ID: 217153
Schade Będzin
ID: 217153
ID: 217153
Czy ktoś tam pracuje? Jak oceniacie firmę?
Czy ktoś tam pracuje? Jak oceniacie firmę?
~Piter*.dynamic.inetia.pl
*.dynamic.inetia.pl
Posty (66)
~Viktor | Były chciało by się wrócić do Schade, Co? Głupio tym co przeszli do konkurencji i teraz okazuje się że mniejsza wypłata. Nie bój się wynagrodzeń nie obniżą. | |||
~Kiero. tv | 1. Jeśli firma płaci kierowcy od km tzn że łamie prawo. Chcesz pracować u przestępców? 2. Oferuje najniższą krajową jako podstawę. A co drogi kolego-kierowco jak zachorujesz, pójdziesz na urlop albo będziesz chciał wziąść kredyt? Od takich "firm" ja trzymam się z daleka. Szerokości! | |||
~dawny Szadok | I też od nich uciekłem. Nie będę dolewał diesla za swoją kase aby wykazac niższe spalanie, jakaś paranoja z tą firmą, nigdzie tego nie ma. Trzymać się z daleka od nich | |||
~były | NIE POLECAM omijać szerokim łukiem, typowa prywata kosztem kierowcy ! | |||
~Lulek | Prywata w czystym wydaniu, omijać szeroko ! | |||
~Jam | Według wypowiadających się na tym forum i pozostałych w Polsce nie ma normalnych firm transportowych. Tylko zachodnie, chociaż też już nie wszystkie. Poprostu nie leży wam ta branża i trzeba szukać pracy w innym zawodzie | |||
~Ł ysy | Ale jaja. W Euroglasie każdy z szoferów rzuca siódemkami, ósemkami. | |||
~Viktor | ~Łysy bo takie są zarobki obecnie :) | |||
~Byly | Tia, jak za 2000zl nalejesz disla za swoje haha Dajecie sie * w * bez mydła a biuro sie tylko cieszy jakich to frajerow ma | |||
~Viktor | Pokolenie kiermanów co odbierają sobie "oszczędności " i sprzedają musi wymrzeć. Dla nich nie ma miejsca w Schade i dla tego taką pianę biją. Jak ktoś szuka dobrej pracy to do biura zapraszam bo na forach same trolle. | |||
~Byly | Byłem, widziałem, nie polecam. Premie dostajesz za bronienie złodziei czy lepsze traski od spedytora co by te 7000 wyszło? | |||
~Kazik Szczupaj | Czesc. Szukaja z opolskiego kierowcy na betonladera kroś się oriętuje co to za praca jakie zarobki i detale pracy? Zachęcam rownież do wypowiedzi osoby które prowadzące te betonladery (spedydorów) | |||
~megadeth36 | Panowie zmiany są ale niewielkie płaci się z kilometra, nie powiem raz wziąłem 8900 wypłaty kilka razy ponad 7000 na rękę jak jeździłem na euroglasie. ale jazda tam wiązała się z przyjazdem busem załadunek o 5 rano i ogień na tłoki żadnej pauzy 9 h po przyjeździe busem. jazda na innych hutach czyli Saint-Gobain i Guardian (od niedawna ) już tak różowo nie ma dużo przerzutów między hutami i średnia spalania skacze do ponad 30 L na 100 km i już wtedy dostawałem na rękę z podstawą 5500 za miesiąc jeżdżenia. Dzięki nim zacząłem moją przygodę z jeżdżeniem zestawami i dzięki im za to ale system opłacania kierowców do bani, większość dyspozytorów ok (np Sebastian Kostrzewski) ale jest też jeden niezbyt ok nazwisko pominę bo może się zmienił :P. Teraz to grupa Lanutti i do tego wykupili Delta Trans. Szczerze nie polecam lepiej zapytać o pracę w Van huet pod częstochową | |||
~DUGI | *ly gadacie super firma zarobki super praca na szkle tak samo dyspo nie wszyscy nidzie nie jest na100% pracuje wiem i nie tankuje za swoja norme mam ok no ale jak ktos jest furmanem a nie kieowca to do obslogi TOI TOIA niech idzie | |||
~Szo szo | Coraz gorzej... | |||
~Kierowca | Nie jeździ się za km lub frachty. Tyle jest firm do wyboru, a wy siedzicie w dziadostwie. W dobrej firmie są diety i podstawa | |||
Ł ysy
| Kierowca. Jak są diety, to kilometrów nie trzeba wyrabiać? Szef płaci za leżenie. Chyba jesteś idiotą. | |||
~Kierowca | Łysy nie rozumiesz, że za km i frachty się nie jeździ? | |||
~Kierowca | Czasy się zmieniły łysy, musisz to zrozumieć | |||
~Kierowca | Łysa idioto, jeśli ty jeździsz za km to jesteś de*ilem | |||
leon
| Około pięć stowek to może być 250 zł. Około... | |||
~Pjoter | Dziad trans. Ludzi mają za nic. Polak się nie liczy. Ważniejszy Ukrainiec, ale to pewnie dlatego, że Prezes ma swoje biuro pracy na Ukrainie i zbija kasę. Omijać szerokim łukiem. | |||
~Zainteresowany | Prosze powiedziec czy na loaderach ze szklem ile zarobie kasy i jak czesto w domu? Jaki system pracy? Proszę o sensowną odpowiedź. Dziękuję | |||
~Michał | Na szkle 10-12dni/2-3dni wolnego. Kasa to podstawa, a reszta zależy od spalania i kilometrów. Możesz zarobić 9000zł, a równie dobrze 5500zł. Niemniej jednak zależy na jaką hutę trafisz i czy zjazd busem czy autem na bazę. Aczkolwiek Ukraina i Białoruś ma diety, więc ich gonią, a my na kilometrówce stoimy. Będę szczery, jeszcze rok temu bym polecił prace, dziś mówię, daj sobie spokój, szkoda czasu i nerwów. | |||
~Mario | Ja już na szczęście zakończyłem współpracę z firmą. Jeździłem chłodnią na Aldi i zdecydowanie nie polecam. Teoretycznie zarabia się nie mniej niż 5k, ale praktycznie można się zdziwić, bo za wszystko potrącają z pensji, za uszkodzenie ciągnika/naczepy, za uszkodzenie towaru i na dodatek dowiesz się dopiero o tym jak dostaniesz obciętą pensję na konto. Dział techniczny w tej firmie to raczej film Barei, o dziurach na bazie nie wspomnę... generalnie mają Cię w * | |||
~peres | Masz racje. Byłem tam na bazie to istne sito. Wozy przynajmniej nówki... ; ) | |||
~Siofer | Mało Robię Dużo Stekam I Zadnej Pracy Się Nielekam. | |||
~Krystian Ł. | Cześć. Pracowałem w Shade przez ok. 10 miesięcy. Przyjęli mnie bez doświadczenia i wszystkiego nauczyli. Ciągniki nowe Volvo 460, stan techniczny mojej naczepy był bez zastrzeżeń. Obsługiwałem hutę Saint Gobain i Euroglas. Praca bardzo wymagająca, szczególnie na Euroglasie, ponieważ dojazdy busem i bardzo krótkie pobyty w domu. Płacą od ilości przejechanych kilometrów (ważne spalanie!!!) plus premie i oczywiście podstawa. Średnio przejeżdżałem ok. 10000km. Zarabiałem średnio ok. 7400PLN. Można "wyciągnąć" więcej, szczególnie na Euroglasie, bo jak wspomniałem, tam według mnie jest ciężej. Dyspozytorzy od Saint Gobaina - Łukasz i Michał (nie pamiętam nazwisk, ale są ma stronce Shade) - są w porządku, dobrze mi się z nimi współpracowało. Ostatnie kilka miesięcy "pracowałem" na Euroglasie, a zlecenia dostawałem od dyspozytorów: Bartosza Nowaka i Michała Karskiego, z którymi współpracowało mi się bardzo dobrze. Podkreślam słowo bardzo. Dział techniczny ok. Kierowcy bardzo pomocni, co dla mnie było istotne, bo przecież byłem żółtodzióbem. Były też i zgrzyty, ale w sumie mało istotne i nie warte dyskusji. Tam gdzie są ludzie, czasem dochodzi do pewnych tarć. Zwolniłem się z przyczyn czysto osobistych. Takie są moje spostrzeżenia. Nie mam porównania, bo była to moja pierwsza firma, w której pracowałem jako kierowca. Pozdrawiam. Krystian Ł. | |||
~Mason | Miałem przygodę z Aldi Nie polecam Praca 1 dzień na 4 następnego ja 10 a w środę na 14 Zero życia prywatnego. Mi nawet kasy nie wypłacili więc firma dno :) | |||
w51w
| Po 2 tygodniach szkolenia wydają certyfikaty ekonomicznej jazdy oraz Order Mariny |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz