ID: 161098
WITD: Bardzo niebezpieczny przewóz ADR
ID: 161098
ID: 161098
17 lutego 2015 r., w miejscowości Cieszyn Boguszowice inspektorzy z cieszyńskiego oddziału WITD w Katowicach zatrzymali do kontroli ciągnik siodłowy wraz z naczepą – cysterną.
17 lutego 2015 r., w miejscowości Cieszyn Boguszowice inspektorzy z cieszyńskiego oddziału WITD w Katowicach zatrzymali do kontroli ciągnik siodłowy wraz z naczepą – cysterną.
~etransport.pl
Posty (21)
~Temida 10 lat temu | Po co kierowcy i szefowi hamulce byle do przodu... | |||
~rico 10 lat temu | tarcze często pękają zwłaszcza tańsze zamienniki co jest normalką. A po co jaśnie Panu kierowcy tarcza ważne że weekand wolny i w nosie wszystko aby jemu dać. Wiedząc że pojazd niesprawny mógł nocą jechać ale po co jak w dzień się jedzie extra a w nocy śpi jak Pan. 80% kierowców to skur... y szkoda nawet opisywać. Ciekawe co z wami będzie jak was z zachodu Paniska wykurza a tak będzie, jak wy się dyrektorzy odnajdziecie w polskiej rzeczywistości? no chyba że swoje firmy pozakładacie bo wam się należy | |||
~driver 10 lat temu | *a 200pln mandatu... Jakiś Zart od dzisiaj moi kierowcy bedą jeździść bez hamulców tarcz opon n o i chyba im deski z naczepy pozabieram- w DE ten wóz były na miejscu przeładowany wyremontowany - i by sie Hamowi odechchciało transportu takim sprzetem | |||
~martin 10 lat temu | rico. Widze ze ty jestes dziadem trans. teks typu mogł jechac w nocy swiadczy o tobie byle jechac za 2, 5 a o kierowcow sie nie martw do ciebie nie przyjda majac takiego szefa dziada wole iść na budowe. | |||
~zibi 10 lat temu | rico według jakiego wzoru obliczyłeś że 80% kierowców to skur... y? | |||
~jack 10 lat temu | I po co siać popelinę. UN1830 jest w II grupie pakowania. Nie ma żadnych przepisów szczególnych dla takiego transportu. A w artykule czytamy... Tego typu przewozy muszą spełniać bardzo surowe wymagania w zakresie bezpieczeństwa, odnoszące się zarówno do załogi, jak i wyposażenia. Sianie zamentu. Co innego stan techniczny... to już świadectwo dla przewoźnika : ( | 3 | ||
~arbejten in de tode 10 lat temu | Mechanik miał urodziny u cioci, i nie mógł naprawić. Ale teraz będzie dużo czasu na naprawę jak dowód zabrali. | |||
~ku-ku 10 lat temu | wyborcza poruta ! | |||
~magnum 10 lat temu | Rico pękasz? jeżeli jesteś sefem i myślisz ze zrobi sie bezrobocie przez zachodnie przepisy to sie mylisz!!!. Wkoncu upadnie banda firm z psełdo sefami a na ich miejscu beda inne które podołają wymaganią bo nie będą jezdziły z towarem za czapkę gruszek. A WY przykładowo nie bedziecie miec 50 tys zysku rocznie lecz dużo mniej bo trzeba bedzie kierowcy zapłacic za jego prace i wielotygodniowe przebywanie w budzie. Cięcie bedzie bolało ale "operacja" sie wkoncu uda. | |||
~piero82 10 lat temu | Magnum jesteś baran i bredzisz nie na tym forum. | 1 | ||
~Forest glemp 10 lat temu | Dziad kurva i gumowiec, zarówno kierowca jak i szef. | |||
~Kierowiec 10 lat temu | U ostacha z radwanic też takie numery. Chłopaki latają na zestawach poklejonych drutem i taśmą klejącą. Tarcze jak pizza w pizzerii bez jednego kawałka opony z wystającymi drutami żeby lepiej na śniegu się trzymały ; ) | -1 | ||
slawcciu
10 lat temu | Jeśli cię szanowny rico nie stać nanormalne tarcze to sam se nocą jezdzij. a za najniższą krajową sam se żelazo remontuj w weekend. 80% a nawet 90% to skur... y ale dziadtransy. ale spoko wasz kres już bliski. a kierowca?jakoś sobie poradzimy! | |||
~1824 10 lat temu | jeżdziłem w takiej firmie adr cysterny. 16 zestawów sredni przebieg 1 mln km. albo te frachty są tak tanie albo doją ile się da. w konkurencyjnej firmie z gliwic mają same nowe volva więc chyba tak źle nie jest. | |||
~Foredt glemp 10 lat temu | dziad będzie dziadem, czy jeździ za 2 zł czy za 10zl i tak mu słoma z gumofilców wystaje, i tak powie ze się nie oplaca | |||
~taki 10 lat temu | Myślałem z początku ze chodzi o lachowski i syn bo tam też auta w większości są w takim stanie. a 200 zł mandat WITAMY W POLSCE. | |||
~kiki 10 lat temu | Rico, ty s*ielu, nie masz pojęcia o czym piszesz! Za obrażanie kierowców micha do oklepania! A jakie zagrożenie inspektory powodują zatrzymując koło Czechhowic dwie 3 na pasie rozbiegowym? | |||
~Pękacz 10 lat temu | pany kierowcy, zauwazyliscie ze jak ktoś o nas napisze coś złego to sie od razu oburzamy? czy na pewno wszyscy jestemy tacy świeci? | |||
Jenc_Braun
10 lat temu | Kierowca jest winny, że wsiadł do takiego auta i za to zapłacił mandat. Ale wszszycy dobrze wiemy jak jest u nas w kraju, jakby nie pojechał znalazłby sie inny na jego miejsce. A tu Driver ma racje jakby go Niemcy dopadli to by mu ten zestaw wyremontowali. I jak tu ma być dobrze. | |||
~1824 10 lat temu | prawda jest taka że zarabiamy jak dziady. Ja z pracy na adr cysterna w międzynarodówce w ktorej zarabiałem średnio w ciągu roku 4200 zł zrezygnowałem bo po przeliczeniu dojazdu, zakupów w trasę i tego że żona nie pracuje okazało się że zostają grosze. dodam, że tak jak napisałem wyżej średni przebieg ciągników był koło 1 mln i zdarzało się że miałem po dwie awarie w tygodniu, czyli nie miałem frachtów czyli nie zarabiałem. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.