Josephs.ScotBorowiak Properties Ltd

Wyjdę na tym czy nie- jak sądzicie??

ID: 172990


Jeżdżę już 5 lat i czas najwyższy na własny biznes transportowy. Mam zamiar wziąc w leasing zestaw 4 letni, robota nagrana, oczywiście przerzuty de-benelux stawka 0, 95. termin 45, Kierowca w systemie 4/2, 4 tyg on 2 ja i się kręci. Ja jestem pozytywny, a czy wy podzielacie mój optymizm???

~drag0n
*.7.85.177.ipv4.supernova.orange.pl

Posty (131)

~CVB
a tam pie... dolicie jak zwykle... to nie, tamto nie... niech próbuje - na wszystkim można się potknąć. To co pisze teoretycznie wychodzi ok.

1

~irun
gratuluje... 30 na start i 20 na oplaty (ale najwaznijsze auto 4 letnie) hehe jak dojedziesz 1 roku dzialania to bedzie cud, przypuszczam ze bedziesz zapozyczony we wszystkich bankach, auto ci zabiora. ale OK probuj tylko zapamietaj sobie ten post. Nie licz ze paliwo dadza ci do przodu przed wyjezdzeniem miesiaca. raczej wrecz nieprawdopodobne ze przetrwa. osiagnie poziom glowackiego z capital trade i tym sie skonczy

1

~gość
Dajcie spokój nie widzicie, że nim więcej prawdy się pisze, tym gostek robi się bardziej agresywny. Znów ktoś straszy prawnikami bo nie zna tematu i myśli, że wszyscy mu ubliżają.
Niech "rozkręca" swój biznes, może mu się uda.

1

~Gosc
Przeciez pisze gostek, ze ma dogadana karte paliwowa na wjezdzie wiec calkiem spory koszt mu odejdzie na wjezdzie

1

~kris
CVB to nawet teoretycznie sie kupy nie trzyma. A w praktyce to po 1 miesiącu stanie. Zresztą co ja piszę nawet z placu nie wyjedzie. Kto mu da zestaw 4 letni za 30 tys opłaty wstepnej? Ale nawet gdyby to od razu ubezpieczenie, podatek od środków transportu, OC przewoźnika, OC na kabotaż skoro chce jeżdzić po UE. Licencja. Zanim to wszystko załatwi. To juz bedzie trzeba płacic piewszą ratę. I 20 tys pojdzie się walić

1

~CVB
No w sumie na samo ubezpiczenie polowa poleci... licencja, wyposazenie ok tym razem faktycznie sie raczej nie posklada przy tej kwocie...

1

~dragOn
poprostu ściemy nie ma, chcę udowodnić że za 50 tysi wystartuje z leasingiem na EU, 20 tysi na opłaty drogowe itp, licencje mam opłaconą, ubezpieczenie na raty, niema bata pójdzie, tam braknie pare tysięcy to pożyczę ale to kuźwa zrobię

1

~dragOn
poza tym dam znać za pare miesięcy co i jak

1

~dragOn
jak się odkuje he he he

1

~Kierownik CE
Zmień kalkulator bo ten cie w wala robi kosztów policzyć nie potrafisz a za biznes się zabierasz oddaj lepiej ten kesz ubogim to chociaż ktoś skorzysta. Hurra optymizm jest potrzebny ale u ciebie tylko tego nie brak reszta jakoś będzie czyli po m-Cu wielka klapa. pozdrawiam zaufaj ludziom którzy dobrze ci radzą

1

~irun
ta odkujesz za 0, 95 ladowne wszystko na kreche mission impossible

1

~kris
Dragon kity to wciskaj swojej mamie. Jak nie masz samochodu to nie masz licencji bo taka jest kolejność.

1

~sid
moze dostal licecje na zuka

1

~drag0n
kris nie pieprz, nie da to się tylko i podobno parasola rozłożyć w d.. pie, a reszta to zależy od szczerych chęci, ale do tego trza dojrzeć.

1

~CVB
Kris co ma samochod do licencji? Do jej dostania nie ma potrzeby posiadania auta...

1

~drag0n
Napiszę tak, fakt że ide po bandzie ale mnie to kręci i naprawde dużo liczenia i a*aliz przez 2 lata. ale plan B też mam.

1

~irun
Aby miec licencje muisz miec srodek transport. na swiadectwo kwalifikacji nie musisz nic miec. dragon jaki plan B to nie wypali na pewno

1

~sid
PLAN B-powrot z podkulonym ogonem do dziadtransa

1

~drag0n
plan-B Ewakuacja na wyspy, ale to tylko przy bardzo złym scenariuszu. Mam tam kolegę, pracowaliśmy w jednej firmie trochę, teraz on kręci na wyspach i pewnie mógłbym na niego liczyć, ale nie biorę tego pod uwagę.

1

~drag0n
napewno nie wrócę do Polskiego przewoźnika, never!!!

1

~diabel
''never say never''

1

chohlik
To ma sens... może się udać...
chohlik
Tyle ze zarobisz na początku tylko na wypłatę dla kierowcy, kredyt, obsługę i paliwko... I tak około pół roku... potem już powinno być lżej...
chohlik
Skoro masz taki plan to nie łatwiej by było zarejestrować działalność w Niemczech, kupić jakąś solówke chłodnie i dystrybucja?nie było by takich kosztów...
~Rysiek
W Niemczech nie mógłby tak łatwo okradać kierowcy jak w Polsce

1

chohlik
Przecież puki co sam jest kierowca...
~drag0n
Ja tu nikogo nie chcę okradać, warunki jasne, nikt w PL więcej niepłaci, chyba że tacy co jeżdżą pod super spedycjami które nastawiają sie na robienie dobrze przewożnikowi no i tak to koło się zamyka.
A jeżeli chodzi o Niemcy to inna bajka

1

~maro
Rysiek czy ty masz jakiegoś zajoba na temat okradania kierowcy? Ktoś ci w dzieciństwie jakąś krzywdę wyrządził?

1

~polanski
maro, zasadniczej kwesti nie kumasz, to ze kierowcy godza sie na takie stawki nie oznacza ze tylko tyle im sie nalezy, panuje zmowa dziadeksow. przyklad-pracujac 3 na 1 to 3, 5 etatu zatem gdy zarobisz 6 tys to za 1 etat wyjdzie ci 1700-czyli 400 euro to duzo?za rozlake, wykwalifikowanego pracownika z powierzonym cennym sprzetem i ladunkiem? smiech na sali panowie, a patologie dziadow nie placacych nawet tego na co sie umawiali powinno sie poddac karze chlosty pod ratuszem.

1

~maro
3 na 1 to 3. 5 etatu? A jak to sobie wyliczyles polański? Jakieś nowe teorie tworzysz.

1

Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 3.138.174.174

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels