Josephs.ScotBorowiak Properties Ltd

25 tys niemieckich kierowców idzie na emeryture!

ID: 153955


od 2015 25 tys kierowców (Niemców ) idzie na zasłużoną emeryturę ::) BĘDZIE BĘDZIE SIĘ DZIAŁO :) Polskie dziady zapłaczą i zapłacą bo jak nie to będą zamykać swoje śmieszne firemki :)

~kierowcaa
*.ssp.dialog.net.pl

Posty (166)

zibi1906
~pocztowy:)
(2014-10-18 16:55:49) Zibi, oprócz Fałszywej Elokwencji masz coś do Powiedzenia?)

Tak Mają Elokwentni a*alfabeci:)

Tak. mam.
"Nie chce mi się z Tobą gadać".
~pocztowy:)
Uprasza się o wybaczenie, musiałem garów przypilnować:)
~ciapowaty
Pocztowy, obejrzyj sobie relacje albo przeczytaj stenogram z posiedzenia Komisji Infrastruktury (nr 261) w dniu
23 lipca 2014r. z udziałem licznych przedstawicieli branży transportowej, to poznasz przecudnie lewitujących bereciarzy.
~pocztowy:)
Siemka Ciapkowaty, podpowiedz mnie nieudolnemu a gdzie takowe medium Odnajdę:)? ?
~pocztowy:)
Dobra Mam To, jak będzie chwilka to też Polewiuje czytając ten Badziew:)
~Lukasz_Kiel
Pracuje od 2 lat w Niemczech w firmie która zajmuje się pracami ziemnymi, pracuję ładowarką szału z kasą nie ma tylko 16 EUR brutto, a Niemieccy kierowcy których ładuje pracują w firmach po 10-15 lat jeżdżą ośkami w koło komina, w zime mają lipe z robotą i płacą im 11, 50 brutto na godz. Wniosek nasuwa się 1 wszędzie dobrze gdzie nas nie ma. Wiadomo że w Niemczech kierowcy zarabiają najlepiej na transporcie międzynarodowym, lepiej jak w PL dziadtransie ale bez szału jak dla mnie. Jeździłem 5 lat po Skandynawii, głównie Nord Norge, teraz jestem codziennie w domu z rodziną stać mnie na normalne życie, wiadomo bez szału ale lepiej jak w PL, socjal jest w DE bardzo dobry. Pozdrawiam wszystkich Kierowców i życzę wam 10 zł za km :)
~Koczownik
Łukasz nie kłam.
W niemcowni każdy kierowca za samo wejście do szoferki ma 3 tysiące eryka ma rękę + lewizna i dodatki.
Dlaczego okłamujesz rodaków?

1

Jona
Koczownik przyjeżdza do mnie niemiecka spedycja z paszą i mają 2500 euro ale to zależy od regionu na terenach byłego NRD są takie pensje ale w tej samej firmie Polak czy Kazach dostaje 1300 euro za tę samą pracę natomiast oddział w Polsce ma 4000 zł na ręke i też codziennie w domu

-1

~Koczownik
Jona - no co ty?
"Przecież wszyscy wiedzą, że na niemcowni to za mniej jak 3 koła na łapę to się nie wsiada !
Niech niemiecki dziad sam wsiada albo posadzi syna lub córkę albo żonę !"

Nie znałaś tego tekstu?

2

Jona
Koczownik nie znałam tego tekstu ale wiem to od kierowców jak podpisuję WZ za paszę tak mówili kierowcy
Jona
to jest dziwne obojetne co napiszę same minusy

1

~~~~~~~~~; )
Jona
Bo ten portaki jest
Ze byle pryglup Cie ocenia nie na podstawie tego co piszesz tylko
Jak masz na imie.
Bez mozliwosci korekty.
Ot co; )
ese
Jona
(2014-10-18 19:11:37) Koczownik przyjeżdza do mnie niemiecka spedycja z paszą i mają 2500 euro ale to zależy od regionu na terenach byłego NRD są takie pensje.. "-

Ponieważ w "starych landach" wynagrodzenia są wyraźnie wyższe, więc można spokojnie przyjąć bez przekonania jakoś tutaj odbierane wynagrodzenia tam na poziomie 3500 euro. Tylko czy oni tam na pewno o tym wiedzą że tyle zarabiają..

1

BAGERA85
~ciapowaty
(2014-10-18 17:14:07) Pocztowy, obejrzyj sobie relacje albo przeczytaj stenogram z posiedzenia Komisji Infrastruktury (nr 261) w dniu 
23 lipca 2014r. z udziałem licznych przedstawicieli branży transportowej, to poznasz przecudnie lewitujących bereciarzy.

Ciapowaty -czytałem ten stenogram od wczoraj bo tylko tyle mialem czasu. I powiem szczerze, ze Kucharski to IDIOTA, ten przedstawiciel NIBY kierowców, w ogóle całe te zebranie to farsa, w polsce dla kiermana nigdy nie bedzie lepiej. 20glosów za przewoznikami/przeds iębiorcami a w nich opowiesci, ze w europie nikt nie placi ryczałtów, ze to brak konkurencyjnosci, ze pan upadnie, ze pan bedzie zatrudnial ukraincow, ze pan bedzie samozatrudnienie uprawiał, ze pan ledwo co ciągnie i głos z drugiej strony KUCHARSKIEGO -TRAKTUJECIE KIEROWCE JAK PSA W BUDZIE CO Z MICHY JE. Potem strona przewoznikow powiedziala ze nikt nikogo nie traktuje jak psa, ze sie "PRZYJAZNIĄ" i tym zrobił z Kucharskiego IDIOTE. A gdzie jakas merytoryka, a gdzie jakies sensowne argumenty poparte faktami...

1

BAGERA85
Fakty:
-na zachodzie nie ma ryczałtów, bo wiekszosc wynagrodzenia jest w podstawie, albo cale, gdzie srednie wynagrodzenie w unii to około 2000E brutto +plus dieta + socjal od panstwa
-w polsce podstawa to 1680zl +dieta miedzynarodowa srednio 45E -nie ma zadnych dodatkow +socjalu od panstwa
- w polsce bardzo często jest gola podstawa w ktorej są juz nadgodziny i praca w godzinach nocnych.

Czemu kierowca sie o ryczałty? Bo robi to samo co jego kolega w hiszpani wloszech niemczech a dostaje za to 2, 5raza mniejsze wynagrodzenie i nie ma tu mowy o mowieniu ze wiele zawodów na zachodzie jest lepiej oplaca nizeli w polsce, dlatego obowiazuja polskie przeliczniki, bardzo czesto kierowcy nie wjezdzaja za polska granice z unii europejskiej i polske widza tylko i wylacznie przy powrocie do domu, są niczym emigranci, bo jedyne co polskie to dom i mało placący szef "będący na dorobku -kosztem swojego pracownika" - bo wytlumaczcie mi DLACZEGO nikt nie bierze pod uwage ze kierowca tez jest na dorobku, nie pracuje dla idei pracowania tylko dlatego zeby zarobic, postawic dom, splodzic dziecko i ZYC GODNIE JAK CZLOWIEK, dlaczego ten sam kierowca...
~ciapowaty
Dla informacji: podajemy przykładowo kilka kwot brutto, ujętych w holenderskim CAO, należnych przeciętnie kierowcy międzynarodowemu:
- miesięczna pensja podstawowa za 160 godzin pracy: euro 2 255, 79
- każda godzina pracy od poniedziałku do piątku powyżej 40 godzin pracy jest nadgodziną, czyli dodatkowo euro 16, 86
- każda godzina pracy w sobotę oznacza dodatkowe wynagrodzenie w kwocie 19, 46 euro oprócz pensji zasadniczej
- każda godzina pracy w niedzielę oznacza dodatkowe wynagrodzenie w kwocie 25, 94 euro.
Dodatkowo, w sytuacji, kiedy nie ma miejsca postoju/odpoczynku, kierowca ma prawo do wynagrodzenia kosztów własnych w wysokości 44, 40 euro na dobę.
Jeśli chcesz się skontaktować ze związkiem zawodowym FNV Bondgenoten, prześlij nam mailem swój numer telefonu i nazwę przedsiębiorstwa, dla którego pracujesz: transport@bg. fnv. nl, lub wyślij to pocztą na adres: FNV Bondgenoten Transport en Logistiek, Leonard Springerlaan 23, 9700 CA Groningen, Nederland.
BAGERA85
Dlaczego ten sam kierowca jadący tą samą drogą, tą samą ciężarówką, biorący ładunki z tego samego miejsca i dostarczający je w to samo miejsce, będącym pracownikiem jak kazdy, będącym jako obywatel UNII EUROPEJSKIEJ, ale nie będący obywatelem NIEMIEC HISZPANI CZY WLOSZECH -nie ma prawa godnie zyc!

Dziękuje bardzo, kto ma łep to niech sie uczy jezyków i wyjezdza z tej KPINY NAZYWANEJ POLSKĄ.
Juz nie mam na mysli samych ryczałtów, bo to bylo do przewidzenia, ze sie to unormuje i znikną, ale o to, ze prawo kierowcy/pracownika w tym wypadku reprezentują idioci, a drugą strone reprezntują prawnicy z najwyższej półki, ktorzy swobodnie manipulują prawdą, ba! Nawet swobodnie tą prawde wygłaszają na zebraniach wsród rządzących i nie ma osob ktore to jakos sensownie rozbiją.
