki tez w oknach
~Nomad
~kiero
(2013-12-07 18:44:38)

idiota - wyjątkowo tępy.
~świetlicowa
~kiero
(2013-12-07 18:44:38)

o czym ty koleś piszesz - Nomad i pracownik - hit dnia
nawet pies od niego spi erd olił bo miał dosyć zajawek "pana"
~adibus
maly, solo jezdzac w fabryce okien??? to chyba strzala robiles tylko na jeden punkt
~najk
to idz do szenker tam i się wyśpisz na kierownicy i zarobisz śmieszne groszę
~scaniatop
ta 780 km na 10h i to po Polsce ale jaja, to ja * bo po Francji na 10h 826 km to nie wiem czemu takie narzekania na polskie drogi, myślę że można wracać na krajówkę
~kiero
po pl jak zrobisz 450 do 500 to gora a mozesz i zrobic 350 jak trafisz jakis wloclawek i inne sc... wa.

mały solowa jak jezdzilem mailem tak przewaznie 4 - 5 punktow to bylo spoko bo na duzym ciezko maja 12 punktow z plandeka idzie sie zaje... c
~szoferak
Od tego ile km robisz zależy jakie masz trasy - ile punktów, jak szybko idzie przeładunek i jakimi drogami jeździsz a nawet o jakich godzinach. Jak wjedziesz do miasta w nocy przerobisz je np w 30 - 40 minut a w dzień możesz rzeźbić nawet 2 godziny.
Najlepsze roboty po kraju mają dystrybucje marketów - dostawy centrali są zdejmowane punktualnie i jedyna wada to musisz dać sobie spokój z tachem. Ale w innej robocie też bedziesz musiał udawać, że na tym jeździsz bo załadunki na pauzie będą normalnością. Jak masz awizacje na 17 a wezmą Cie o 23 to po prostu inaczej się nie da. Zaczniesz wojnę sam to ją po prostu przegrasz.

1

KwasekBCDE
szoferak, zgadzam się z tobą, taka jest prawda, ja duzo zlecen mam z fm, rumunskie życie, robota goni robote, jakaś dyskusja? ?? - po co, pauza, przerwa? ??- to twój problem i takkk too funkcjonuje. Raz na tydzień w domu, higiena, miska w kabinie ( haha znam takich co nawet miski nie mają). Czy za to wszystko 4 tys zł to dużo???, Nikt nie pyta ile tracimy z tego żyjąc jak, bezdomny"
~szoferak
Gdyby w FM płacili lepiej to uwierz, że ja wjeżdzałbym do nich z własnym dieslem bo robotę woziłem tam najlepszą w moim życiu nawet mimo tej nieszczęsnej wymiany palet. Magazyn, plomba, Market - powrót odbiór soków lub oleju czy proszku do prania na magazyn i od nowa. Nawet paliwo możesz z nimi załatwić, żeby nie wykładać ze swoich, we Mszczonowie myjnia była za darmo i jedyne co wadziło to z tachem brakowało czasem a i tak nie narobiło się 10 000km. Tego ze nie byłem wyspany na takiej krajówce to nie powiem bo bym zgrzeszył ! Idzcie na plandeki ładować stal i inne scierwo godzinami i najlepiej zlecenia z giełdy po wsiach to pogadamy o tym czy tak źle jest w FM ! Będziecie łazic brudni i wysiadać w gnój zamiast na kostke.

Niestety stawki były niskie a dodatkowo pocięte jak nożyczkami za kilometry to nie rozumiem czegoś gdy widzę pod nówka FM zapięty Man TGX albo takie dość nowe FH 12. Albo mają jakies specjalne stawki albo dokładają do tego? Czy może coś się zmieniło? Pod Podlasiem to samo - czasem widzę ciągnik za 100 000 a każdy mówi ze taka bieda nawet pod magnumką? O co chodzi?
~kiero
Panowie wszystko ok ale pracując tutaj w taki sposób jak np. tesco i fm sami wypracowaliscie sobie brak szacunku i brak spania i nagminne naginanie tacho. Jakos w Szwecji tez sa spedycje i mozna pogodzic jazde na legalu i gospodarka im nie zawalila sie.
~szoferak
Ja jestem zdania, że można powalczyć i oni mają możliwość to poskładać godzinowo żeby chociaż z grubsza pasowało ale po co? to problem tego co przeszedł sam prosić o pracę a większość tych przewoźników to tacy kartoflarze w gumofilcach co dziabke i kawałek pola zamienili na ciągnik. Udają wielkich biznesmenów z firmami a w środowisku handlowym postrzegani są jako banda jełopów do wykorzystywania. Tacy przewoźnicy, którzy mają coś w głowie muszą konkurować z tym dziadostwem bo ITD nie potrafi załatwić sprawy i dlatego jest tak a nie inaczej.
~kiero
dokładnie, dodajmy że itd nie nei potrafi a nie chce i tyle. prykas z góry najwidoczniej.
~już nie kierowca
U nas chłopaki robią 8500- 9200km na legalu. Wywózki własne powroty powyżej 200km dopiero spedycją
~macius
10-11 tys km jazda nocna na linii, tacho legal, 3500zl wyplata
~andrzej
chłodnie k/o W-wy niedziela wieczór wyjazd, czwartek wieczór czy piątek rano powrót do domu, o/k 4 tys, chyba nie źle kierowca tylko rusza i zatrzymuje, chłodnia plombowana i nic go nie obchodzi, z tą samą chłodnią zawsze bez przepinki i tylko kraj.

1

chohlik
zabia wola... slyszalem ze fajnie maja...
KwasekBCDE
Każdy ma jakiś swój rejon, czasami uda się coś znalezć, faktem jest że firanka to prze.. je.. ne
MjakW
~andrzej - daj namiary na firme bo bylbym zainteresowany
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 3.141.244.201

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels