ID: 246690
BDF SZKOLENIE GDZIE MOGĘ ZROBIĆ W ŁÓDZKIM LUB KTO MOZE NAUCZYC ZA ODPŁATĄ OCZYWIŚCIE.
ID: 246690
ID: 246690
Jak w temacie. Pilnie.
Jak w temacie. Pilnie.
Posty (4)
ele
| jak w temacie... | |||
~Xxx | Po co Ci szkolenie? Pojedziesz na dhl-a metoda prob i bledow zapniesz pierw jeden kontener potem drugi i juz. Stopy sklada sie logicznie. Zadna filozofia przy tym. Ja pierwszy raz jak pojechalem bylem zielony w temacie. Przy pierwszym podejsciu urwalem blotnik w przyczepie i omalo co nie zakleszczylem jej miedzy nogami kontenera. Blugar ktory widzial moja nieporadnosc pomogl mi i pokazal jak skaladac i zabezpieczac lapy. A pozatym kazda firma jezeli nie jezdziles na bdf bierze w podwujna obsade na okres dopoki kiero sie nie doszkoli. Pozdro | |||
ele
| Praktyka czyni mistrzem. Nie robiłem i chcialbym spróbować lub zobaczyć chociaż jak praca z tym typem wygląda. Jeszcze oś skrętna i bedzie wszystko. Może jakaś szkoła nauki jazdy ma sprzęt i mogę poćwiczyć??? | |||
~Xxx | No wiec juz Ci tlumacze. Przyczepa z obrotnica czy tzw osia skretna wbrew pozorom nie jest trudno cofac, fakt trzeba nabrac wprawy. Zasada jest taka ze cofajac krecisz kierownica w ta strone w ktora chcesz zeby szla ci doopa przyczepy. Ruchy nie moga byc zbyt gwaltowne tylko delikatne. Co do wcofywania pod kontener to latwiej taka przyczepa cofnac niz centralno osiowa. Dlaczego? Ano dlatego ze w przyczepie na obrotnicy masz caly czas ustawiony jeden poziom a to jest bardzo wazne przy wcofywaniu pod kontener. W centralnoosiowej dyszel jest na sztywno wiec gdy podniesiesz tyl przyczepy to przod ci wyskoczy z rolek i wtedy musisz tez podnosic tyl auta. Duzym ulatwieniem sa rolki idace przez cala dlugosc przyczepy znajdujace sie na jej srodku. Owe rolki gdy trafia w prowadnice kontenera same prowadza Ci przyczepe. Potem juz tylko podniesienie na poduszkach skrecenie srob mocujacych i zlozenie nog kontenera i to wszystko |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.