ID: 268856
Rośnie presja, by sektor transportowy przestawił się na napędy elektryczne
ID: 268856
ID: 268856
Zdaniem czołowych europejskich firm zajmujących się handlem elektronicznym i produkcją, transport drogowy jest najbardziej priorytetowym obszarem, jeśli chodzi o redukcję emisji CO2. Nowy raport przygotowany przez Ipsos i Volvo Trucks pokazuje, że firmy są skłonne płacić więcej za usługi transportowe o niższej emisji CO2.
Zdaniem czołowych europejskich firm zajmujących się handlem elektronicznym i produkcją, transport drogowy jest najbardziej priorytetowym obszarem, jeśli chodzi o redukcję emisji CO2. Nowy raport przygotowany przez Ipsos i Volvo Trucks pokazuje, że firmy są skłonne płacić więcej za usługi transportowe o niższej emisji CO2.
~etransport.pl
Posty (12)
~Paweł | Hasła i populizm. "Niewielkia lub zerowa emisja CO2 w czasie transportu". No i będzie tak pięknie jak uwzględnimy tylko ten jeden element. A ślad węglowy jaki powstaje przy produkcji samochodu? A ślad węglowy w czasie eksploatacji auta? Dalej? A utylizacja? Obecnie auto spalinowe jest bardziej przychylne środowisku niż elektryk. No chyba, że prąd w Europie będzie pochodził jedynie z odnawialnych źródeł energii. Ale zanim tak będzie to jeszcze długo... | |||
~Ejut | pawel, komin pge ukazujacy wielkie kleby dymu tez ma zerowa emisje co2 bo jest panstwowy TYLKO prywatne kominy i rury wydechowe emituja ogromne ilosci co2, dlatego jak juz obcieto przepisy prawne wynagrodzenia kierowcy miedzynarodowego i nie ma leszczy do jazdy za premie uznaniowe (pakiet mobilnosci), to z braku chetnych do zawodu, trzeba przestawic transport na tory, ale kazdy wie ze to przez ogromna emisje co2 ( co? nie wiesz? ) | |||
gustav
| Jest taki daleki i dziki kraj jak Norwegia. W 2021 roku udział sprzedaży aut elektrycznych wynósł 52 %. W tym kraju 98% prądu produkuje się z wody. Ropę i gaz sprzedają idiotom. | |||
gustav
| Tej zimy prąd w środkowej Norwegii będzie za darmo. Taki kaprys idiotów. Ja tu mieszkam i jestem zły, że jeszcze muszę płacić przesyłowe. | |||
~kierowawa | Metan który wali z dziurawych rur na Bałtyku wywołuje 80 razy większy efekt cieplarniany niż co2. | |||
~Miodzio | Elektryczne ciężarówki przy wielowymiarowych problemach z zaopatrzeniem w energię elektryczną to sabotaż dla gospodarki i konsumentów. | |||
~Miodzio | "~kierowawa Metan który wali z dziurawych rur na Bałtyku wywołuje 80 razy większy efekt cieplarniany niż co2. " Bo tu chodzi o stłamszenie gospodarki, świata zasilanego weglem, zbudowanego z węgla. W którym to najwięcej zyskali najbiedniejsi i kobiety. | |||
~kiero | Norweski przewoźnik promowy Havila Kystruten wprowadził zakaz wjazdu samochodów elektrycznych, hybryd i z wodorem na swoje jednostki. W związku z zagrożeniem pożarowym. | |||
~sid | Elektro truck, a co z oszczednosciami? w powerbank mam se nabrac | |||
tago1
| Kalesony se podłącz, bedziesz mioł ciepło w żoopu - za darmo !!! | |||
~Ł ysy | Jak to napęd elektryczny? Wiesz ile to kabla potrzeba żeby do Rygi dojechać? A jak inne samochody będą jechać to się te kable poplączą. I kto później będzie rozplątywał? | 1 | ||
g-a
| Na Interii kiedyś opisywał właściciel takiego wynalazka swoją nim podróż - jakieś 70 km w jedną stronę. Trwała dwa dni ponad przewidywania. W jedną stronę jakoś dojechał, tylko baterię wydoilo do zera. Na miejscu w ogóle to coś nie chciało się ładować, bo baterii było za zimno. Wszystko co pakował szło na jej ogrzanie. W końcu na drugi dzień naładował na tyle że mógł te 35 km pojechać. Temperatura była jakieś -10 do -15 stopni. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.