Josephs.ScotBorowiak Properties Ltd

Pierwsze dostawy Renault Trucks T w Europie

ID: 141911


Kilka miesięcy po rozpoczęciu produkcji Renault Trucks T w Europie pierwsze pojazdy trafiły do klientów. Poprosiliśmy kilku z nich o podzielenie się swoimi wrażeniami na temat nowego pojazdu, który – po wcześniejszym przetestowaniu – zdecydowali się włączyć do swoich flot transportowych.

~etransport.pl

Wątek dotyczy tej informacji prasowej

Posty (4)

Olcio720
Podobno w Renault Trucks zwolnili się wszyscy handlowcy poza jednym Arturem F. I kto teraz te cuda będzie sprzedawał?
4drive
U nas też jest RT HS 520 na testach... ma zrobić 100000km.
Przejeździła na razie niecałe 20tyś, ale zepsuła się juz na 3ci dzień, konkretnie ogrzewanie postojowe.
3razy wizyta na serwisie i nie potrafili naprawic... bo za nowe... w końcu zabrali na cały tydz i jakoś działa.
Kierowcy chwalą za MEGA ilość schowków, w tym klimatyzowany w kokpicie (!!!), ciszę w kabinie, dobrą widoczność-
także w lusterkach, wygodne fotele i duzo msca w kabinie.
Niestety problem dziwnego położenia (regulacji) kierownicy pozostał, jak w MAGNUM: (
Spalanie wg komput pon 32, ale auta zarej na 44t, i często tyle sie waży,
mało płaskich tras i często przejazdy przez ALPY (czasem 4razy w tyg!!).
Nasz egz pali też dużo AdBlue... (3-4l!!!/100km) ale może sie ułoży?
Napiszę więcej, jak sam pojeżdżę swoje 2tyg:)
~irek
bardziej brzydkiego auta nie widziałem, wygląd zewnętrzny porażka także się nie podniecajcie.
4drive
Jeżdżę w podwójnej obsadzie już tydz tym "brzydactwem" T 520 High Sleeper, tak się chyba nazywa duża kabina... wsiądźcie, pojeździjcie, a potem piszcie. Kabina jest MEGA WIELKA z mnóstwem schowków, szafek i SUPER WYGODNYMI fotelami RECARO!!! Wcześniej jeździliśmy MAGNUMkami, a ostatnio polepszyli nam na VOLVO XL 500, szkoda tylko, że w starej kabinie. We wnętrzu nowego RENAULT jest cicho, kabina jest stabilna a widoczność, wraz z lusterkami, bardzo dobra. Posiada dużo ciekawych rozwiązań, (np rozsuwane dolne łóżko), ale jak na RENAULT przystało, kilku rzeczy niedopracowali. Nowe RENAULT moze i nie jest piękne, ale za jakiś czas sie opatrzy i będzie, kolejną zwykłą cieżrówką. Kilka razy, stając na parkingu, czy firmie, podchodzili kierowcy róznych narodowości, zeby obejżeć i mimo iż jeżdżą SCANIA, MP4, DAFem czy innymi, byli miło zaaskoczeni wnętrzem. To naprawdę kawał fajnego trucka i tylko czas pokaże, czy to tylko fracusko-szwedzki "wynalazek" dostarczający pracy serwisom, czy truck godny swoich szwedzkich korzeni. Jeździ się, i mieszka w niej w solidnych warunkach nawet dwójce kierowców. Zaczęliśmy jazdę ze stanem 20000km, przez dwa tyg zrobimy ok 10-11tyś. O tym czy będziemy nimi jeździć, zadecyduje BOSS a On chce auta które mało palą i przez 2lata w miarę bezawaryjnie przejadą 500000km. Zużycie narazie obiecujące, pomimo euro6, bo pali średnio ok1L mniej niż VOLVO 500 EEV CLASIC. Bezawaryjność... Ci którzy mieli do czynienia z renówkami, wiedzą, ze z tym bywało różnie. Za tydzień szkoda będzie się wypakować, bo przyjeżdża kolejna zmiana i być może już nie będzie okazji nią pojeździć, bo jest u nas na teście 100000km.
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 54.160.133.33

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels