Josephs.ScotBorowiak Properties Ltd

KIEROWCY Z UA NA LEWYCH PRAWACH JAZDY.

ID: 200245


Witam. Może ktoś wie jak sprawdzać kierowców zza Buga czy posiadają legalne uprawnienia. Ostatnio nasłuchałam się od jednego z nich, że tam za dolary kupi wszystko i wielu z nich kupuje uprawnienia.

~Xena
*.92.210.188.rev.wirelessbelgie.be

Posty (122)

~Marchewa666
L ysy tobie i tak nie dorównamy ale w pisaniu bajek.

Tego co ty proponujesz na tym forum to bracia Grimm by nie wymyslili

-1

~Ł ysy
Nero. Zaraz przeczytasz o złodziejstwie, braku kwalifikacji u wschodnich kierowców. Pamiętaj, mamy najlepszych kierowców w świecie. Skończyli 3miesięczne kursy i przez to stali się The Beściakami. Niemcy rozkładają przed nimi czerwone dywany. Każdy chce płacić min 2000 eur, a nasi dzielni kierowcy powodowani umiłowaniem ojczyzny, patriotyzmem mówią stanowcze nie.
Wolą dymać u polskiego dziadtransa za piątkę w systemie 3/1. Ostatnia grupa zawodowa, u której miłość do ojczyzny widoczna jest na każdym kroku.

3

Nero
Szuje i złodzieje się zawsze mogą trafić, niezależnie od nacji.
Z kierowcy UA jestem bardzo zadowolony. Robi to co trzeba i nie mam do chłopa wiekszych zastrzezen.

Plus tez taki, ze kierowcy z UA nie narzekaja na wszystko tak jak nasi rodacy ; )

3

~Ł ysy
Bo jak inaczej, jak nie patriotyzmem można tłumaczyć notoryczny zachwyt zachodnimi firmami i notoryczne ujadanie na rodzime firmy?
Biały orzeł to nasz znak !!!

1

~zcx
lys//sy

ja w przeciwienstwie do twoich sioferow nie dalem sie zlapac po gorzale.
~Ł ysy
Nero. Nie jesteś pierwszy, który w ten sposób ocenia wschodnich kierowców.
Oczywiście w każdej grupie zdarzają się czarne owce, tym bardziej w grupie, którą trudno zweryfikować.
~Ł ysy
zcx. Problem twój polega na tym, że ciebie nikt nie chce. Nawet " tylko" za gorzałę.
Stąd wiecznie lejący się jad.

1

~zcx
jaka to nacja po ukraincach zaatakuje polski transport?
~Ł ysy
zcx. Wy, " miscofie kierofnicy " będziecie atakować gumofilców, dziadtransów / jak wam się podoba możecie nazywać /. Tylko ty matole nie łapiesz " w czem okoliczność ".

1

~zcx
taki przemadrzaly i taki madrus a z pijacka elita za fajera.
~tom70
Do Też boss, to bierz klucze i zaginaj zmienić koło, na co czekasz?
~Ł ysy
zcx. Pijacką hołotę już dawno wygoniłem.

2

~banita
Nero
Kierowca od paru miesiecy jezdzi mi po NL, B, F, D, PL i nie najmniejszych problemow ze sluzbami drogowymi.
Kwestia tylko zalatwienia odpowiednich papierkow w PL.

Tak samo u nas było z hotelami. Szefostwo twierdziło że nie ma najmniejszych problemów z 45h pauzą w kabinie. Przez rok od czasu wprowadzenia przepisów we Francji motywowali to tonami papierów, a*aliz. w połowie zeszłego roku kierowca z Metz przywiózł 3000e mandatu na siebie i 14000 na firmę. Za pauzę 45h w kabinie. Od tego czasu wszystkie 45h pauzy mamy w hotelach. Mimo szeroko rozbudowanej bazy socjalnej. Ciekawe kiedy te wiele miesięcy jeździ kierowca się skończą. Pewnie w momencie gdy w trakcie kontroli trafi na bardziej obeznaną w przepisach osobę kontrolującą.
Nero
~banita
2016-05-31 13:10:18

Zrozum, ze jak masz cala papierologie potrzebna, to nikt sie nie przyczepi do kierowcy tylko dlatego, ze jest spoza Unii.

A przyklad z hotelami zupelnie nietrafiony.

2

~banita
Nero
Swoboda przepływu pracowników na wewnętrznym rynku pracy dotyczy obywateli państw członkowskich UE. Ukraina nie jest takowym. Takim rozumowaniem podpierał się BAG jak zatrzymali 3 nasze zestawy. Skończyło się na wymianie kierowców i (chyba bo pamięć już nie ta) po 500e za każdego z kierowców.
Przykład z 45h pauzami jest jak najbardziej na miejscu. Szefostwo u nas się upierało że w żadnym z przepisów nie ma napisane ze kierowca ma obowiązek spędzania pauz weekendowych poza kabina. Nie mam nic do Ciebie ani moich szefów niemniej chciałem pokazać mechanizm który funkcjonuje. Nie wszyscy kontrolujący są szczegółowi i znają wszystkie przepisy. Nie ma alfa i omegi. Natomiast zawsze jest ten pierwszy raz kiedy się na kogoś otrzaskanego z przepisami natkniesz.
Nero
~banita
2016-05-31 13:52:21

Podaj szczegoly jakie papierki mieli ci kierowcy, ktorych BAG tak zalatwilo. Bez tej informacji mozna snuc tysiace teorii spiskowych, a najprawdopobniej ich szefowstwo nie zrobilo jakiegos papierka i za to im BAG przywalilo karami.

1

~Ł ysy
banita. Masz polot w pisaniu bajek. Twoja firma jest chyba jedyna, której organa kontrolne Republiki Francuskiej wystawiły kwity za odebranie pauzy tygodniowej w kabinie.
Historia nie zna drugiego takiego przypadku.
A tak poważnie, tu nie parking. Kiepskiej klasy bajki nie przechodzą.
Może widziałeś jeszcze Elvisa?

2

~Ł ysy
Nero. banita jest cienik kierowczyną ziejącym jadem na wszystko i wszystkich za swoją cieniowatość. Stąd bajki bajki z mchu i paproci.

1

~kiero
~Ł ysy
2016-05-31 11:04:28 W czym problem? Kupą do Francji.
Naszym fizolom miesza się w głowach. Rynek szynko wyleczy z obecnej dewiacji.

Żebyś się nie zdziwił, jak wywala konkurencje ze swojego rynku, będą potrzebować szoferów.
~kiero
A dodam że polski kierowca mający staż pojedzie od Irlandii po Kazachstan. Żaden Francuz nie będzie chciał.

-1

~Ł ysy
kiero. Na co ty liczysz? Na mannę z nieba?
Pożyjemy zobaczymy.
Z pełną odpowiedzialnością piszę:osiągneliście szczyt zarobkowy. Nikt już wam nie zapłaci.
Ja wiem dlaczego, a ty nigdy nie zrozumiesz. To tyle.

1

~Ł ysy
"nie zapłaci więcej "
AndrzejS
Wątpię, że Ukraińcy kupują lewy prawo jazdy. Choć w Internecie można znaleźć strony, które sprzedają różne dokumenty. Ale ten człowiek ma być absolutnie bez mózgu.
Jeśli będzie przypadek ubezpieczenia, co robić? Jeżeli prawo jazdy lewe, to nie da się ukryć. Sam będzie musiał zapłacić odszkodowanie.
Ale faktem jest, że można zapłacić za kursy i prawie nie iść na zajęcia. Egzamin może załatwić. Ale prawo jazdy będzie wówczas realne. zamiast lewego.

1

~kiero
ł ysy co ty możesz wiedzieć o Ukraińcach, zatrudniasz ich? Nie znalazłem twojej firmy na wykazie GITD przy nazwisku żadnego obcokrajowca któremu wydano świadectwo kierowcy. Chyba że zatrudniasz ich nielegalnie. Lista liczy 18233 nazwiska w większości Ukraińców którym wydano świadectwa kierowcy i są aktualne jeszcze.

-1

~Ł ysy
Kiero. Co ty możesz wiedzieć?
~konkret :-)
Nikt nic niby nie wie, a ploty ida:-)
~kiero
Nie wystarczy w Polsce zatrudnić Ukraińca z prawem jazdy, musi zaliczyć kurs przewozu rzeczy, osób. Takie jest unijne prawo. Potem dostaje z GITD świadectwo kierowcy. No właśnie co ja mogę wiedzieć?
~Ł ysy
Kiero masz absolutną racje co do wymagań dotyczących zagranicznych kierowców.
Śmieję się z twoich śledczych zdolności. Są mierne.

1

~Burzum
Za pieniądze owszem kupisz wszystko, ale nie które rzeczy bardziej się opłaca zrobić legalnie. I tak wiem, że wielu Ukrainców robi sobie legalne papiery przy pomocy udsc. pl
~boss lubelskie
Pewnie co drugi.
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 54.173.229.84

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels