ID: 153955
25 tys niemieckich kierowców idzie na emeryture!
ID: 153955
ID: 153955
od 2015 25 tys kierowców (Niemców ) idzie na zasłużoną emeryturę ::) BĘDZIE BĘDZIE SIĘ DZIAŁO :) Polskie dziady zapłaczą i zapłacą bo jak nie to będą zamykać swoje śmieszne firemki :)
od 2015 25 tys kierowców (Niemców ) idzie na zasłużoną emeryturę ::) BĘDZIE BĘDZIE SIĘ DZIAŁO :) Polskie dziady zapłaczą i zapłacą bo jak nie to będą zamykać swoje śmieszne firemki :)
~kierowcaa*.ssp.dialog.net.pl
*.ssp.dialog.net.pl
Posty (166)
zibi1906
| ~pocztowy:) (2014-10-18 16:55:49) Zibi, oprócz Fałszywej Elokwencji masz coś do Powiedzenia?) Tak Mają Elokwentni a*alfabeci:) Tak. mam. "Nie chce mi się z Tobą gadać". | |||
~pocztowy:) | Uprasza się o wybaczenie, musiałem garów przypilnować:) | |||
~ciapowaty | Pocztowy, obejrzyj sobie relacje albo przeczytaj stenogram z posiedzenia Komisji Infrastruktury (nr 261) w dniu 23 lipca 2014r. z udziałem licznych przedstawicieli branży transportowej, to poznasz przecudnie lewitujących bereciarzy. | |||
~pocztowy:) | Siemka Ciapkowaty, podpowiedz mnie nieudolnemu a gdzie takowe medium Odnajdę:)? ? | |||
~pocztowy:) | Dobra Mam To, jak będzie chwilka to też Polewiuje czytając ten Badziew:) | |||
~Lukasz_Kiel | Pracuje od 2 lat w Niemczech w firmie która zajmuje się pracami ziemnymi, pracuję ładowarką szału z kasą nie ma tylko 16 EUR brutto, a Niemieccy kierowcy których ładuje pracują w firmach po 10-15 lat jeżdżą ośkami w koło komina, w zime mają lipe z robotą i płacą im 11, 50 brutto na godz. Wniosek nasuwa się 1 wszędzie dobrze gdzie nas nie ma. Wiadomo że w Niemczech kierowcy zarabiają najlepiej na transporcie międzynarodowym, lepiej jak w PL dziadtransie ale bez szału jak dla mnie. Jeździłem 5 lat po Skandynawii, głównie Nord Norge, teraz jestem codziennie w domu z rodziną stać mnie na normalne życie, wiadomo bez szału ale lepiej jak w PL, socjal jest w DE bardzo dobry. Pozdrawiam wszystkich Kierowców i życzę wam 10 zł za km :) | |||
~Koczownik | Łukasz nie kłam. W niemcowni każdy kierowca za samo wejście do szoferki ma 3 tysiące eryka ma rękę + lewizna i dodatki. Dlaczego okłamujesz rodaków? | 1 | ||
Jona
| Koczownik przyjeżdza do mnie niemiecka spedycja z paszą i mają 2500 euro ale to zależy od regionu na terenach byłego NRD są takie pensje ale w tej samej firmie Polak czy Kazach dostaje 1300 euro za tę samą pracę natomiast oddział w Polsce ma 4000 zł na ręke i też codziennie w domu | -1 | ||
~Koczownik | Jona - no co ty? "Przecież wszyscy wiedzą, że na niemcowni to za mniej jak 3 koła na łapę to się nie wsiada ! Niech niemiecki dziad sam wsiada albo posadzi syna lub córkę albo żonę !" Nie znałaś tego tekstu? | 2 | ||
Jona
| Koczownik nie znałam tego tekstu ale wiem to od kierowców jak podpisuję WZ za paszę tak mówili kierowcy | |||
Jona
| to jest dziwne obojetne co napiszę same minusy | 1 | ||
~~~~~~~~~; ) | Jona Bo ten portaki jest Ze byle pryglup Cie ocenia nie na podstawie tego co piszesz tylko Jak masz na imie. Bez mozliwosci korekty. Ot co; ) | |||
ese
| Jona (2014-10-18 19:11:37) Koczownik przyjeżdza do mnie niemiecka spedycja z paszą i mają 2500 euro ale to zależy od regionu na terenach byłego NRD są takie pensje.. "- Ponieważ w "starych landach" wynagrodzenia są wyraźnie wyższe, więc można spokojnie przyjąć bez przekonania jakoś tutaj odbierane wynagrodzenia tam na poziomie 3500 euro. Tylko czy oni tam na pewno o tym wiedzą że tyle zarabiają.. | 1 | ||
BAGERA85
| ~ciapowaty (2014-10-18 17:14:07) Pocztowy, obejrzyj sobie relacje albo przeczytaj stenogram z posiedzenia Komisji Infrastruktury (nr 261) w dniu 23 lipca 2014r. z udziałem licznych przedstawicieli branży transportowej, to poznasz przecudnie lewitujących bereciarzy. Ciapowaty -czytałem ten stenogram od wczoraj bo tylko tyle mialem czasu. I powiem szczerze, ze Kucharski to IDIOTA, ten przedstawiciel NIBY kierowców, w ogóle całe te zebranie to farsa, w polsce dla kiermana nigdy nie bedzie lepiej. 20glosów za przewoznikami/przeds iębiorcami a w nich opowiesci, ze w europie nikt nie placi ryczałtów, ze to brak konkurencyjnosci, ze pan upadnie, ze pan bedzie zatrudnial ukraincow, ze pan bedzie samozatrudnienie uprawiał, ze pan ledwo co ciągnie i głos z drugiej strony KUCHARSKIEGO -TRAKTUJECIE KIEROWCE JAK PSA W BUDZIE CO Z MICHY JE. Potem strona przewoznikow powiedziala ze nikt nikogo nie traktuje jak psa, ze sie "PRZYJAZNIĄ" i tym zrobił z Kucharskiego IDIOTE. A gdzie jakas merytoryka, a gdzie jakies sensowne argumenty poparte faktami... | 1 | ||
BAGERA85
| Fakty: -na zachodzie nie ma ryczałtów, bo wiekszosc wynagrodzenia jest w podstawie, albo cale, gdzie srednie wynagrodzenie w unii to około 2000E brutto +plus dieta + socjal od panstwa -w polsce podstawa to 1680zl +dieta miedzynarodowa srednio 45E -nie ma zadnych dodatkow +socjalu od panstwa - w polsce bardzo często jest gola podstawa w ktorej są juz nadgodziny i praca w godzinach nocnych. Czemu kierowca sie o ryczałty? Bo robi to samo co jego kolega w hiszpani wloszech niemczech a dostaje za to 2, 5raza mniejsze wynagrodzenie i nie ma tu mowy o mowieniu ze wiele zawodów na zachodzie jest lepiej oplaca nizeli w polsce, dlatego obowiazuja polskie przeliczniki, bardzo czesto kierowcy nie wjezdzaja za polska granice z unii europejskiej i polske widza tylko i wylacznie przy powrocie do domu, są niczym emigranci, bo jedyne co polskie to dom i mało placący szef "będący na dorobku -kosztem swojego pracownika" - bo wytlumaczcie mi DLACZEGO nikt nie bierze pod uwage ze kierowca tez jest na dorobku, nie pracuje dla idei pracowania tylko dlatego zeby zarobic, postawic dom, splodzic dziecko i ZYC GODNIE JAK CZLOWIEK, dlaczego ten sam kierowca... | |||
~ciapowaty | Dla informacji: podajemy przykładowo kilka kwot brutto, ujętych w holenderskim CAO, należnych przeciętnie kierowcy międzynarodowemu: - miesięczna pensja podstawowa za 160 godzin pracy: euro 2 255, 79 - każda godzina pracy od poniedziałku do piątku powyżej 40 godzin pracy jest nadgodziną, czyli dodatkowo euro 16, 86 - każda godzina pracy w sobotę oznacza dodatkowe wynagrodzenie w kwocie 19, 46 euro oprócz pensji zasadniczej - każda godzina pracy w niedzielę oznacza dodatkowe wynagrodzenie w kwocie 25, 94 euro. Dodatkowo, w sytuacji, kiedy nie ma miejsca postoju/odpoczynku, kierowca ma prawo do wynagrodzenia kosztów własnych w wysokości 44, 40 euro na dobę. Jeśli chcesz się skontaktować ze związkiem zawodowym FNV Bondgenoten, prześlij nam mailem swój numer telefonu i nazwę przedsiębiorstwa, dla którego pracujesz: transport@bg. fnv. nl, lub wyślij to pocztą na adres: FNV Bondgenoten Transport en Logistiek, Leonard Springerlaan 23, 9700 CA Groningen, Nederland. | |||
BAGERA85
| Dlaczego ten sam kierowca jadący tą samą drogą, tą samą ciężarówką, biorący ładunki z tego samego miejsca i dostarczający je w to samo miejsce, będącym pracownikiem jak kazdy, będącym jako obywatel UNII EUROPEJSKIEJ, ale nie będący obywatelem NIEMIEC HISZPANI CZY WLOSZECH -nie ma prawa godnie zyc! Dziękuje bardzo, kto ma łep to niech sie uczy jezyków i wyjezdza z tej KPINY NAZYWANEJ POLSKĄ. Juz nie mam na mysli samych ryczałtów, bo to bylo do przewidzenia, ze sie to unormuje i znikną, ale o to, ze prawo kierowcy/pracownika w tym wypadku reprezentują idioci, a drugą strone reprezntują prawnicy z najwyższej półki, ktorzy swobodnie manipulują prawdą, ba! Nawet swobodnie tą prawde wygłaszają na zebraniach wsród rządzących i nie ma osob ktore to jakos sensownie rozbiją. Prawdy nie ma, wyjechala na dorobek. Racje jest, jak zawsze po stronie tego co ma wiecej, bo prawda biedna i nie ma sie jak obronic... Paranoja! | |||
~CezarY | Ale u nas nie stawek godzinowych i tu jest problem. Tutaj to mozna sobie gdybac i marzyc, nic po za tym. Tu nie chodzi tylko o kierowcę, ale o każdego pracownika w tym katolandziie | |||
~Denis Milani | Naprawdę chciałbyś w tym po*... nym kraju stawki godzinowe? Qoorwa, człowieku, połowy godzin byś nie doliczył. | |||
BAGERA85
| I no wlasnie o tym mowa, po co Holenderskiemu kierowcy ryczałty, skoro ma tak wysoką podstawe plus normalne rozliczenie godzin. Po co Holenderski pracodawca ma sobie dodatkowo komplikowac i tak niełatwy system rozliczen z pracownikiem jakimis ryczałtami. Po co SĄD ma przeprowadzac jakies bezsensowne rozprawy o ryczałtach i marnować przy tym mase PIENIĘDZY PODATNIKÓW. | |||
BAGERA85
| Jakby wszystko wbijal tak jak trzeba, a za kazdą nadliczbówke mial 50 i 100 to kazdy by chcial... | |||
BAGERA85
| Kieman na wywrotce ma 15zl za godzine ale podstawa juz jest w tych godzinach, nie zaleznie czy wyrobi 100 czy 300h w miesiacu to i tak przelicznik jest jeden, ale jakby mial za sobote 22, 5zl i za kazda godzine powyzej ósmej godziny i pozniej powyzej BODAJŻE 12tej 100% czyli 30zl za godzine pracy to CZY MIAŁBY ŹLE, no pewnie nie mialby zle, tylko BIEDNY PRACODAWCA BY SIE TAK SZYBKO NIE DORABIAŁ | |||
~Denis Milani | Bagera, fajny jesteś chłop, ale trochę niekumaty, Zadałeś pytanie po co Holendrzy mają... ? Polacy to robią, bo jak nie wiadomo o co chodzi, to chodzi o kasę. Im więcej składników, wskaźników, obliczeń, etc, tym można więcej wychachmęcić geldu od kierowcy. | |||
BAGERA85
| Nie prawda, jak wskazniki byly by jednolite to nikt by nie kombinował, ma byc tyle i kropka, a nie zawile prawo, furtki z kazdego rozliczenia, diety krajowe jezeli to nie jest budżetówka itp | |||
BAGERA85
| Stawka godzinowa na umowie i wszyscy wszystko wiedzą na czym stoją, a nie umowa 1680zl i dieta i koniec. | |||
BAGERA85
| To nie chodzi to ze nie kumam o co chodzi i czemu kierowca ma na umowie 1680zl, chodzi o to sku#wysynstwo i o to ze nawet Ci rządzący lobbują w strone pracodawców a strone kierowcy REPREZENTUJE IDIOTA KUCHARSKI. Tu nigdy nie bedzie lepiej. Za 100lat POLSKI PRACODAWCA TEZ BEDZIE NA DOROBKU i w imie tego ze skąs wziął pieniadze na otwarcie firmy i nikt mu nie pomógł (państwo) to moze sobie bezkarnie kroić swoich pracowników z podstaw wynagrodzeń i EMERYTUR. BO PAN NA DOROBKU DAJE ZAROBIC 1680ZL | |||
~ciapowaty | Nie pogadamy bo moderator już się obudził. | |||
~Denis Milani | Bagera, powtórzę raz jeszcze. System godzinowy w transporcie polskim się nigdy nie sprawdzi, za duże zagęszczenie złodzieja na liczbę firm. Załóżmy, że masz najniższą i dietę ( 30 euro ), wyjeżdżasz w poniedziałek rano, wracasz w sobotę po południu. W trasie jesteś średnio 25 dni, więc szef mówi wprowadzam stawkę godzinową. A więc jesteś w budzie około 550 godzin, szef ci daje 7, 70 zł za godzinę na rękę, w tym najniższa podstawa, a od najniższej ubezpieczenie i podatek. Razem masz tyle samo, jakbyś miał podstawę i diety, tylko, że tu masz twarde 25 dni, a wiec 3000 zł, a przy godzinach szef ci odliczy za spanie, za sranie, etc. A nawet jakbyś miał tylko za godziny pracy, czyli jazdę i zał- i rozładunki, to też by kantował, że za długo ładowałeś, rozładowywałeś, etc. Z grubsza tak to wychodzi. | |||
BAGERA85
| Albo to:zatrudniamy ponad 500. 000 chyba nie chcemy zeby poszli po zasilek do panstwa... Albo jestemy producentem 10% PKB polski -juz widze jak znikają dziadtransy uwalone ryczałtami i pozostaje nisza W RYNKU EUROPEJSKIM i taki REAL CARREFOUR TESCO LIDL biedni przerywają handel z polską bo nie ma im kto przywiesc ladunku z europy do polski... Juz widze jak wszystko drozeje i polska staje sie drugą federacją rosyjską gdzie pomarancze są deficytowe i mega drogie... To jak w dealerce narkotykami, zwijają 10 dealerów a na ich miejsce kolejne 100 przychodzi... | |||
BAGERA85
| Tu masz RACJE, kwestia tego zeby sie na to nie godzić. Tak jak teraz sie godza na km frachty diety urlopówki z gory, podpisywania czystych kartek papieru -gdzie pan pracodawca moze i kredyt na taką kartkę wziasc na takiego idiote. DZIEKI BOGU ZE MOZNA SWOBODNIE Z TEGO PO#EBANEGO KRAJU WYJECHAC ZAROBKOWO I NA STAŁE. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz