~Mariusz
| Zawór EEV nie daje sygna³u do wylaczei silnika
Od tego s± czujniki temperatury laiku. | | | |
~300D
| taa, a sk±d czujnik temp. ma widzieæ ci¶nienie czynnika.
zawór bezpieczeñstwa panie szanowny. jak siê pomija³o zabezpieczenia to i mog³a jepn±æ.
lepiej skoñcz siê m±drzyæ. Cze. | | | |
~Mariusz
| Od ci¶nienia jest inny czujnik.
Poczytaj ch³opczyku instrukcje Carriera z wcze¶niejszych lat.
Poni¿ej -12 stopni tylko start-stop.
Producent chyba wie co pisze lepiy ni¿ pseudo mechanik ze
stodo³y. | | | |
~300D
| sto lat minie a transport nie odró¿ni temp. towaru od temp. transportu
hcooy z kierwczynami odpornymi na wiedze, alle za³adowcy/odbiorcy mogli by dyniami ruszyæ i choæ spróbowaæ to zrozumieæ. | | | |
~kiero
| Za³o¿yciel w±tku nie napisa³ jaki agregat ma. Po drugie podczas odszraniani temperatura chwilowo wzro¶nie. | | | |
~Jacek
| Thermo king slxi 300
Nowka sztuka ch³odnia
I zastanawia mnie czy to normalne takie skoki na ci±g³ym | | | |
~300D
| 1. przeczytaj instrukcjê
2. masz nr. alarmowy
3. normalne | | | |
~Mariusz
| Jacek napisa³em ci zasadê dzia³anie i jest jak najbardziej normalne. | | | |
~Mariusz
| Wystarczy popatrzeæ przez chwilê na parametry, czyli temperatury wydmuchu i powrotu to zrozumiesz dzia³anie agregatu. | | | |
~kiero
| Skoki to normalne, w thermokingu jest sprzêg³o które od³±cza sprê¿arkê przy -22, a za³±cza przy -18. Nie pamiêtam czy jest mo¿liwo¶æ zawê¿enia tego zakresu samodzielnie, czy tylko przez serwis. Sprê¿arka nie mo¿e ca³y czas pracowaæ, tak jak sprê¿arka klimatyzacji. | | | |
~Bolek
| Ju¿ podziobali¶ie siê?
Polak przecie¿ inaczej nie potrafi. | | | |
~Mariusz
| To s± ustawienia fabryczne i nie s± do zmiany.
Mo¿na ustawiæ zakres pracy na start-stop na 2, 3, 4 stopnie ró¿nicy i tylko przez serwis, choæ dawniej by³o to dostêpne dla kierowcy w menu.
Ale chodzi o kasê.
180 z³otych za roboczogodzinê. | | | |
~300D
| transport syberyjskich pszczó³ luzem wymaga sta³ej temperatury, inaczej, zaczynaj± sie rozmna¿aæ a to wiadomo, skutkujê zwiêkrzeniem masy
mariuszek- skoñcz piertoliæ | | | |
~300D
| kiero- sprzêg³o s³uzy do rozruchu
skoñcz piertolic i ty | | | |
~Buchachachacha!
| Temperatura towaru nie jest odpowiednia.
Pochodzi kilkana¶cie godzin, to siê unormuje.
Wszystko w temacie.
Buchachachaflachac ha! | | | |
~Mariusz
| Ty bu cha cha gdyby towar by³ ciep³y to by nie dosz³o na wydmuchu do -22 stopni. | | | |
~Mariusz
| Kiero ma racjê oczywi¶cie, tak to dzia³a.
A 300 znów nie pojmuje podstaw dzia³ania agregatu.
Ale masz plus za chêci do nauki | | | |
~300D
| mariusz- gdzie jest czujnik temp? | | | |
~Buchachachacha!
| Mariusz g³ombie, gdy towar bêdzie ciep³y to agregat bêdzie siê czêsto odmra¿a³.
Czaisz czacze?
Buchachacha cha! | | | |
~Buchachachacha!
| Jutro rano bêdzie mia³ idealn± temperaturê, z przodu i ty³u.
Wszystko w temacie.
Buchachachaflachac ha! | | | |
~Mariusz
| Tu nie chodzi o ró¿nice miêdzy przodem a tylem.
Skup siê kuku | | | |
~Buchachachacha!
| Wiem.
Ale rano bêdzie mia³ ok.
Na razie frigo czêsto siê odszrania, wiêc temperatura skacze.
To proste.
Buchachachacha! | | | |
~300D
| mariusz- gdzie jest czujnik temp? | | | |
~Mariusz
| Je¶li przy nastawieniu -20 wahania na wydmuchu i powrocie s± w zakresie -18 do -22 oznacza w praktyce to jedno.
Temperatura wewn±trz ch³odni jest ustabilizowana.
Agrotat pracuje na niskich obrotach. | | | |
~300D
| sam chyba jeste¶ na wydmuchu | | | |
~Mariusz
| Odszranianie to inna sprawa.
Mo¿e byæ z automatu co 3, 6, 9, 12 godzin lub gdy czujnik szronu wska¿e tak± konieczno¶ci. | | | |
~Buchachachacha!
| Bo w³a¶nie.
Skoro towar mo¿e nie mieæ odpowiedniej temperatury, frigo musi dawaæ po ca³o¶ci.
A potem musi siê czê¶ciej odszraniaæ.
Rano na 100 procent bêdzie mia³ ok. | | | |
~Mariusz
| Juz teraz jest ok i lepiej nie bêdzie. | | | |
~Buchachachacha!
| A mo¿e byæ te¿ tak ¿e agregat dochodzi do ustawieñ fabrycznych, jak ja po weekendzie!
Buchach achaflachacha!
Buch achachacha! | | | |
~Mariusz
| A jak siê zala³ zbyt du¿o to tak mo¿e byæ... . bu cha cha | | | |