ID: 253272
Kancelaria prawnicza
ID: 253272
ID: 253272
Panie i panowie, szukam firmy zajmujacej sie sprawami kierowcow, takiej ktora zajmuje sie sprawami od procentu. wiem ze takie sa, ma ktos może namiar?
Panie i panowie, szukam firmy zajmujacej sie sprawami kierowcow, takiej ktora zajmuje sie sprawami od procentu. wiem ze takie sa, ma ktos może namiar?
~KamilEOP*.dynamic.mm.pl
*.dynamic.mm.pl
Posty (40)
~kiero | Masz zapisane pliki z karty kierowcy z tych dwóch lat? Jesteś pewny, że w umowie o pracę nie masz wpisanego ryczaltu za nadgodziny? | |||
~KamilEOP | Tak jestem pewien ze nie było ryczałtu wpisanego (teraz w nowej firmie mam) tylko za pierwszy kwartał dostałem kase za nadgodziny. | |||
~kiero | Ile tych nadgodzin i gdzie masz to zapisane? Na karcie kierowcy raczej już nie będzie a szef musi trzymać dane tylko do roku. | |||
~H@j | Prawdziwy polaczek kierowca bez grosza przy *, kredo na 40 lat ale nie nie, to dziad przewoźnik cienko piszczy | |||
~kiero | Za te trzy miesiące jaka była srednia ilość? | |||
~driver | jesli w rozliczeniu kwartalnym okreslił pracodawca rozliczenie nadgodzin to go mozesz isc juz przeprosić i błagac zeby Ci nie dowalił kosztow | |||
~Dawid87 | kamilEPO każdy prawnik powie że sprawa jest z góry wygrana, teraz pracujesz w EPO Trans czy chcesz oddać do sądu EPO? | |||
~Dawid87 | Kamil jeżeli myślisz że narobiłeś dużo godzin pracy na karcie tacho, przedstawisz to w sądzie i sąd wyda wyrok to mylisz się, sąd będzie dopytywać do robiłeś w tym czasie. jeżeli załadunek był z rampy a ty siedziałeś w aucie to masz ch/uja a nie godziny pracy. sąd patrzy na obie strony. | -1 | ||
~Transportowski | Nie ma to jak zatrudnić polskiego lenia-roszczeniowca. | |||
~Transportowski | Niech idzie do sądu, potem zapłaci koszty sądowe i poniesie karę za próbę wyłudzenia, i za pomówienia. | -1 | ||
~Dawid87 | Transportowski nich odda dziada do sądu, niech poczuje ile to kosztuje | |||
~Transportowski | Dawid oczywiście, psioczyc anonimowo na forum każdy potrafi. | |||
~Dawid87 | ASUS ile spraw sądowych masz za sobą? ja pisałem z doświadczenia | |||
~PiP | Kierowcy liczą czas pracy od rozpoczęcia do zakończenia. Czyli 13 lub 15 godzin. Po a*alizie danych z karty kierowcy wychodzi ze pracował średnio 7 -9 godzin dziennie i nie ma podstaw do naliczania nadgodzin | |||
~PiP | Przed złożeniem wniosku do PiP proszę sie zapoznać z prawem pracy. Zaoszczędzi nam to niepotrzebnej pracy, a kierowcom rozczarowań. | |||
Puchacz1
| Czy dozór kierowcy np podczas załadunku by ładunek był prawidłowo rozmieszczony, zabezpieczenie ładunku to jest praca czy "czyn spoleczny"? | 1 | ||
Puchacz1
| ~Dawid87 2020-08-06 15:42:52 Kamil jeżeli myślisz że narobiłeś dużo godzin pracy na karcie tacho, przedstawisz to w sądzie i sąd wyda wyrok to mylisz się, sąd będzie dopytywać do robiłeś w tym czasie. jeżeli załadunek był z rampy a ty siedziałeś w aucie to masz ch/uja a nie godziny pracy. sąd patrzy na obie strony. Był taki jeden "mądry inaczej " co u niego na KK była tylko jazda i odpoczynki. Zawsze się spieszył. Do czasu gdy miał kontrolę w Hiszpanii. Zabolało. Finansowo zabolało. Teraz to nawet tankuje "na mlotkach" bo mówi że s syny sprawdzą i znowu dowalą. | |||
~PiP | Tankowanie auta przez kierowcę zapisuje się jako mlotki czyli inna praca | |||
Puchacz1
| PiP A dozór przy załadunku? Zabezpieczenie? | |||
~PiP | Jan szofer Twoje godziny codziennie, a Ty masz kopie.? Jeśli tak to się śpiesz, bo firma ma obowiązek przechowywać do kontroli tylko przez 3 lub 5 lat tu nie mam pewności.. Jeden rok. Tylko jeden rok. | |||
~PiP | 2020-08-06 18:54:00 PiP A dozór przy załadunku? Zabezpieczenie Praca oczywiście. Zapis mlotki na karcie kierowcy. | |||
Puchacz1
| Nie jestem "roszczeniowcem" ale warto by niektórzy pracodawcy zamiast wrzucać lód do drinków, przyłożyli go sobie do głowy. Bo piszą już tutaj takie pier doły że szok. | |||
~PiP | Skargi do PiP piszą tylko kierowcy, nie pracodawcy. 95% z nich jest bezpodstawna i wynika z nie znajomości prawa pracy. | |||
~PiP | Jan szofer PIP.. Ja wygrałem (drogą kompromisu/ugody) i mam to już za sobą i w du/pi/e. Podaj sygnature akt. Z weryfikujemy i potwierdzimy. | |||
Puchacz1
| Jan Szofer. Mi z Chopinem muzycznie nie "po drodze". Chyba że w tym w butelce jak jest dużo czasu wolnego. :) :) :) | |||
Puchacz1
| PiP Więc jak kierowca nie rejestruje prawidłowo swojej pracy, to kogo oszukuje? Siebie to wiadomo. Pracodawcę? Służby kontrolne? | |||
Puchacz1
| Jan Mnie niemieckie muchy z DDRu obecnie w *ia ją. I co? Muszę pogonić to to z kabiny lub przemycić do Polski. | |||
~Dawid87 | "2020-08-06 19:11:17PiP Więc jak kierowca nie rejestruje prawidłowo swojej pracy, to kogo oszukuje? Siebie to wiadomo. Pracodawcę? Służb y kontrolne?" Otóż to, trzeba uczciwie rejestrować czas pracy, jazdy, dyspozycji. To od początku mam na myśli, nie leżenie na łóżku A w tacho młotki. Co do zabezpieczenia ładunków są firmy np. Amazon gdzie kierowca nie ma wstępu na naczepe nawet założyć belki, po załadunku całkowity zakaz wstępu. | |||
Puchacz1
| Dawid87. Ale są i inne. :) :) :) Coś kiedyś pisałeś o załadunku stali. Dach, boki, pasy. Św Mikołaj to robi? Kakakask na łeb i do roboty. | |||
~Dawid87 | Puchacz piszę o uczciwości, oczywiście stal bok dach pasy, drewno dwa boki pasy, amazon zakaz wejścia na magazyn i naczepę. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.