Prawdy nie ma, wyjechala na dorobek.
Racje jest, jak zawsze po stronie tego co ma wiecej, bo prawda biedna i nie ma sie jak obronic... Paranoja!
~CezarY
Ale u nas nie stawek godzinowych i tu jest problem.
Tutaj to mozna sobie gdybac i marzyc, nic po za tym.
Tu nie chodzi tylko o kierowcę, ale o każdego pracownika w tym katolandziie
~Denis Milani
Naprawdę chciałbyś w tym po*... nym kraju stawki godzinowe? Qoorwa, człowieku, połowy godzin byś nie doliczył.
BAGERA85
I no wlasnie o tym mowa, po co Holenderskiemu kierowcy ryczałty, skoro ma tak wysoką podstawe plus normalne rozliczenie godzin. Po co Holenderski pracodawca ma sobie dodatkowo komplikowac i tak niełatwy system rozliczen z pracownikiem jakimis ryczałtami. Po co SĄD ma przeprowadzac jakies bezsensowne rozprawy o ryczałtach i marnować przy tym mase PIENIĘDZY PODATNIKÓW.
BAGERA85
Jakby wszystko wbijal tak jak trzeba, a za kazdą nadliczbówke mial 50 i 100 to kazdy by chcial...
BAGERA85
Kieman na wywrotce ma 15zl za godzine ale podstawa juz jest w tych godzinach, nie zaleznie czy wyrobi 100 czy 300h w miesiacu to i tak przelicznik jest jeden, ale jakby mial za sobote 22, 5zl i za kazda godzine powyzej ósmej godziny i pozniej powyzej BODAJŻE 12tej 100% czyli 30zl za godzine pracy to CZY MIAŁBY ŹLE, no pewnie nie mialby zle, tylko BIEDNY PRACODAWCA BY SIE TAK SZYBKO NIE DORABIAŁ
~Denis Milani
Bagera, fajny jesteś chłop, ale trochę niekumaty, Zadałeś pytanie po co Holendrzy mają... ? Polacy to robią, bo jak nie wiadomo o co chodzi, to chodzi o kasę. Im więcej składników, wskaźników, obliczeń, etc, tym można więcej wychachmęcić geldu od kierowcy.
BAGERA85
Nie prawda, jak wskazniki byly by jednolite to nikt by nie kombinował, ma byc tyle i kropka, a nie zawile prawo, furtki z kazdego rozliczenia, diety krajowe jezeli to nie jest budżetówka itp
BAGERA85
Stawka godzinowa na umowie i wszyscy wszystko wiedzą na czym stoją, a nie umowa 1680zl i dieta i koniec.
BAGERA85
To nie chodzi to ze nie kumam o co chodzi i czemu kierowca ma na umowie 1680zl, chodzi o to sku#wysynstwo i o to ze nawet Ci rządzący lobbują w strone pracodawców a strone kierowcy REPREZENTUJE IDIOTA KUCHARSKI.

Tu nigdy nie bedzie lepiej. Za 100lat POLSKI PRACODAWCA TEZ BEDZIE NA DOROBKU i w imie tego ze skąs wziął pieniadze na otwarcie firmy i nikt mu nie pomógł (państwo) to moze sobie bezkarnie kroić swoich pracowników z podstaw wynagrodzeń i EMERYTUR. BO PAN NA DOROBKU DAJE ZAROBIC 1680ZL
~ciapowaty
Nie pogadamy bo moderator już się obudził.
~Denis Milani
Bagera, powtórzę raz jeszcze. System godzinowy w transporcie polskim się nigdy nie sprawdzi, za duże zagęszczenie złodzieja na liczbę firm. Załóżmy, że masz najniższą i dietę ( 30 euro ), wyjeżdżasz w poniedziałek rano, wracasz w sobotę po południu. W trasie jesteś średnio 25 dni, więc szef mówi wprowadzam stawkę godzinową. A więc jesteś w budzie około 550 godzin, szef ci daje 7, 70 zł za godzinę na rękę, w tym najniższa podstawa, a od najniższej ubezpieczenie i podatek. Razem masz tyle samo, jakbyś miał podstawę i diety, tylko, że tu masz twarde 25 dni, a wiec 3000 zł, a przy godzinach szef ci odliczy za spanie, za sranie, etc. A nawet jakbyś miał tylko za godziny pracy, czyli jazdę i zał- i rozładunki, to też by kantował, że za długo ładowałeś, rozładowywałeś, etc. Z grubsza tak to wychodzi.
BAGERA85
Albo to:zatrudniamy ponad 500. 000 chyba nie chcemy zeby poszli po zasilek do panstwa...
Albo jestemy producentem 10% PKB polski -juz widze jak znikają dziadtransy uwalone ryczałtami i pozostaje nisza W RYNKU EUROPEJSKIM i taki REAL CARREFOUR TESCO LIDL biedni przerywają handel z polską bo nie ma im kto przywiesc ladunku z europy do polski... Juz widze jak wszystko drozeje i polska staje sie drugą federacją rosyjską gdzie pomarancze są deficytowe i mega drogie...
To jak w dealerce narkotykami, zwijają 10 dealerów a na ich miejsce kolejne 100 przychodzi...
BAGERA85
Tu masz RACJE, kwestia tego zeby sie na to nie godzić. Tak jak teraz sie godza na km frachty diety urlopówki z gory, podpisywania czystych kartek papieru -gdzie pan pracodawca moze i kredyt na taką kartkę wziasc na takiego idiote.

DZIEKI BOGU ZE MOZNA SWOBODNIE Z TEGO PO#EBANEGO KRAJU WYJECHAC ZAROBKOWO I NA STAŁE.
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 18.216.131.214

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce