Josephs.ScotBorowiak Properties Ltd

Dlaczego Białorusini, Ukraińcy i Rosjanie

ID: 174950


Dlaczego firmy z Białorusi, Rosji, Ukrainy nie robią kabotaży po Polsce? Przecież u nich jest tanie paliwo jak by zalali 1200 litrów do kotła po 2 zł za liter... i za 2000zł kierowca pracuje tam cały miesiąc! Potaniały by koszty wysyłki paczek i ogólnie koszt wysyłki np palety był by tańszy dla firm. Dlaczego w takim razie oni u nas nie robią kabotaży - przecież my robimy robote w Niemczech czy we Francji taniej jak rdzenni mieszkańcy tych krajów, jak Niemcy chcą wprowadzić płąe minimalne to nasze dziady transportowe się burzą... czemu w takim razie u nas nie może być taniej? Otwórzmy granice szeroko!!!

~Pan Kierowca
*.121.121.54

Posty (76)

~Pan Kierowca
jak w temacie...
ese
Na pewno nie robią?
~Pan Kierowca
A robią? Tak jak polacy siedząc u nas po 3 - 6 tygodni - nie.
ese
Skąd te wiadomości?
~Pan Kierowca
w takim razie powiedz mi ile możesz wykonać załadunków kabotażowych nie posiadając odpowiedniego zezwolenia na takowy transport, oraz w jakim kierunku powinien być prowadzony taki transport?
ese
Zadałem pytanie. Skąd te dane?
bylykierowca
w koncu ktos napisal prawde wlasnie tylko o to chodzi czyli zezwolenia o nic wiecej
ese
A o co poza zezwoleniami może chodzić w takich przypadkach?
I czemu te zezwolenia służą?
~Pan Kierowca
chyba raczej niejaki Pan ese nie zauważył tej różnicy w ogóle to chyba on nie wie o czym pisze patrząc na jego posty - polacy w UE muszą mieć stosowne zezwolenie mimo iż jesteśmy w UE ale nie jest to tematem tego wątku, przecież możemy zlikwidować wszelkie zakazy dla naszych sąsiadów ze wschodu :)
~kaktus
ese tylko udaje ze sie zna na transporcie a tak naprawde nie ma pojecia - to nie jest profesjonalista ino pyprok
ese
~Pan Kierowca
(2015-12-28 17:29:58) -A jak to zezwolenie na kabotaż w UE dla auta z Polski wygląda?
ese
I kto je wydaje?
~Pan Kierowca
dokładnie skoro wg. naszych DZIADÓW my możemy psuć rynek pracy niemcom francuzom czy angolom to czemu u nas nie mogą imigranci pracować za miche ryżu?

ese - wracaj do podręczników, do nauki pogadamy za kilka lat
ese
~Pan Kierowca
(2015-12-28 17:43:13) - No właśnie! Dlaczego psujesz rynek nie pracując choćby za średnią europejską??
Z komplement dziękuję.
~Skoczek
ese - jeśli firma nie ma zezwolenia na transport wewnątrz danego kraju może podjąć 3 ładunki kabotażowe, firmy które mają stałe kontrakty na wywózkę np do fr czy uk. po prostu robiąpowroty ale często firmy zwane dziad-transami, któe trzymają auta na zachodzie po kilka miesięcy omijają ten przepis podejmując frachty z niemic do niemiec potem do francji i potem znowu po niemczech jadą 3 x ale to nie jest zgodnie z przepisami i są za to mandaty - dlatego milog w D i we francji, nasza firma wiezie swój towar na UK i na powrotach robimy czasem nawet 3 x niemcy po drodze do domu i powrót do kraju, mamy nawet zezwolenie na jazde w niedziele po D
~Pan Kierowca
puchatek - dlaczego mamy zaniżać zarobki kolegom kierowcom na zachodzie? jeśli ktoś będzie chciał tam pracować to sie zatrudni u niemca - proste, po co za 2, 5 e robić skoro można za 8, 5e? ? i nadal będę Pan Kierowca
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 18.119.17.80

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels