Serial można obejrzeć na kanale YouTube marki 📌
Serial opisuje firmę – jej dorobek, ludzi i produkty – z wielu różnych perspektyw pokazując wszechstronność i nowatorski gen Goodyeara, który ma na swoim koncie także liczne sukcesy w sportach motorowych na najważniejszych torach świata, światowe rekordy prędkości i niewątpliwy wkład w rozwój motoryzacji.
Każdy z kilkuminutowych odcinków serialu poświęcony jest innemu zagadnieniu
1. „Uruchom silniki: początek”Pierwszy odcinek sięga do najodleglejszej przeszłości i przedstawia amerykańskiego przemysłowca Franka Seiberlinga, który 29 sierpnia 1898 roku założył firmę w Akron w stanie Ohio i na cześć wynalazcy Charlesa Goodyear’a nazywał ją Goodyear Tire and Rubber Company. Dał wtedy początek przedsiębiorstwu, które niedługo potem, bo w 1916 roku, stało się największym na świecie producentem ogumienia, a dziś jest w ścisłej światowej czołówce mając na koncie prawie 10 miliardów wyprodukowanych opon.
2. „Na właściwym torze: marki, ikony i wyścigi”
Drugi odcinek prezentuje historię kultowych symboli firmy, takich jak Wingfoot Express, Clock Tower i słynny Goodyear Blimp. To także opowieść o zaangażowaniu marki w świat wyścigów samochodowych, które zaczęło się od prośby złożonej przez Henry'ego Forda.
3. „Malownicza trasa: więcej niż opony”
Trzecia część odsłania kulisy innowacyjności marki i pokazuje wszechstronność i rozległość działań producenta wykraczających poza produkcję samych opon - od hamulców dla samolotów i silników rakietowych, przez kuloodporne zbiorniki paliw po systemy naprowadzania i satelity, a nawet protezy kończyn.
4. „Z myślą o przyszłości: innowacje”
Od przełomowych wzorów bieżnika opon po postępy w lotnictwie i kosmonautyce - ten odcinek pokazuje jak Goodyear przesuwa granice projektowania, osiągów i zrównoważonego rozwoju opon.
5. „Pasażerowie na pokładzie: nasi ludzie”
To część serialu, gdzie marka oddaje hołd swoim pracownikom - od liderów-wizjonerów po oddane zespoły i całe pokolenia rodzin pracujących w firmie.
6. „Idziemy razem: nasi klienci”
W tym odcinku poznajemy klientów producenta rozlokowanych na całym świecie, którzy dzielą się refleksjami dotyczącymi zwykle wieloletniej współpracy z marką i doświadczeniami na temat produktów i świadczonej obsługi.
7. „Na szybkim pasie: następne 125 lat”
Ostatnia część serialu to okazja do rozmowy o przyszłości - eksperci Goodyear prognozują przyszłość firmy, branży i szeroko pojętej mobilności. Opony bezpowietrzne, opony ze zrównoważonych materiałów, kuliste do pojazdów autonomicznych i coraz nowocześniejsze opony do aut elektrycznych – zmiany w branży motoryzacyjnej niosą nieustannie nowe wyzwania.
Źródło: Goodyear