REKLAMA

blokujące hamulce tył volvo fh 13
ID: 227241

po odpuszczeniu ręcznego blokuje jedno koło

~tolek
*.146.224.106.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

Posty (13)

~tolek
2017-12-24 09:33:04
jak w temacie...
darian001
2017-12-24 11:01:14
wykręć siłownik i sprawdż czy nadal blokuje

2

~tolek
2017-12-25 11:57:24
Po wykręceniu siłownika nie blokuje.
ese
2017-12-25 13:32:42
Może być uszkodzona membrana cofająca sprężynę. Pierwsza od strony mocowania siłownika. Wymiana nie jest skomplikowana. Alternatywą wymiana siłownika
~pneumat
2017-12-25 18:37:14
a jak po odcięciu powietrza od siłownika?
~pneumat
2017-12-25 18:40:59
jak membrana jepnieta to syczy, to słychać. Jak modulator jepniety, to widać to w menu.
~pneumat
2017-12-25 18:43:54
modulator można spokojnie rozebrać na kuchennym stole, elementy umyć uszczelniacze dokupić nasmarować złożyć i gotowee.
~pneumat
2017-12-25 18:57:06
a jak widać to w menu, to elektronika modulatora poszła sie jepac. cztery śrubki torx i podmianka na inny moduł.
~tolek
2017-12-27 09:45:58
nic nie syczy i nic sie nie wyświetla. Gdzie jest ten modulator
tomaszv670
2017-12-27 13:10:31
Tak jak ese napisał najpierw przejrzyj siłownik.
Rozbierz ewentualnie wyczyść. prawdopodobnie sprężyna zgniła i nie cofa tłoka. W obudowie powinny być otworki żeby woda mogła ujść. fi może 5mm. Zacznij od tego, modulator zostaw. Jeśli sprężyna ok wtedy podpięty siłownik sprawdź czy cofa sie do oporu, ewentualnie ile wychodzi przy załączonym ręcznym/zasadniczym. Pokaże to czy pozostaje ciśnienie w siłowniku...
~tolek
2017-12-28 09:58:03
Sprężyna z tego co wiem to zaciska hamulec ręczny a powietrze odpuszcza więc raczej sprężyna nie zgniła bo po puszczeniu ręcznego nie odbija jedno koło i to raz na jakiś czas.
tomaszv670
2017-12-31 22:00:49
Tolku w siłowniku są dwie sprężyny. Jedną jesteś w stanie wyjąć poprzez rozkręcenie obejmy na siłowniku. Ta sprężyna jedną stroną oparta jest o obudowe od strony zacisku a drugą o "grzybek" w siłowniku, ten grzybek oparty jest o membranę. Druga sprężyna jest w tylnej częsci siłownika która z zasady nie jest rozbieralna. Ta druga sprężyna ma moc prawie jak ruski bimber. Własnie ona po gdy zejdzie powietrze wypycha tłoczek/membranę/grz ybek i podpiera dźwignię w zacisku. Tej części siłownika nawet nie myśl rozbierać/rozcinać bo może być to Twoja ostatnia rzecz na tym padole...
tomaszv670
2017-12-31 22:05:33
Czy po odkręceniu siłownika od zacisku i odpuszczeniu ręcznego trzpień siłownika chowa sie równo z obudową?? Możliwe jest też że igiełki na dźwigni w zacisku stają i blokują dźwignię po dłuższym postoju. wyciąg klocki i przy pomocy jakiegoś śrubokręta sprawdź czy dźwignia chodzi lekko i wraca do obudowy...
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 3.237.94.109

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

REKLAMA

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2020
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Kierowca do zabrania - Potrzebujesz się dostać do auta? A może masz wolne miejsce i możesz podrzucić drugiego kierowcę gdzieś na Twojej trasie?
Kierowca Do Zabrania

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels