REKLAMA

biedronka wojnicz...
ID: 39799

znikło forum poświecone biedronce wojnicz. a można było sie na nim dowiedziec ciekawych rzeczy wiec moze dalej bedziemy kontynuowac ten wątek??

REKLAMA

Posty (1001)

~do Kris
2019-10-13 17:26:46
Od Kaliniaka to jak najdalej, zapier***ol nie z tej ziemi, pauzy skracane jazda po 6 dni a kasa podobna jak u innych. Już chyba same świry tam zostały. Jak chcesz wrócić to Olszański, Krasoń. Słowik też już zaczyna mieszać z grafikiem.
~Kris
2019-10-15 19:12:34
A jak z kasą wygląda duża różnica między nimi jest? Na konto płacą czy w kilku ratach pod stołem?
~Mietek
2019-11-08 22:29:34
A co siedzicie o Krasoniu? I czy prawdą jest to ze juz zaczynaja sie zakazy i normowanie samochodow i zaczynaja sie jakies dziwne oszczędności? Bo chcial bym wrocic na Biedronke
~Nie zainteresowany
2019-11-16 00:55:12
Jakos glowno mnie to interesuje,
~Ekstra
2019-11-20 02:51:59
Szkoda ze ciebie tylko to gowno interesuje ale sa ludzie ktorzy maja szerszy zakres zainteresowan :-)
~Ziomek
2019-11-21 00:28:22
Panowie Panie potrzebuje kontakt do Olszańskiego w sprawie pracy na DC09 poratuje ktoś?
~Krychu
2019-11-26 17:27:18
Znajdziesz na stronie internetowej olszanskiego numer do biura a tam udzielą ci numeru do dyspozytora
~bylybiedronkowiec
2020-01-04 10:43:53
Możesz powiedzieć czy wraz z opuszczeniem biedronki konczy przygode z firmą transportową? ogolnie to kondycja jego firmy chyba słaba brak plynnosci? oraz jakie sa powody ze jezdzac w biedronde majac stała robote ten transport i tak TSNO.
~Trucker 15
2020-01-04 15:40:07
Witam
Jezdzi ktoś u Słowika?
Jak ogólnie robota u niego wygląda i jaki Zus płaci?
Pozdrawiam
~Robson81
2020-01-05 12:12:26
Witam,
Szukam pracy dla chłodni na kraju, najchętniej Lubelskie - Mazowieckie - Śląskie. Posiada ktoś kontakt do dyspozytorów? Jestem z Lubelskiego.
Roberttransport@in t. pl
~Kris
2020-01-08 19:02:49
Prawda jest taka ze państwo potrafi zniszczyć każda firmę
~cccc
2020-02-12 17:43:20
na biedronce dalej sami mlodzi jezdza za grosze?
~Mlody Ken
2020-02-13 14:31:08
Dokladnie tak jak mowisz - nie starzejemy sie !! A ty pewnie juz stary, brzydki i zawistny.. !! No i smierdzący
~BOLEK
2020-02-13 18:13:07
Czytam kiedy same bałwany przestaną komentować. Mam 40-stron tych co cały czas komentują, lepiej by za czeli pracować.
~mrko
2020-02-13 19:01:58
Bolek to Ty Driver jestes po sklepach jezdzisz, boisz sie wychylic np do Portugali... a do smierdzenia jak ktos oszczedza n aprysznicu to owszem ja nie... a smierdziesz mzoesz bardziej bo ty fizycznie zasuwasz codziennie na rozladunkach a ja jesli mnie nie rozładuja a tak bywa rzadko to gora 2 razy w tygodniu, i zwiedzam swiat jezdzac, a jak fajnie pauza wypadnie to i wykapie sie w morzu srodziemnym, obejrze miejsca gdzie wiekszosc ludzi nie stac by tam jechac
~Sasza123
2020-02-18 05:01:09
Co tam panie piszczek słychać?
~Kolo
2020-03-01 10:24:50
Jak Panowie, podwyżki były w związku z podniesieniem płacy minimalnej? Czy od nowego roku zarabiacie mniej?
~olo
2020-03-01 12:00:42
wojnicz kasa w zależności od przewoźnika ale u mojego 5000 stałej i co drugi weekend. Średnio 10 godz pracy dziennie. Norma paliwowa 31l. na aucie jest nas 3. Ok.
~esa
2020-03-01 12:10:54
olo nie czytaj ksiazek fantastycznych tez jezdze w biedronce u dziadów 3. 500 starndart chyba ze zasuwasz po 6 dni potem 45h i znow 6 dni to moze uda ci sie zarobc 4 tys pod warunkiem ze ci z apaliwo nie odlicza lub za jakies uszkodzenia, praca na telefon, sms, zero zycia sobity, niedziele zsuwasz i nigdy nie wiesz na ktora idziesz do oracy i nigdy nie wiesz kiedy z niej wrocisz, masakra
~esa
2020-03-01 12:13:28
tu w Tarnowie to zarobisz na miedzynarodowce jezdzac na weekend powrot 5000-5500 tys gora, z jednym weekendem w trasie trasa 10-12 dni max 6500zl jak dobrze pojdzie, liczone fracht lub, kilometr, czasem najnizsza plus dieta 50 euro, takie sa realia wiec nie opowiadaj bajek jak zarabiasz 5 tys zł
~Polonia
2020-03-28 17:05:19
Traktują Was na południu jak dziadów z lasu. Zadzwoncie do kolegow z Wielkopolski to powiedzą Wam ile się zarabia, za ile godzin i jak są traktowani przez pracodawców.
~Lidl
2020-04-01 21:11:55
Panowie powie ktos gdzie lepiej, slowik kalinowski oleksy czy piszczek? Slowik ma oferte teraz. Moze lepiej do aski?
~Parobek
2020-04-03 13:02:30
Piszczek już nie jeżdzi na DC09. Więc on odpada
~Ochmer
2020-04-16 03:09:25
Wreszcie zlodzieja piszczka wy*i??? Rychlo wczas !!! Drętwy kotas
~Ktoś
2020-04-21 16:53:45
Ma ktoś nr tel do Kalinowskiego?
~Romek
2020-05-21 00:52:17
A co to za firma euro Finance czy jakoś tak ciąga naczepy biedronki? Ktoś może polecić?
~TAk
2020-05-26 12:50:53
Euro Finanse, KA-Kalinowski, Cabaj - to jeden przewoźnik, tylko wstawili kilka swoich naczep z międzynarodówki z logiem EuroFinanse. Niektóre auta trzyma w Przemyślu i Sanoku. W tej chwili tylko on szuka ludzi, wiec jak bardzo chcesz do biedrony to do niego. Niektórzy jeżdżą u niego i nawet sobie chwalą (taki żart).
~Driver
2020-06-10 00:16:33
Wiecie może czy aktualnie Olszański szuka ludzi?
~Noiten
2020-06-15 11:46:23
Wie ktoś co z panem "Prezesem" Sebastianem? Jest może widywany na Wojniczu?
~Zainteresowany
2020-06-26 06:23:02
Orientuje się ktoś kiedy ma być ten grill który organizuje prezes byłej firmy silva trans dla byłych kierowców i pracowników? Podobno lipcowy weekend ale który dokładniej?
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 18.207.250.80

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

REKLAMA

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2020
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Kierowca do zabrania - Potrzebujesz się dostać do auta? A może masz wolne miejsce i możesz podrzucić drugiego kierowcę gdzieś na Twojej trasie?
Kierowca Do Zabrania

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels