Josephs.ScotBorowiak Properties Ltd

wymieniać na tańszych, zwalniać, a moze po prostu diety co byście zrobili?

ID: 247734


właśnie się tak zastanawiam co zrobić co jest lepsze zapropownować niższe stawki obecnym kierowcom - tylko chyba to jest głupi pomysł bo ludzie nie lubią nic oddawać tym bardziej jak non stop im nawet 2-3 miesiace temu wmawiali że 10 z przodu to żadne tam kokosy, zwolnić chyba lepiej najsłabsze ogniwa i najdroższe, , najwyżej podzwonią popatrzą i wtedy sami zrozumieją i czesc wróci ale już bedzie bardziej realistycznie oceniac sytuacje, własnie zbliża się koniec roku, za chwile bedzie duże tąpnicie, to widac już w nowych zleceniach i zamowieniach, zasadniczo jeszce koniec roku bedzie dobry jak co roku dostawy na magazyn, ale pozniej plaża, nie daje ogłoszenia a jacys pojedynczy dzwonią i ostanich 5 na propozycje około 1400 Euro miesiecznie przytakneło bez negocjacji, mowie tu o Ukraincach białorusinach, bo nasi mają eldorado u Niemca i ja to w pełni rozumiem, ewentualnie diety wtedy trzymać kierowców w gotowości na Polskich dietach, jak bedzie normalnie to ok bedzie sie jeździło, jak nie to nie bedzie duże obiążenie, a wiadomo sami też posiedzą tydzień na polskiej diecie chyba 23 pln doba to sami zrezygnują

~jaki kryzys - brakuje 300 tys kierowców
*.146.225.84.mobile.internet.t-mobile.pl

Posty (186)

Grzegorz6
Niebawem rusza rządowy program dziadtrans+.
Każdy dziad będzie mógł uzyskać do 100 000 złoty dofinansowania do zakupu ciężarówki na gaz.

1

JanSzofer61
Nie chce mi się a*alizować tego.. dlaczego tak się dzieje, ale nie jest dobrze.. mówię o całokształcie.. ! Właściwie to nie powinienem tu się udzielać, ale z jakiegoś powodu ciągle tu wracam.. Jeszcze 5 lat temu, bywałem tu bo próbowałem znaleźć dla Siebie jakieś przyzwoite rozwiązanie w postaci firmy która nie będzie stawać na głowie i będę mógł sobie spokojnie, za przyzwoite pieniądze doczekać emerytury.. 129300; Niestety nie znalazłem tu ani jednej normalnej oferty. ! Więc uczony smutnymi doświadczeniami, zacząłem szukać w różnych innych miejscach, miejscach wydawać by się mogło najbardziej odpowiednich do tego celu, mianowicie w gazetach lokalnych całej Polski.. również bez oczekiwanego efektu. 128533; Coś trzeba zrobić pomyślałem.. no i zatrudniłem się jako Skoczek. Ale w związku z tym że ostatni "Dziadtrans" wyrolował mnie całkowicie twierdząc że nie wypłaci mi bo nie ma, na same Święta Bożego Narodzenia.. ! coś we mnie pękło.. 129300; Myślę sobie teraz moja kolej.. chciałem jakiegoś Dziada "ukarać".. i pogonić mu cały zestaw, razem z towarem do Afryki albo na Afganistan.. Ale mój Przyjaciel ze studiów, Mgr. Inż. Mirosław R powiedział.. Janek spróbujmy inaczej.. Wyszukaliśmy w internecie szablonowy wzór umowy o Dzieło/Zlecenie.. Z dwóch zrobiliśmy jedną, którą później posługiwałem się z Kapitalnym Powodzeniem.. ! Na czym polegał sukces.. ano na tym że trzymałem się bezwzględnie dwóch podstawowych zasad.. Zasada nr. 1. - Pieniądze płatne z Góry na zasadzie ZADATKU. !!! nie Zaliczki. Zasada nr. 2. - Nie dłużej niż jeden tydzień pracy/jazdy, dla jednego Klienta /Dziada/Delikwenta lub u całkiem Normalnego, o ile takowy w ogóle się trafi..
No i ku mojemu Ogromnemu zaskoczeniu Wypaliło. ! Wybierałem tyko takich Klientów, którzy w tytule ogłoszenia pisali "Pilnie zatrudnię". ! Na kilkunastu Zleceniodawców tylko jeden próbował mnie, nie tyle wyrolować (bo przecież pieniądze brałem z góry) co próbował mnie sobie podporządkować, za każdym razem kiedy miałem kończyć kółko, prosił żebym został jeszcze, a zapłaci mi po powrocie.. Tylko raz mu na to pozwoliłem, bo nie chciało mi się wracać Stopem z Zagłębia Rohr do domu. No i wystarczyło, oczywiście nie wypłacił wszystkiego, twierdząc że i tak zarobiłem u niego stanowczo za dużo. Rzeczywiście tak można było to postrzegać, ponieważ miałem dniówkę jakiej nie miał dotychczas Nikt wcześniej.. Brałem 50 euro Diety za dobę, oraz 250 zł dniówkę. ! Ale w związku z tym że u mnie słowo więcej warte od pieniądza, domagałem się tego co wcześniej było umówione. ! Nie chciał zapłacić, ale wiedziałem że wcześniej czy później przyjdzie do mnie. I tak było. Ni z tego ni z owego zadzwonił z pytaniem gdzie ja jestem, przecież Auto załadowanie czeka, trzeba jechać.. Zgodziłem się, pod warunkiem że wyrówna zaległości i zapłaci za tydzień z góry.. Wił się jak Piskorz żeby nie zapłacić ale w końcu rura zmiękła. Spotkaliśmy się i wziąłem pieniądze. No a potem.. Pojechałem do innego.. Oczywiście prubował się odegrać.. ale co mógł zrobić.. ? Nic.. Umowę miałem w mailu. 129300; Wtedy właśnie dojrzałe do tego że z korzyścią dla obu stron, nie muszę być żadnym numerem statystycznym jakiegoś Dziada, ani jego Podwładnym. ! To Oni bez Nas nie istnieją. !!! Teraz Podpowiedź dla Dziadów i Normalnych Transów.. Wasi zleceniodawcy nie istnieją bez Was. !!! Walczcie o Swoje.. ! Jesteście Zamożni, stać Was na to, żeby coś zmienić.. Żeby było lepiej Wam i Nam Kierowcom.. A teraz Ostrzeżenie. ! Co raz więcej Kierowców dojrzewa do tego co Ja.. ! Do tego o czym tu napisałem. ! Codziennie robię naprawdę Wiele żeby coraz więcej Kierowców było świadomych tego że nie muszą za*ać pod Wasze dyktando. ! Ostrzeżenie kierowane jest wyłącznie do tych Buraków w z klapkami na oczach i barierami barierami intelektualnym we łbach.. ! Pozostali cokolwiek inteligentni wiedzą że proponowane przeze mnie rozwiązanie jest korzystne przede wszystkim dla Nich.. Mam Pakiet świetnych rozwiązań zabezpieczających Kierowców przed wszystkimi niechcianymi i nieprzewidzianymi sytuacjami w trakcie wykonywania usług na wspólną korzyść, ni tylko Pracodawców. !!!
Wszystkie niejasności, wątpliwości, uwagi.. proszę zamieszczać w kulturalnych komentarzach.. lub s://www. facebook. com/groups/112240852 4633489/
bądź pod nr tel.. -+4917631568496 lub +48 576 108 250 Jan Prezes Grupy "Alternatywa O. D. R*Kierowcy Zawodowi Wynajm"
9996; 65039; 128526;

1

Grzegorz6
Jan szofer 61
Twój tekst kupy się nie trzyma.
W rzeczywistości nie mógłbyś funkcjonować na tych zasadach. Ale jakiś głupek może kupi twój tekst.

1

~kierowca
Mnie dziadtransy nauczyły jednego, że trzeba mieć zawsze w głowie, że ktoś mnie chce zrobić w chu... a, dlatego nagrywam rozmowy, jak coś zawsze proszę o potwierdzenie sms na mój telefon, robię kopie wz, cmr, sam zczytuję tacho, zdjęcia itp jak detektyw. I wbrew pozorom już nie raz mi to pomogło, bo Oni są nauczeni takiej gadki, że przecież nic na mnie nie masz. Trzeba wychodzić z założenia przezorny zawsze ubezpieczony. Parę razy trafiłem na takich i jak zakładałem sprawę, nim sytuacja nabrała rozpędu to zawsze przedstawiciel dziadtransa dążył do ugody, parę razy się zgodziłem z korzyścią, a parę cisnąłem sprawę do końca i jakoś nigdy nie przegrałem.

1

JanSzofer61
Grzegorz6.. możesz uzasadnić.. konkretnie.?

1

~Przewoźnik
Kierowca, przez takich jak ty będziecie bezrobotni. Mnie żaden Ukrainiec a pracują już ponad 5 lat nie nagrywa. Jak mu coś nie pasuje przyjdzie, usiądzie, wyjaśniamy i dogadujemy. Wy z chorym maniakalnym myśleniem wszędzie widzicie zlodzieji a prawda taka że szkoda na was czasu i zdrowia. Pisz głąbie takie teksty dalej, a polski kierowca będzie mógł przez ciebie na kuroniówkę się zgłosić.

1

~Scani
Prawda jest taka że to panowie szefowie maja problem nie my kierowcy. Już wcześniej pisałem że zawsze możemy się przebranżowić i zarabiać tyle samo co pan przewoźnik proponuje za siedzenie po 2 tygodnie w budzie. Za pracę za 8 godzin od stycznia 2300 netto robię nadgodziny np co dziennie po 12 godzin śpię w domu rodzinę widzę codziennie. I zarabiam około 5. 5 tys z dwoma sobotami w miesiącu po 8 godzin. Kierowca to zawód na wymarciu brak około 80 tyś w Polsce. O czym my tu mówimy albo podwyżki albo jeździj sam. A od taniego mięsa to się zatrujesz.

1

~Przewoźnik
Spokojnie, mnie problem nie dotyczy

1

~Ł ysy
Świat się zmienia. Rubryka " praca jest tego przykładem. Rok temu na jednego kierowcę były 3 oferty pracy. Dzisiaj na jedną ofertę jest 1, 3 kierowcy. Z każdym dniem ilość poszukujących pracy rośnie.

1

~Ł ysy
kierowca. Ty dobra *a jesteś. Takich jak ty spuszcza się do klozetu po trzech pierwszych zdaniach rozmowy. Bibliotekę świadectw masz poważnych rozmiarów?

1

~Ł ysy
Dlatego każdego delikwenta przed przyjęciem trzeba weryfikować u poprzednich pracodawców.
Po je bów kierować prosto do klozetu.
Kto płaci stawia warunki. Nigdy odwrotnie. Jak Panu Kieroffcy nie pasuje, czuje się oszukiwany, trzeba mu pomóc zwalniając go.

1

~kierowca
2019-12-11 10:34:50 Ja się tego nauczyłem dzięki Wam to Wasza "uczciwość "skłoniła mnie do tego, a nie że sobie wymyśliłem i tak robię. Człowiek może nadziać się raz, dwa, ale w końcu ile można być frajerem. Czy my kierowcy wszędzie widzimy złodziei, przecież to jest Wasz teks, że każdy kierowca to pijak i złodziej. Ja nigdy nikogo nie okradłem. I nie mówię, że Wszyscy przewoźnicy tacy są, ale niestety jest takich wielu i kierowców tego typu też nie brakuje.

1

~Ł ysy
Scani. W którym zawodzie człek o wątpliwych zdolnościach intelektualnych, bez wykształcenia, bez chęci do pracy zarobi te "śmieszne " 5-7 tyś zł? Te wasze pogróżki są żałosne.
Każdy wie, z zawodu nie odejdziecie, bo do innych zawodów nie macie kwalifikacji i wykształcenia.
Wielu kieroffcuff rzeczywiście skończy na podnoszeniu szlabanu, ale to tylko ci, którzy do niczego się nie nadają. Na budowy nie pójdziecie, bo z waszymi ambicjami płacowymi musielibyście mieć posady inżynierów, kierowników budów. A wy nawet do mieszania betonu się nie nadajecie.
Zatem, nie straszcie.

1

~jaki kryzys
do Scani, jakie problemy? , problem maja tylko de*ile co przeinwestowali, wypowiem się konkretnie w wiekszosci byli kierowcy co to pobrali w ciagu roku 5-10 aut i maja działalnośc na osobe fizyczna w leasingu - oni tak maja problemy, pozostali maja to w pompie ci co maja społki z o. o. zasadniczo wysadza społke bo krysys i koniec kierowcy na bruk fundusz gwarantowanych swiadczeń pracowniczych podstawa i to wszytsko co moga oczekiwac. a jak wroci prosperity to otworzą nową społkę, inni co maja własne floty stawiaja sprzet na kołki i maja dokładnie 25 E miesiecznie kosztu stałego od auta wiec do przezycia

1

~kierowca
"2019-12-11 11:08:10 kierowca. Ty dobra *a jesteś. Takich jak ty spuszcza się do klozetu po trzech pierwszych zdaniach rozmowy. Bibliotekę świadectw masz poważnych rozmiarów? "

Po pierwsze czy Ja Ci ubliżam i wyzywam?Po drugie strasznie Cię to wzburzyło, pytanie dlaczego... , odp. chyba nie trzeba.

1

~Ł ysy
kierowca. Można się raz nadziać, dwa, ale taka *a jak ty zawsze ma problemy. Problemem nie są pracodawcy, problemem jesteś ty przez mentalność głupiego robola z piętnem Homo Sovietikusa

1

~driver
dokładnie polski kierowca z biblioteka swiadectw nie jest potrzebny nawet nie gadamy z takimi A cos jest na rzeczy bo codziennie latają pod bramą za robotą ale niestety pierszeństwo maja ua i by

1

~kierowca
Jeszcze raz napiszę, można rozmawiać, nie zgadzać się w różnych kwestiach, ale wyzywać, czego się boisz?Myślisz, że mnie sprowokujesz i sprowadzisz do swojego poziomu?Mógłbym Ci nawciskać i nawyzywać, tylko pytanie po co, co Mi to da, co osiągnę, nic tylko stanę się taki sam jak Ty.

1

~jaki kryzys
do Jan szofer 61, zgodze się z Tobą jeszcze 3 miesiace temu ten układ przechodził znam kilka osób które były docisniete do muru dokładnie to co pisałem wczesniej że wychodzili z założenia że lepsza strata 300-500 E niż 2-3 tys Euro i dopłacało żeby tylko kółka sie kreciły ale to już dosłownie w ciągu tak krótkiego czasu sie zmieniło, jeszcze kilka miesiecy temu ogłaszali sie kierowcy w stylu 7 tys na reke za 2 tygodnie na 2 + nowe auto + umowa na cały etat na 3500 pln na reke i podejżewam że znajdowali desperatów gotowych zapłacic

1

~Ł ysy
kierowca. Kiedyś miałem takiego ćwoka, Nic mu nie pasowało, wszystko mu się należało, a pracować się nie chciało. Zaliczył klozet po dwóch tygodniach. Po otrzymaniu biletu do klozetu stwierdził, ciężko znaleźć porządnych przewoźników. Miał problem, trasę, którą inni robią od lat dziesięciu w pięć dni, ta *a chciała robić w dziewięć dni. Oczywiście, za każdy dzień chciał kasę. Spadła mu kopara jak zobaczył w regulaminie, który podpisał punkt; diety i ryczałty noclegowe płacone w formie ryczałtu normatywnego. Poszedł skrzywdzony w świat. Z tego co wiem z następnej firmy wyje bali go po miesiącu. Chyba dalej szuka " porządnego " pracodawcy.

1

~driver
cyt:Mnie dziadtransy nauczyły jednego, że trzeba mieć zawsze w głowie, że ktoś mnie chce zrobić w chu... a, dlatego nagrywam rozmowy, jak coś zawsze proszę o potwierdzenie sms na mój telefon, robię kopie wz, cmr, sam zczytuję tacho, zdjęcia itp jak detektyw. I wbrew pozorom już nie raz mi to pomogło, bo Oni są nauczeni takiej gadki, że przecież nic na mnie nie masz. Trzeba wychodzić z założenia przezorny zawsze ubezpieczony. Parę razy trafiłem na takich i jak zakładałem sprawę, nim sytuacja nabrała rozpędu to zawsze przedstawiciel dziadtransa dążył do ugody, parę razy się zgodziłem z korzyścią, a parę cisnąłem sprawę do końca i jakoś nigdy nie przegrałem.

odp : mnie tez nagral cwaniak a nie wiedział co podpisuje w kwitach w rezultacie dziś ma prawomocny wyrok i komornika ponieważ sąd go wezwał do rozliczenia zaliczek za 3 lata pracy ma kase do oddania wraz ze sprawą cywilna z szantażem pogruszkami dostał 150tys do zwrotu 2lata w zawiasach na 3 wiec lubie być celebrytą w nagraniach

1

~jaki kryzys
Ale drodzy kierowcy Biznes to ciągłe planowanie i próby patrzenia w przyszłość, niestety w tej chwili przyszłość maluje sie tak że idzie spowolnienie, potezne zmiany dotkna automotive, przejescie na auta elektryczne bedzie sie wiazało z olbrzymimi zmianami w łancuchach dostaw, tym bardziej że core biznesu już nie bedzie w DE tylko w China, to oni beda rozdawać karty ( znow długofalowe planowanie i patrzenie w przyszłość ) dodatkowo auta elektryczne nie beda potrzebowały takiej ilosci czesci zamiennych patrz filtry skrzynie biegów, cała masa elementów które w tej chwili sa transportowane FTL, a które nie sa potrzebne, i w końcu to co usadzi zarówno przewoźników jak i kierowców na * to auta autonomiczne, jak myslicie po co bedzie przewoźnik czy kierowca potentaci jak Schenker DHL jako pierwsi wynajmą takie auta posadza 1 dispo na 100 aut i tyle, wystarczy że z rynku znikną transporty miedzymagazynowe, reszte dopełni prawo podazy i popytu przewoźnicy sie zagryza walczac o pozostały kawałek tortu, autonomia nie obejmie całości transportu ale nie musi, mowie 20 % toru niech zniknie z rynku to wystarczy

1

~Ordynator teraz Pan!
Glaca tu przylazłeś kwiczeć?

1

~jaki kryzys
Wiekszośc ludzi nie ma pojęcia jak poterzne zmiany nastapią w ciągu najbliższych latach, to bedzie skok na miare wynalezienia komputerów czy wdrożenia powszechnego internetu, z handlu artykułami przemysłowymi zniknie prawie całkowicie czynnik ludzki, wyoobrazcie sobie że czlowiek kupuje w internecie, już sa autonomiczne magazyny, lub tak mocno wspomagane automatyką że ilosć czynnika ludzkiego spadła 10 krotnie, sa automatyczne systemy załadunkowe, ostatnia nitka to auto autonomiczne które to dostarczy do odbiorców, i znow jestem w stanie uwierzyc włascieiclowi Ali expres który przewiduje że za 10-15 lat przecietny człowiek bedzie pracował około 20 h tygodniowo, pozostały czas poswieci na hobby podróze, i kwestie spoleczne

1

~Ł ysy
Panowie przewoźnicy, jeszcze max dwa miesiące i większość Panuff Kieroffcuff sporządnieje. Wielu z nich obierze drogę Koziołka Matołka, ruszy w świat szukając " porządnych " pracodawców. Mając w krótkim czasie bibliotekę świadectw na długo zaliczy klozet.
Porządnych kierowców, kryzys nie ruszy, hołotę pies je bał.

1

~Ł ysy
Przygłupie ku ku, nikt poza kilkoma durnymi szoferzynami nie kwiczy.

1

~kierowca
Do driver gdzie Ja napisałem, że szantażowałem pracodawcę?Bez przesady nie popadajmy w paranoję. To, że zabezpieczam własną d... , przed sytuacjami podbramkowymi, to nie znaczy, że kogoś szkaluję.

1

~Scani
Łysy prawda jest taka że jam mam gdzieś czy będę jeździł czy pójdę rowy kopać. Jeśli lepiej zarobię na kopaniu rowów to wolę rowy kopać i być w domu codziennie. Po 20latach jazdy i 20 latach słuchania że transport się nie opłaca wyrobiłem sobie swoje zdanie. To przewoźnicy stracili zaniżając stawki chcą to odrobić kosztem pracownika bo pan przewoźnik musi wyjść na swoje. Ja chcę zarabiać tyle ile mi się należy. A wy bossowie chcecie nadal zarabiać podnieś stawkę lub firmę zamknij. Mnie wisi czy będę jeździł na tureckich blachach litewskich its byle płacili mi lepiej. Proste.

1

~Sąsiad
Łysy-czytam twoje wypociny i żal mi ciebie.

1

~Ł ysy
Każdy racjonalnie myślący szef od problemowych siofferuff trzyma się z daleka. Nie zatrudnia ich. Nikomu nie jest potrzebny koleś z biblioteką świadectw, wszędzie skrzywdzony.

1

Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 18.218.15.205

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels