ID: 174950
Dlaczego Białorusini, Ukraińcy i Rosjanie
ID: 174950
ID: 174950
Dlaczego firmy z Białorusi, Rosji, Ukrainy nie robią kabotaży po Polsce? Przecież u nich jest tanie paliwo jak by zalali 1200 litrów do kotła po 2 zł za liter... i za 2000zł kierowca pracuje tam cały miesiąc! Potaniały by koszty wysyłki paczek i ogólnie koszt wysyłki np palety był by tańszy dla firm. Dlaczego w takim razie oni u nas nie robią kabotaży - przecież my robimy robote w Niemczech czy we Francji taniej jak rdzenni mieszkańcy tych krajów, jak Niemcy chcą wprowadzić płąe minimalne to nasze dziady transportowe się burzą... czemu w takim razie u nas nie może być taniej? Otwórzmy granice szeroko!!!
Dlaczego firmy z Białorusi, Rosji, Ukrainy nie robią kabotaży po Polsce? Przecież u nich jest tanie paliwo jak by zalali 1200 litrów do kotła po 2 zł za liter... i za 2000zł kierowca pracuje tam cały miesiąc! Potaniały by koszty wysyłki paczek i ogólnie koszt wysyłki np palety był by tańszy dla firm. Dlaczego w takim razie oni u nas nie robią kabotaży - przecież my robimy robote w Niemczech czy we Francji taniej jak rdzenni mieszkańcy tych krajów, jak Niemcy chcą wprowadzić płąe minimalne to nasze dziady transportowe się burzą... czemu w takim razie u nas nie może być taniej? Otwórzmy granice szeroko!!!
~Pan Kierowca*.121.121.54
*.121.121.54
Posty (76)
~Pan Kierowca | jak w temacie... | |||
ese
| Na pewno nie robią? | |||
~Pan Kierowca | A robią? Tak jak polacy siedząc u nas po 3 - 6 tygodni - nie. | |||
ese
| Skąd te wiadomości? | |||
~Pan Kierowca | w takim razie powiedz mi ile możesz wykonać załadunków kabotażowych nie posiadając odpowiedniego zezwolenia na takowy transport, oraz w jakim kierunku powinien być prowadzony taki transport? | |||
ese
| Zadałem pytanie. Skąd te dane? | |||
bylykierowca
| w koncu ktos napisal prawde wlasnie tylko o to chodzi czyli zezwolenia o nic wiecej | |||
ese
| A o co poza zezwoleniami może chodzić w takich przypadkach? I czemu te zezwolenia służą? | |||
~Pan Kierowca | chyba raczej niejaki Pan ese nie zauważył tej różnicy w ogóle to chyba on nie wie o czym pisze patrząc na jego posty - polacy w UE muszą mieć stosowne zezwolenie mimo iż jesteśmy w UE ale nie jest to tematem tego wątku, przecież możemy zlikwidować wszelkie zakazy dla naszych sąsiadów ze wschodu :) | |||
~kaktus | ese tylko udaje ze sie zna na transporcie a tak naprawde nie ma pojecia - to nie jest profesjonalista ino pyprok | |||
ese
| ~Pan Kierowca (2015-12-28 17:29:58) -A jak to zezwolenie na kabotaż w UE dla auta z Polski wygląda? | |||
ese
| I kto je wydaje? | |||
~Pan Kierowca | dokładnie skoro wg. naszych DZIADÓW my możemy psuć rynek pracy niemcom francuzom czy angolom to czemu u nas nie mogą imigranci pracować za miche ryżu? ese - wracaj do podręczników, do nauki pogadamy za kilka lat | |||
ese
| ~Pan Kierowca (2015-12-28 17:43:13) - No właśnie! Dlaczego psujesz rynek nie pracując choćby za średnią europejską?? Z komplement dziękuję. | |||
~Skoczek | ese - jeśli firma nie ma zezwolenia na transport wewnątrz danego kraju może podjąć 3 ładunki kabotażowe, firmy które mają stałe kontrakty na wywózkę np do fr czy uk. po prostu robiąpowroty ale często firmy zwane dziad-transami, któe trzymają auta na zachodzie po kilka miesięcy omijają ten przepis podejmując frachty z niemic do niemiec potem do francji i potem znowu po niemczech jadą 3 x ale to nie jest zgodnie z przepisami i są za to mandaty - dlatego milog w D i we francji, nasza firma wiezie swój towar na UK i na powrotach robimy czasem nawet 3 x niemcy po drodze do domu i powrót do kraju, mamy nawet zezwolenie na jazde w niedziele po D | |||
~Pan Kierowca | puchatek - dlaczego mamy zaniżać zarobki kolegom kierowcom na zachodzie? jeśli ktoś będzie chciał tam pracować to sie zatrudni u niemca - proste, po co za 2, 5 e robić skoro można za 8, 5e? ? i nadal będę Pan Kierowca |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz