Josephs.ScotBorowiak Properties Ltd

Kierowca w MZA Warszawa

ID: 215500


Jeżeli ktoś poszukuje spokojnej roboty w Warszawie na autobus, niby od słupka do słupka... Ale... Zarobki od 3, 200 na rękę (możliwe nawet około 3, 800 -3, 900 na rękę przy przyjściu z wolnego 2x) zarobki brutto około 5, 500. Wszystko na papierze, umowa o pracę. Co drugi weekend wolny.

~Fun
*.dynamic.chello.pl

Posty (106)

~Fun
jak w temacie...

3

~srdtfrgyuh
Stefan 2017-08-09 17:59 @Robol Jerzy - 2017-08-09 13:03 Niestety ZTM się zupełnie nie sprawdza jako edukator
ile razy prosiliśmy, aby zrobili szkolenie dla pasażerów (w formie filmików na przyklad) jak zatrzymywać autobus na przystanku NŻ i co? i nic od 2 lat, odkąd piszemy prośby na ten temat

tylko skargi, skargi, skargi od pasażerów, często niesłuszne, ale nie w każdym wozie jest monitoring

dlateg o należy walczyć z ZTM o godne nas traktowanie
i jeśli nie znajdzie się polubowny sposób na rozwiązanie palących problemów wtedy jedyną drogą będzie STRAJK KIEROWCÓW AUTOBUSÓW 9 odpowiedz
JA 2017-08-09 18:48 @Stefan - 2017-08-09 17:59 STEFAN - problemem jest to, ze kierowcy kładą uszy po sobie i się nie odzywają, a związki zawodowe tym bardziej milczą (bo są w kieszeni pracodawcy).
Kierowcy zamiast pisać raporty - wolą udać, że sprawy nie było, bo szkoda im czasu.
Gdyby kierowcy żadali od pracodawców przestrzegania przepisów - pracodawca i ztm nie narzucali by coraz bardziej głupich żądań. dzis sytuacja wyglada tak, ze ztm się bardzo rozwydrzył i co chwilę wymysla nowe rzeczy (obowiazki) które musi wypelniać kierowca. I do czasu jak kierowcy będą te obowiazki wypelniać - będą dorzucać kolejne.
Powtórzę to co napisalem kika postów wcześniej - kierowcy wolą łamać prawo i mieć spokój zamiast się postawić i powalczyć o swoje - wtedy praca by była lżejsza i także pasazer by zrozumiał, że nie wszystko jest tak jak mysli - wystarczy, że wszystkie krańce stały by się przepisowe - czyli autobus stoi bez dostępu dla pasazerów itd.
Nie będzie dobrze w warszawskiej komunikacji - do czasu jak kierowcy będą wykonywać bzdurne i niezgodne z prawem nakazy ztm.
Czy któryś z warszawskich kierowców postawił sie po incydencie z kierowca Arrivy? Wszyscy powinni przestać rozkladać rampy, a nie słyszalem, aby sytacja sie powtórzyła. A gdyby kierowcy odmówili - momentalnie w pojazdach pojawiły by się rampy elektrycznie rozkladane.
Dyskutować i pisać mozna długo - ale do czasu jak My nie zaczniemy szanować naszego zawodu iSiebie - nie będzie lepiej

3

~konpociagowy
Nie mamy szans na zmiany, zaloga jest rozbita, zastraszona i podzielona ukladami.

2

~Wislocki
Prawda to z tymi warunkami?

2

~Szofer Mza
Z zarobkami prawda ale już coś załatwić, zamienić wszystko papierologia. No i za wszystko kary a nagród nie widać. Coraz to nowe wymagania.

2

~Roman
Wincenty 2017-08-15 22:02 A w zagranicznej turystyce masz tygodniowo tyle co w kołchozie MZA za tydzień.
I co z tego?
Jakoś w dziadowskim MZA jeździ jeszcze troszkę ludzi i nie lecą wszyscy do turystyki. Stare zgredki to wiadomo, że się nie nadają ale młodzi?

2

~KIELO
Ciec parkingowy ma lepiej niz kierowca w MZA.

2

~KIELO
Ciec parkingowy ma lepiej niz kierowca w MZA.

2

~KIELO
Pracowalem tam. Jak mysle o MZA to mam ciarki. Nigdy wiecej WOJNY I mza.

2

~Romet
W mza jest kołchoz. Roboty i obowiązków od pyty a kasa żadna za tak trudne i tragiczne warunki pracy.

2

~Romet
W mza jest kołchoz. Roboty i obowiązków od pyty a kasa żadna za tak trudne i tragiczne warunki pracy.

2

~QBEK
DNO Z MUŁEM jakiego dawno nie widzieliście, kadra zarządzająca to pochodna związkowców lub spadochroniarze z PO, "znajomi królika" którzy nie znają realiów rynku i przede wszystkim nie liczą się z ludźmi. Dla nich pracownik to nr służbowy. Zarządzanie polega na stwierdzeniu "jakoś to będzie".

2

~nie rtdr
Patologia na Pace i w Biurze MZA raczej BuRAKOWIE
Tłum pasażerów domaga się przestrzegania przepisów. Szkoda że ta dzicz nie robi tego na przejściach dla pieszych mając czerwone światło. Polecam dw Wileński do obserwacji. Słoikowe gamonie maja we krwi że autobus jest raz na godzinę i widzą c go na przystanku dziko do niega pądzą nie patrząc na nic. i taki dzikus dostał telefon z kamerką, szuka sensacji i czuję sie stróżem prawa. geatuluje gamoństwa

2

~lolol
Olo 19. 03. 2017 21:18
Nie trzeba robić cudów, żeby naprawić patologię komunikacji miejskiej.

Gdyby co piąty kierowca raz w miesiącu napisał donos na temat przekraczania czasu pracy i ogólnych oszustw pracodawców to sytuacja by się zmieniła. Pisać do wszystkich. Policja, ITD, PiP, media itd.

Jeżeli tego nie zrobicie to uratować sytuację może tylko wprowadzenie tachografów

3

~norki
Przykład Polskiej Patologi Kierowcy z MZA Warszawa pracują cały etat MZA czas Pauzy lub Wolny Zasilanie PKS Grodzisk Mobilis Ariva i to wszystko na Certyfikacie ZTM Warszawa

2

~norki
W innych Krajach jest Mafia w Polsce MAFIA ma Kraj

2

Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 3.133.141.6

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels