Josephs.ScotBorowiak Properties Ltd

Część firm się nie podniesie

ID: 251437


Z Tomaszem Rejekiem, prezesem Pomorskiego Stowarzyszenia Przewoźników Drogowych, rozmawia Czesław Romanowski.

~etransport.pl

Wątek dotyczy tej informacji prasowej

Posty (61)

~Swój bamber
Powstaną nowe.

1

~Mistrz
Transport jest potrzebny, to nigdy nie upadnie do 0, maks do 10 %

1

ninobzik
Jakim cza kurna być mędrcem i ile kasy brać, za tak wielkie odkrycie.
Żaden wirus.
Żadna wojna.
Żaden kataklizm, nie zniszczy tego świata, ., jak tylko ludzka głupota.

1

gigi
Panowie co będzie to będzie... bez stresu...

-1

~Mistrz
Im mniej firm tym lepiej dla kierowców

1

~jarek ogarek
nie prawda, im więcej firm upadnie -tym lepiej dla kierowcow

1

~Gucio
Stwierdzenie że brakowało w PL aż tylu kierowców i trzeba było zatrudnić 89tys "kierowców" z UA jest śmieszne - może trzeba przyjrzeć się dlaczego tak się stało, dlaczego wielu naprawdę dobrych doświadczonych kierowców uciekło na zachód - przecież większość zapewne wolałby pracować we własnym kraju. Obecnie jest kierowców za dużo, wiec kierowcy z UA są Nam nie potrzebni - tylko dlaczego kierowca Polski przegrywa z kierowcą z UA bo kto normalny siedzi po kilka miesięcy w aucie (dlatego PM ten temat załatwi ), tym zyskały polskie firmy tanim pracownikiem co zjedzie raz na 2-3 miesiące na bazę przewoźnika. Transport jest i będzie ale czy taki sam, czy w takiej ilości firm, aut, jest wiele niewiadomych, a nic nie zapowiada dobrego.

1

~BILL
"Tylko firmy z nowymi Scania przetrwają " !!! Dlaczego? Bo mało pala. PL-Krzywa pazdziernik 2019

1

~Arek
I prawidłowo, dziadtrans padnie

2

~bywalec
Jak się zadowala zyskiem z auta w wysokości jałmużny to pierwszy lepszy kryzys i pseudo firma pada na pysk. Zysk z auta na miesiąc powinien być równy lub większy niż dwu krotność kosztów stałych na dane auto, czyli np. koszty leasingu, ubezpieczeń, serwisu i reszty kosztów podzielonych przez ilość aut w firmie. Wtedy można w razie draki postawić auto na parking i przeczekać trudny czas, żeby nie jeździć dla samej idei kręcenia kół jak niektórzy celebryci itp.

Gucio - w PL nie brakowało kierowców, to po prostu klamotów jest za dużo i każdy chce, żeby jego auta jeździły. Każdy zdrowo myślący przewoźnik zdawał sobie z tego sprawę i się śmiał z coraz to lepszych dyrdymałów głoszonych na różnego rodzaju de*ilnych portalach.

Gdyby rzeczywiście w PL brakowało 100 tys kierowców - to pomyślcie, że codziennie 100 tys ładunków powinno zostać na placach, bo nie ma komu tego zabrać. Stawki byłyby z kosmosu, a telefony od spedycji z prośbami o podjęcie ładunku by się urywały. Czy tak było?

1

~hfghgfhfghfhhg
jedni padną a na ich miejsce bedzie 10 kolejnych nowych firm... i karawana jedzie dalej... a jak to wszystko sie skonczy to gospodarka tak odpali z kopyta ze tym wszystkim dziadom sie silniki pozacierają tyle bedzie roboty, juz nawet nie chce myśleć jaki chaos bedzie panował na załadunkach i rozładunkach... buhehehehehe a juz nie mowie co sie bedzie działo na drogach jak to wszystko ruszy korek bedzie od pl granicy przez całe niemcy

1

gigi
rynek sam się ustabilizuje, zobaczycie

-1

~zcx
Podniesie się, nie podniesie, nie ma ma znaczenia.

rynek i tak zabliźni się szybciej niż rana ka bezdomnym ku*dlu wałęsającym się po ulicach.

1

~Adek
Natychmiast obniżać liczbę zezwoleń na pracę dla UKRów i Białorusinów, żebyśmy mieli jeszcze pracę. Na własnym przykładzie od 1, 5 miesiąca (kwiecień, maj) w trasie byłem 7 dni, a Ukry na polskich blachach zadowoleni bo robotę mają, A Polakiem nikt się nie przejmuje. Najwyżej wyjedzie na zachód, jednego mniej.

1

~driver
wiekszosc ukr i by ma zezwolenia i karty pobytu na 3 lata Wiec możecie ich teraz w pompki cmokac oni będą pracować a wy na zachod tak jak było gadane Polskiego dziada nie będę dorabiał Wiec o co problem jeśli masz sprawdzonego ukra który pracuje u Ciebie 2 3 lata i ma zezwolenie na kolejne 3 robi robotę bez zarzutu To kto kogo zmusi do wymiany na Polaka

1

~zcx
Adek
2020-05-14 13:38:26
driver
20 20-05-14 13:45:00

Ale marzyciele


PIS ustawą zezwolił im na pracę bez zezwoleń i kart pobytu, przykleili to do tarczy antykryzysowej

1

~Transportowski
Koledzy muszę Was pocieszyć, lepiej nie będzie. Jeździ wschód, a Polacy niestety grzeją ławę. Sami sobie na to zasłużyliście swoją butą i pychą. Ale polski kierowca zawsze sobie poradzi, a im więcej dziad transow padnie, tym lepiej.

1

~driver
ale jak pisali niektórzy to już w grudniu styczniu ze ukry będą pracować a polak będzie oglądał pędzące ciezarowki pl z żółto niebieską flagą przy imieniu Vitalii z pozycji ławki w parku to nikt nie wierzył z Panów kieroffców

1

~Ordynator zostań w domu!
Gumofilce muszą odejść!

1

~driver
ordynator zgadzam się masz racje

1

~Transportowski
Pożyjemy, zobaczymy, porządni przewoźnicy się nie zwijają. Zwijają się dziady z dziad kierowcami, którzy twierdzili, iż u dziada nie pracują.

1

~Ordynator zostań w domu!
Transparówa bo u dziada się nie robi.
Kminisz?

1

~Kierowca z bobowca
Głupoty piszą! znam kilka firm rodzinnych i " haratają "że aż miło, żaden tam kryzys!
~Ordynator zostań w domu!
Osobiście też nie narzekam.
W sumie jest git.
Jutro "ładujom", mi naczepę.
Kiedy pojadę już wiem..
I o dziwo, to szeryf pytał się kiedy z tym pojadę.
~x-man
im wiecej firm padnie tym lepiej dla kierowcow - beda mogli wisiec na plocie i ogladac jak auta rdzewieja. Swiat sie chyba zmienil bo sie sami prosicie o prace a zatrudnien malo i bedzie jesscze mniej. Automotiv od poniedzialku wstzymuje produkcje w wiekszosci fabryk z braku zamowien. Fala upadlosci i zwolnien dopiero przed nami.
~zcx
~x-man
2020-05-14 16:32:31


nie podniecaj się parchu jedne padną, powstaną następne.
~You
Znajoma firma też haratala jeszcze dwa tygodnie temu zakładali na auta Micheliny a w tym już kierowcy stoją bo mają poblokowane karty i czytniki w Europie a właściciel odbierał nowe jaldi
~gość
Zrobiłem ogłoszenie, że szukam kierowców. No bo mam/miałem jeszcze kilku Polaków, ale ich trzeba się pozbyć, bo to nie robota z takimi ludzmi. Przyjechało kilku ukrów i pytali czy napewno u mnie jezdzi się na legalu. Pytali w czasie rozmowy kilka razy. No to ja zapytałem dlaczego tak o to pytają. Odpowiedzieli mi że wszyscy przewożnicy proponują im zarobki 3, 5 - 4 tysiące do ręki, a tylko ja powiedziałem, że około 5 tysięcy.
~Pan fajera
Sciemniac to sciemniaj. Sam znam firme w mazowieckiego kolega jest spedytorem ukraincy maja gole 65 euro dniowki co daje za 30 dni wyplate 1950 euro. Tu nie o kase chodzi tylko o to zeby nie siedziec w budzie po 3 miesiace jak oni tylko robic normalnie ale goscinnosc europy sie konczy i pakiet mobilnosci zmiecie takowych przedsiebiorcow. W firmach gdzie sie pracuje w normalnych systemach pon-piatek lub co drugi dzien w domu lub max 2/1 lub 2/2 jakos prawie sami polacy robia.
~Miro
Żaden Francuz, Belg nie pozwoli aby ich firmy były wybijane przez Ukraińców powozacych w polskich firmach. Tym razem obetną koryta. W sumie lepiej jeść małą łyżeczką, a wciąż. Czasy kombinacji się kończą. A czy Polak straci : szef czy kierowca oto nikogo głową nie boli.
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 3.138.138.144

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels