Josephs.ScotBorowiak Properties Ltd

Jakie najlepsze opony?

ID: 91064


Mam pytanie potrzebuje kupić komplet opon na bliżniaki dociągniki ktoś mi doradzi jakie sa najlepsze bo firma w ktorej sie orientowałem to polecali mi goodyaer marathoon podobno długo wytrzumują i to są z tych opon energooszczednych?

~artur
*.24.15.185.ipv4.supernova.orange.pl

Posty (54)

~lewarek
No najlepsze chociaż drogie są Michelin ja mam obecnie na dwóch samochodach te opony zamierzam resztę zaopatrzyć w takie ://www. tirendo. pl/samochodowe/opony /michelin/ bo to zakup który się zwraca nie [olecam chińskiej tandety tylko naprawdę dobre gumy bo to najbezpieczniejsze.

1

~belfer
A zimowe??? Które

1

~warenica
Ja od kilku lat jeżdżę tylko na Bridgestonach. Oczywiście nie na jednych ; ). Mam od nich i letnie i zimowe.

1

ese
Adam posluguje sie tez nickami 187;
~Adam
~Sławek
~Marek
~starachow ski_maciej
~bonnie
~bbeataa
~Bonni e

1

~fh 16
jesli chodzi o ciagnik to tylko Michały na przednich szeroki balon zrobiłem 600tys, w miedzy czasie je obracałem, na tyłach 500tys żeby nie zima i jazda na skandynawie to by troche jeszcze posłużyły

1

~Ł ysy
Chętnym mogę pokazać jak wyglądają Micheliny na przedniej osi po przejechaniu 250 tyś km z ładunkiem max 10 ton. Na tylnej osi nie pokaże, bo już ich nie ma.
Super opony, każdemu polecam. Każdemu parkingowemu de*ilowi.
Dodać muszę, przednia oś na poduszkach.

1

robert2
kiedys jezdzilem na hankook przod i tyl tyl ms i bylo ok teraz mam na tyle goodyer tez ms ale sa bardzo sliskie jak popada

1

~!!!iiii
Nowa Scania LowDeck na Michelin średnie ładunki 15ton trasy min 900km. Os ciągnąca 150tys nacinanie 180tys złom. Przód 200tys złom. Znajomy co ma firmę w De i jeździ walking flor kupuje od 3 lat Hankook i pomimo, że ładuje zestawy nawet 50ton nie ma problemu aby dojeżdżać na nich ponad 300tys.

1

~Ł ysy
!!!iiii. Napisz to wszystko dużymi literami. Parkingowi mędrcy może zmienią zdanie o cudownych Michelinach za zajebiste pieniądze.

1

~Scaniowiec
Dayton na licencji Bridgestone. Dobra cena i jakość. Made by spain

1

~Maszońskitirowiec
Ostatnio testujemy opony ciężarowe Westlake i powiem, że napędy na megach 295/60R22. 5 robią w granicy 220-240tyś :O z wagą różnie od 6 do 20 ton. Wcześniej zakładaliśmy LongMarch oraz Triangle to dramat bo auto pływało na autostradzie.

1

~Vestas
230kkm i na ciągnącej pod wywrotką dopiero się skończyły. Przód wystarczy do końca wynajmu czyli lekko ponad 300kkm. Mowa o Michelinach, macie idiotów za kierownicami!

1

~Vestas
Jak można Michelin z przodu zużyć przed 200kkm?! Heh, de*ile.

1

~Vestas
230kkm na ciągnącej i bywały tonaże, o których wasi posiadacze uprawnień słyszeli jedynie na UP przy wódzie na weekend. A wam przy wadze piórkowej i asfaltowej nawierzchni wytrzymywały 180kkm po nacince?! Już wiem, skąd te jęki na kierowców, poprostu zatrudniacie gamoni.

1

~kris
Tak Vestas wszyscy gamonie tylko ty potrafisz jezdzić. A moze wytłumaczenie jest łatwiejsze niz sądzisz. Jakby opony wytrzymywały 300-400 tys to by fabryki musieli zamykać. Od 2008 roku obserwuję że opony są gorszej jakości i robią o połowe mniejsze przebiegi a ty tu opowiadasz bajki z mchu i paproci

1

~Pan teraz O!
kris bredzisz.
370 tysięcy przejechałem na przednich oponach.
Wymienili, choć jeszcze były spokojnie do jazdy.

1

Pan_Ordynator
370 000 po raz pierwszy.
Kto da więcej i przebije panterasa?

1

~Vestas
kris, ale co niby negujesz? Napisałem jakie przebiegi zrobiłem, a ty próbujesz mnie bezpodstawnie zdyskredytować tylko dlatego, że twoje wozaki nigdy takich przebiegów na oponach nie zrobiły. Zastanów się co piszesz, ale lepiej będzie jeśli wydumasz coś z kierowcami.

1

Pan_Ordynator
A teraz proste pytanie:
Co robicie takiego szczególnego, że robicie dużo większe przebiegi niż kierowcy z urzędu pracy?
W czym jesteście lepsi?
Rozumiem, że nie jezdzicie po kraweznikach i innych krawędziach i że każdego dnia sprawdźcie ciśnienie w kołach.
Co jeszcze?

1

Pan_Ordynator
Vestas?
Pan teraz?

1

~Pan teraz O!
Pani Łalternator, coś ci z gaci wystaje i dynda.

1

Pan_Ordynator
Typowa odpowiedź w stylu głupka.
A Ty vestas?

1

~kris
Ze niby ja neguję? Bezpodstawnie? A własnie podstawnie. Na podstawie własnych doswiadczen. Moze sie nie znam ale od 15 lat 7 aut non stop 24 tony bo woze stal. Kierowców moze ze 40 i zadna opona nie wytrzymała 200 tys a przerabiałem GY, Fulda, Brigestone, Sava. Tylko nie mowimy tu o wozeniu pierza albo połowe na pusto. Bo ja mam ponizej 10% pustych przebiegów i ladunki non stop 24 tony

1

~Pan teraz O!
Te pindo, sprawdzałaś już ile można maksymalnie załadować na dwie belki w chłodni?
Czy dalej głupa walisz?

1

Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 18.117.196.184

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels