Josephs.ScotBorowiak Properties Ltd

Słowacja potrzebuje młodych zawodowych

ID: 266926


Czy obniżenie wieku kierowców zawodowych pomoże zniwelować problem niedoboru kierowców i czy to na pewno dobre rozwiązanie by początkujący kierowcy usiedli za kierownicą 40-tonowych pojazdów?

~etransport.pl

Wątek dotyczy tej informacji prasowej

Posty (12)

~Piotrek
A nasze gumiaki twierdzą że kierowców jest za dużo! Szerząc takie tezy stajecie się jeszcze większymi komendiantami niż Jaś Fasola hihihihihihi!

1

~Andreo
Tak, ogłośmy tezy prawdziwe:
-będzies z spędzał w pracy po 13 h dzień w dzień,
-będziesz miak 6 giga internetu na cały miesiąc,
-będziesz stawał na dzikusach bez prysznica,
-będziesz zachęcany przez spedytora do prędkości ponad przepisy (bo tylko pZda jeździ max. 80km-h),
-będziesz miał płaconą podstawę i premię uznaniową,
-będziesz w czasie kontroli korzystał z wykutych na blachę dwóch ustaw i trzech rozporządzeń,
-będziesz miał ból głowy jak wyliczysz ile godzin spędzasz w pracy, wyliczysz swoją godzinówkę i porównasz do tej, którą zarobisz na miejscu w robocie bez odpowiedzialności.

Ruch palamentu:
-obniżmy wiek przyjęcia na kurs,

Młodzi:
[... ] nos w smartfonie.
~Rebort
Młodzi są potrzebni w zawodzie ponieważ na jednego nowego młodego kierowcę z prawem jazdy kategorii C, na Słowacji przypada dwudziestu kierowców w wieku przedemerytalnym. W kategorii na zestaw kat. C plus E sytuacja jest jeszcze bardziej niekorzystna, na jednego nowego młodego kierowcę przypada dwudziestu siedmiu kierowców w wieku przedemerytalnym.

Tak jest, bo stare dziadki w Sejmie nie wiedzą jak uatrakcyjnić warunki.

Odpowiadam:
-in ternet sto giga na europę bezpłatnie,
-obniżyć dzienny czas pracy (suma jazdy i młotków) do maksymalnie ośmiu godzin,
-wprowadzić definitywnie wolne soboty i niedziele,
-karać spedytora za prędkość kierowcy powyżej 81km-h (spedytor zadba o prędkość 78-80),
-uchwalić w przepisach konieczność montowania i utrzymania w sprawności lodówki spożywczej, klimatyzacji postojowej, pieca webasto, a przy niesprawności nakazać wskazanie hotelu pod groźbą 5000-9000 eur dla spedytora,
-powrócić do pewności otrzymania pensji (teraz można nie wypłacić premii uznaniowej i nikt nic nie zrobi), wprowadzić składniki zapisane w ustawie,
-nie pozwalać na ryczałty nadgodzin (zlikwidować) i ryczałty za porę nocną (zlikwidować), wprowadzić pewność wyliczenia płacy,
-karać kierowcę więzieniem powyżej 1 roku za jazdę bez karty kierowcy, z czerwoną kontrolką okładzin hamulcowych, oraz po%.

Chciałbyś iść do pracy i nie wiedzieć ile zarobisz?
Dziś młody chce to wiedzieć, aby mógł obliczyć ile może wydać.

Tylko że to ryzyko, bo rodziny zaczną zakładać, bo kredyty brać przestaną. Ryzyko zbyt dobrego powodzenia i zbyt dużej stateczności osobistej. Na co to komu? Młody ma być ucieśniony i w kredytach.
Robić to wszystko, naprawiać -to wychodzi, że bezsens. Lepiej narzekać w artykułach, że jakoś to będzie.
Darson33
W Hiszpanii nie ma problemu bo na tiry idą z chęcią dziadki przed lub na emeryturze i dają sobie świetnie radę.
~weteran
Ujadacie jak psy kto wam kaze pracowac jako kierowca Idzcie sobie do innej pracy kierowcow zawsze brakowalo czy to w PRL-u czy teraz w tzw demokracji
~Rebort
Darson, dziadki wiecznie żyć nie będą, o to tu chodzi
weteran, przez takie opinie nic się nie zmieni, dlatego młodzi właśnie wybierają inne zawody
~męczennik transportu
Czas zatrudnić orangutany.
Plasterek banana od kilometra.
Ludzie są zbyt leniwi i chciwi.
W zawodzie kierowcy pragną dożyć do emerytury.
~męczennik transportu
Niech podniosą mandaty i kary.
Za przekroczenia czasu o 5 minut -pluton egzekucyjny.
Obgryzanie ogryzka zawsze skończy się źle.
Z drugiej strony czy młodzi nie są mądrzejsi?
Państwa uczą leserstwa.
Uczciwa postawa jest karana
~młody transportowiec
JAK OBNIŻĄ WIEK DO 15 LAT TO NAPEWNO KIEROWCÓW PRZYBĘDZIE
~Emeryt
Gwiazdy Adaru dają radę ściągnąć ludzi młodych chętnych do pracy.
Przecież to sama rozkosz.
I cieszę się od dwóch miesięcy jestem na emeryturze.
Stwierdziłem że 41 lat straciłem w tej po*ej pracy.
~qwerty
Ten zawód umiera, nowotwór w postaci przewoźników zrobił swoje, był czas że kierowcow przybywało co dzień, prawie jak produkcja masowa, to jednak się skończyło bo ludzie umieją liczyć pieniądze i oczywiście inne mniej wymagające, czyli bez ryzyka branże dogoniły płacowo kierowców, więc kto ma trochę rozumy żegna się oziemble ze swoją firmą i nawet za bardzo się nie musi starać z szukaniem pracy, bo tej jest naprawdę dużo, oczywiście zostaje w tym zawodzie kilku pasjonatów i tacy co to lubią dać sobie w palnik, bo wiadomo kto go skontroluje
~bary
Problem w tym ze słowacy swego czasu powypychali z zawodu wielu bardzo wielu swoich na rzecz kierowcow z rumuni czy ukrainy. To kraj transportowej patologi chyba wiekszej niz w pozostałych krajach Nowej UE. Teraz mleko sie wylało a ludzie wiedza ze mozna zarabiac inaczej i cieszyc sie zyciem.
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 3.129.70.157

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels