ID: 226429
Austria: zakaz odpoczynku weekendowego w kabinie
ID: 226429
ID: 226429
W minionym tygodniu, prezes austriackiej organizacji Transitforum Austria, której celem jest ograniczenie transportu drogowego, po raz kolejny wzbudził kontrowersje swoją wypowiedzią, przypominając, że kierowcom ciężarówek nie wolno odbywać swojego weekendowego czasu odpoczynku na parkingach lub w swoich kabinach.
W minionym tygodniu, prezes austriackiej organizacji Transitforum Austria, której celem jest ograniczenie transportu drogowego, po raz kolejny wzbudził kontrowersje swoją wypowiedzią, przypominając, że kierowcom ciężarówek nie wolno odbywać swojego weekendowego czasu odpoczynku na parkingach lub w swoich kabinach.
~etransport.pl
Posty (30)
~Grubas 7 lat temu | Ale w namiocie można spać w ramach wypadu na weekend | |||
~L ysy 7 lat temu | Bardzo dobrze robią powinni wprowadzić zakaz robienia 24h we wszystkich krajach. | |||
~kierowca 7 lat temu | Bardzo dobrze bo kierowca dłużej jak dwa tygodnie nie powinien być w trasie. Jeszcze trochę i system 2/1 będzie w każdej firmie bo i wielu kierowców dłużej też nie chce jeździć. Wystarczy poczytać ogłoszenia w dziale "szukam pracy". Oczywiście nie bronię komuś siedzieć 3, 4 tygodnie, ale rynek i przepisy same to zweryfikują, bo jak widać zaczynają poszczególne państwa przestrzegać prawa. | |||
~marek 7 lat temu | Dokładnie, 2/1 uważam że to najlepszy system pracy w transporcie. Ale 2/1 oznacza 2 tygodnie jazdy i tydzień w domu, nie weekend. | |||
~Jam 7 lat temu | Jak już taki system wprowadzą to będziecie płakać że za mało zarabiacie bo automatycznie będzie mniej jazdy w miesiącu | |||
~Bolek 7 lat temu | 45h pauza będzie możliwa tylko jak sam właściciel będzie siedział w budzie. | |||
~Tołdi 7 lat temu | A już są pomysły, żeby w ogóle zamknąć tranzyt przez Tyrol!!! Wali Kasztanom w dekiel! | |||
german
7 lat temu | Bravo a Ty Jam sam będziesz płakał bo wcale nie trzeba siedzieć więcej i się podobnie zarobi jeszcze niech się wezmą za tych co płacą jakieś śmieszne km i frachty. Pomału robią porządek z patologią i DZIAD TRANSAMI. | |||
~kierowca 7 lat temu | German tak trzymać!Małymi krokami idzie ku lepszemu i ku normalności, choć jest jeszcze sporo chwastów. | |||
~Jam 7 lat temu | Mi to zwisa bo ja na zachod nie jezdze, ale sam jestem ciekaw do czego to doprowadzi. | |||
ese
7 lat temu | 2017-12-05 15:03:57 (... ) jeszcze niech się wezmą za tych co płacą jakieś śmieszne km i frachty.. "- Weźmy się i zróbcie?? A nie prościej aby nie brać roboty jeśli warunki nie pasują? I podobnie, nie prościej zamiast liczyć że ktoś zakaże określonego stylu pracy/wypoczynku, samemu powiedzieć że mi to odpowiada a to nie? Na to się godzę a na to nie? Lepiej "odważnie" zza krzaka na parkingu bohatera grać?? | 2 | ||
~Wielki Szu 7 lat temu | Kolego ese a u ciebie wszyscy w domku z gumowymi ścianami i drzwiami bez klamek? | -2 | ||
ese
7 lat temu | Nie mieszkam w pomieszczeniu jakie wokół siebie widzisz. Ale nie trać nadziei. Prawie każda terapia się kiedyś kończy | 3 | ||
german
7 lat temu | Kolego Jam do niczego nie doprowadzi jedynie do normalności kraje takie jak Niemcy czy Francja itp nie przyszły do nas do Polski jeździć i zaniżać stawki by robotę złapać polski przedsiębiorca i nie tylko Polski poszedł do nich i kosztem kierowcy między innymi jest a raczej był w stanie to zrobić bo pomału się to miejmy nadzieje skończy | |||
~kierowca 7 lat temu | German słuszna uwaga i całkiem trafne spostrzeżenia. | |||
~maro 7 lat temu | Tyrol to nie Austria. | |||
~Nick 7 lat temu | Wolny rynek, zamiast wylewać swe żale na forum. Pakujcie się i jedźcie za granicę, zarabiać krocie. Pauzy będziecie robić w kabinie, a koło na drodze wymieni serwis. Branża w Polsce nie potrzebuje męczęnników. Pozdrawiam kierowców z powołania. | 2 | ||
~kierowca 7 lat temu | Nick przeczytaj jeszcze raz co napisałeś, na spokojnie. Co do wymiany koła, to zapewniam Cię że tak jak na zachodzie tak i PL są firmy gdzie do koła przyjeżdża serwis, to nie nowość. Ja mówię o firmach nie o wiadomo czym... | |||
~ostrowiec 7 lat temu | @wielki szu, raczej powinieneś ubolewać, że kolejne państwo wprowadza zakaz robienia 45tek na swoim terytorium. Mniej ropuszki będzie... :) i nie wiem co złego Ci napisał ese, że sugerujesz mu by zamieszkał w szpitalu dla obłąkanych... A osobiście uważam, że to dobra zmiana bo tego typu zakazy wymiotą z rynku firmy gdzie kierowca koczuje po 5 tygodni a przez to stawki są zaniżane "bo jemu się to opłaca". Uważam też, że (już to po mału widać na rynku) im mniej aut będzie na zagranicy to i klienci i spedycje zaczną szanować przewoźników a tym samym i kierowców. Oprócz tego taka praktyka wymiecie też kierofcuf co wszystko wiedzą lepiej i na wszystkim się znają bo nikt nie będzie chciał płacić wysokiej pensji "płaczkowi" i wiecznie "uciśnionemu kierofcy". | |||
~Bartek 7 lat temu | Stawki zaniżają szofiery, co się za transport wzięli. I tylko, żeby na leasing starczyło | -1 | ||
~!!!iiii 7 lat temu | german czy ty wiesz dlaczego w PL otworzył się VOS, ND/XPO czy DUVENBECK itd. To pomyśl przed napisaniem głupot. | |||
~!!!iiii 7 lat temu | HSF, PollNussbaumer, Rossner żadna Polska firma nie wysłała na zachód kierowców na tygodniowe wygnania. Te firmy nauczyły jak wyssac polskiego kierowcę naszych rodzimych transportowcow. To te firmy na polskich kierowcach zarobiły krocie, bo to kierowcy sami godzili się na wygnanie za 40eu/dzień. | 2 | ||
~!!!iiii 7 lat temu | W których przepisach jest napisane, że trzeba robić 45h co drugi tydzień? Bo wydaje się, że w 45h ma być w dwóch następujących tygodniach a to co innego. | |||
~bławatek 7 lat temu | Dyrektorzy kierowcy, może weźcie się do innej roboty jak wam ciężka robota kierowcy nie pasuje. Możecie sami sobie na własny rachunek jeździć, ale... Możecie się zatrudnić bez problemu np. w budownictwie, ale tam niestety nie ma takiego miodu i trzeba fizycznie zapieprzać a nie trzymać w ciepłej kabinie kierownicę. Autem potrafi każdy jeździć, ale w głowie też trzeba mieć poukładane, żeby być prawdziwym kierowcą, a tu niestety widać samych dyrektorów bez wykształcenia. | 1 | ||
~!!!iiii 7 lat temu | Tak po za tym dlaczego Panowie kierowcy nie uderzyć do Solidarności aby wystąpiła o taki sam zakaz w PL i do tego zakaz jazdy w weekend od 14godz w sob do 5godz w pn, bo dla czego i dla kogo wyjeżdżacie w niedziele aby dociągnąć do granicy o 22g. Jako przedsiębiorca popre taki postulaty. | |||
gustav
7 lat temu | ostatnio posługuje się nickami: ~!!!iiii użyte: 2017-12-05 22:21:37 ~Jojkowy użyte: 2017-04-15 14:11:46 ~Dalia Te, "przedsiębiorca", znalazłeś już dobrą firmę na solówkę czy będziesz próbował sił na zestawie? | -1 | ||
~!!!iiii 7 lat temu | gustaw nie używam wielu nicków. Bilokacja to modna była w PiS. Nieczęsto się tu wypowiadam, więc nie potrzebuje dyskutować z samym sobą. | |||
gustav
7 lat temu | No, a świstak siedzi i zawija w sreberka... Tak jak przedsiębiorcy jest na rękę by jego sprzęt stał zamiast pracować... pełen szacun!!! | |||
~!!!iiii 7 lat temu | To w imię dobra kierowcy i jego praw socjalnych aby mógł do kościoła iść na mszę wieczorną, bo po sobotniej imprezie może na poranną nie dać rady. Skoro handel w niedziele ma być zakazany to czemu jazda tez. | |||
warski
7 lat temu | ~!!!iiii Wolę wyjechać w niedzielę po południu i stanąć sobie o 22, niż kłaść się spać na siłę i bezskutecznie w domu o 17 żeby wstać na 2 rano... |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.