ID: 251437
Część firm się nie podniesie
ID: 251437
ID: 251437
Z Tomaszem Rejekiem, prezesem Pomorskiego Stowarzyszenia Przewoźników Drogowych, rozmawia Czesław Romanowski.
Z Tomaszem Rejekiem, prezesem Pomorskiego Stowarzyszenia Przewoźników Drogowych, rozmawia Czesław Romanowski.
~etransport.pl
Posty (61)
~Swój bamber | Powstaną nowe. | 1 | ||
~Mistrz | Transport jest potrzebny, to nigdy nie upadnie do 0, maks do 10 % | 1 | ||
ninobzik
| Jakim cza kurna być mędrcem i ile kasy brać, za tak wielkie odkrycie. Żaden wirus. Żadna wojna. Żaden kataklizm, nie zniszczy tego świata, ., jak tylko ludzka głupota. | 1 | ||
gigi
| Panowie co będzie to będzie... bez stresu... | -1 | ||
~Mistrz | Im mniej firm tym lepiej dla kierowców | 1 | ||
~jarek ogarek | nie prawda, im więcej firm upadnie -tym lepiej dla kierowcow | 1 | ||
~Gucio | Stwierdzenie że brakowało w PL aż tylu kierowców i trzeba było zatrudnić 89tys "kierowców" z UA jest śmieszne - może trzeba przyjrzeć się dlaczego tak się stało, dlaczego wielu naprawdę dobrych doświadczonych kierowców uciekło na zachód - przecież większość zapewne wolałby pracować we własnym kraju. Obecnie jest kierowców za dużo, wiec kierowcy z UA są Nam nie potrzebni - tylko dlaczego kierowca Polski przegrywa z kierowcą z UA bo kto normalny siedzi po kilka miesięcy w aucie (dlatego PM ten temat załatwi ), tym zyskały polskie firmy tanim pracownikiem co zjedzie raz na 2-3 miesiące na bazę przewoźnika. Transport jest i będzie ale czy taki sam, czy w takiej ilości firm, aut, jest wiele niewiadomych, a nic nie zapowiada dobrego. | 1 | ||
~BILL | "Tylko firmy z nowymi Scania przetrwają " !!! Dlaczego? Bo mało pala. PL-Krzywa pazdziernik 2019 | 1 | ||
~Arek | I prawidłowo, dziadtrans padnie | 2 | ||
~bywalec | Jak się zadowala zyskiem z auta w wysokości jałmużny to pierwszy lepszy kryzys i pseudo firma pada na pysk. Zysk z auta na miesiąc powinien być równy lub większy niż dwu krotność kosztów stałych na dane auto, czyli np. koszty leasingu, ubezpieczeń, serwisu i reszty kosztów podzielonych przez ilość aut w firmie. Wtedy można w razie draki postawić auto na parking i przeczekać trudny czas, żeby nie jeździć dla samej idei kręcenia kół jak niektórzy celebryci itp. Gucio - w PL nie brakowało kierowców, to po prostu klamotów jest za dużo i każdy chce, żeby jego auta jeździły. Każdy zdrowo myślący przewoźnik zdawał sobie z tego sprawę i się śmiał z coraz to lepszych dyrdymałów głoszonych na różnego rodzaju de*ilnych portalach. Gdyby rzeczywiście w PL brakowało 100 tys kierowców - to pomyślcie, że codziennie 100 tys ładunków powinno zostać na placach, bo nie ma komu tego zabrać. Stawki byłyby z kosmosu, a telefony od spedycji z prośbami o podjęcie ładunku by się urywały. Czy tak było? | 1 | ||
~hfghgfhfghfhhg | jedni padną a na ich miejsce bedzie 10 kolejnych nowych firm... i karawana jedzie dalej... a jak to wszystko sie skonczy to gospodarka tak odpali z kopyta ze tym wszystkim dziadom sie silniki pozacierają tyle bedzie roboty, juz nawet nie chce myśleć jaki chaos bedzie panował na załadunkach i rozładunkach... buhehehehehe a juz nie mowie co sie bedzie działo na drogach jak to wszystko ruszy korek bedzie od pl granicy przez całe niemcy | 1 | ||
gigi
| rynek sam się ustabilizuje, zobaczycie | -1 | ||
~zcx | Podniesie się, nie podniesie, nie ma ma znaczenia. rynek i tak zabliźni się szybciej niż rana ka bezdomnym ku*dlu wałęsającym się po ulicach. | 1 | ||
~Adek | Natychmiast obniżać liczbę zezwoleń na pracę dla UKRów i Białorusinów, żebyśmy mieli jeszcze pracę. Na własnym przykładzie od 1, 5 miesiąca (kwiecień, maj) w trasie byłem 7 dni, a Ukry na polskich blachach zadowoleni bo robotę mają, A Polakiem nikt się nie przejmuje. Najwyżej wyjedzie na zachód, jednego mniej. | 1 | ||
~driver | wiekszosc ukr i by ma zezwolenia i karty pobytu na 3 lata Wiec możecie ich teraz w pompki cmokac oni będą pracować a wy na zachod tak jak było gadane Polskiego dziada nie będę dorabiał Wiec o co problem jeśli masz sprawdzonego ukra który pracuje u Ciebie 2 3 lata i ma zezwolenie na kolejne 3 robi robotę bez zarzutu To kto kogo zmusi do wymiany na Polaka | 1 | ||
~zcx | Adek 2020-05-14 13:38:26 driver 20 20-05-14 13:45:00 Ale marzyciele PIS ustawą zezwolił im na pracę bez zezwoleń i kart pobytu, przykleili to do tarczy antykryzysowej | 1 | ||
~Transportowski | Koledzy muszę Was pocieszyć, lepiej nie będzie. Jeździ wschód, a Polacy niestety grzeją ławę. Sami sobie na to zasłużyliście swoją butą i pychą. Ale polski kierowca zawsze sobie poradzi, a im więcej dziad transow padnie, tym lepiej. | 1 | ||
~driver | ale jak pisali niektórzy to już w grudniu styczniu ze ukry będą pracować a polak będzie oglądał pędzące ciezarowki pl z żółto niebieską flagą przy imieniu Vitalii z pozycji ławki w parku to nikt nie wierzył z Panów kieroffców | 1 | ||
~Ordynator zostań w domu! | Gumofilce muszą odejść! | 1 | ||
~driver | ordynator zgadzam się masz racje | 1 | ||
~Transportowski | Pożyjemy, zobaczymy, porządni przewoźnicy się nie zwijają. Zwijają się dziady z dziad kierowcami, którzy twierdzili, iż u dziada nie pracują. | 1 | ||
~Ordynator zostań w domu! | Transparówa bo u dziada się nie robi. Kminisz? | 1 | ||
~Kierowca z bobowca | Głupoty piszą! znam kilka firm rodzinnych i " haratają "że aż miło, żaden tam kryzys! | |||
~Ordynator zostań w domu! | Osobiście też nie narzekam. W sumie jest git. Jutro "ładujom", mi naczepę. Kiedy pojadę już wiem.. I o dziwo, to szeryf pytał się kiedy z tym pojadę. | |||
~x-man | im wiecej firm padnie tym lepiej dla kierowcow - beda mogli wisiec na plocie i ogladac jak auta rdzewieja. Swiat sie chyba zmienil bo sie sami prosicie o prace a zatrudnien malo i bedzie jesscze mniej. Automotiv od poniedzialku wstzymuje produkcje w wiekszosci fabryk z braku zamowien. Fala upadlosci i zwolnien dopiero przed nami. | |||
~zcx | ~x-man 2020-05-14 16:32:31 nie podniecaj się parchu jedne padną, powstaną następne. | |||
~You | Znajoma firma też haratala jeszcze dwa tygodnie temu zakładali na auta Micheliny a w tym już kierowcy stoją bo mają poblokowane karty i czytniki w Europie a właściciel odbierał nowe jaldi | |||
~gość | Zrobiłem ogłoszenie, że szukam kierowców. No bo mam/miałem jeszcze kilku Polaków, ale ich trzeba się pozbyć, bo to nie robota z takimi ludzmi. Przyjechało kilku ukrów i pytali czy napewno u mnie jezdzi się na legalu. Pytali w czasie rozmowy kilka razy. No to ja zapytałem dlaczego tak o to pytają. Odpowiedzieli mi że wszyscy przewożnicy proponują im zarobki 3, 5 - 4 tysiące do ręki, a tylko ja powiedziałem, że około 5 tysięcy. | |||
~Pan fajera | Sciemniac to sciemniaj. Sam znam firme w mazowieckiego kolega jest spedytorem ukraincy maja gole 65 euro dniowki co daje za 30 dni wyplate 1950 euro. Tu nie o kase chodzi tylko o to zeby nie siedziec w budzie po 3 miesiace jak oni tylko robic normalnie ale goscinnosc europy sie konczy i pakiet mobilnosci zmiecie takowych przedsiebiorcow. W firmach gdzie sie pracuje w normalnych systemach pon-piatek lub co drugi dzien w domu lub max 2/1 lub 2/2 jakos prawie sami polacy robia. | |||
~Miro | Żaden Francuz, Belg nie pozwoli aby ich firmy były wybijane przez Ukraińców powozacych w polskich firmach. Tym razem obetną koryta. W sumie lepiej jeść małą łyżeczką, a wciąż. Czasy kombinacji się kończą. A czy Polak straci : szef czy kierowca oto nikogo głową nie boli. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.