ID: 253553
Rozporzadzenie 561/2006 art 9 pkt 2.
ID: 253553
ID: 253553
Czy dobrze rozumiem ten punkt? Dojazd na baze (Polska- Holandia) w ktorej znajduje sie samochod, po tygodniowej przerwie kierowcy zaliczony jest jako pauza? Kierowca dowozony jest busem jako pasazer. Wszedzie znajduje informacje nt. pojazdu na parkingu itp. ale nigdzie nie znalazlem jednoznacznej odpowiedzi co do samochodu zaparkowanego na bazie.
Czy dobrze rozumiem ten punkt? Dojazd na baze (Polska- Holandia) w ktorej znajduje sie samochod, po tygodniowej przerwie kierowcy zaliczony jest jako pauza? Kierowca dowozony jest busem jako pasazer. Wszedzie znajduje informacje nt. pojazdu na parkingu itp. ale nigdzie nie znalazlem jednoznacznej odpowiedzi co do samochodu zaparkowanego na bazie.
~Luka*.kpn.net
*.kpn.net
Posty (32)
~Luka | Czyli dobrze rozumiem, ze jezeli dostarczamy naszego kierowce z Polski do Holandii na baze, moze on wsiasc za kierownice i od razu podjac prace, bez robienia 11h pauzy? | |||
~kiero | Składając podanie o pracę pracownik zdaje sobie sprawę, jak daleko ma do pracy i jak będzie dojeżdżac. | |||
~kiero | Czas spędzony na dojezdzie siedziby firmy nie jest liczony jako inna praca czy dyspozycja więc może startować | |||
~Luka | pytam stricte o tachograf, -kierowca jest dowozony busem z Polski do Holandii -na bazie wsiada w ciezarowke, wklada karte i moze ruszac, czy wklada karte, robi 11h pauzy i dopiero moze ruszyc? Wiem ze dowozac go np na parking gdzies w DE robi on wpis manualny, zaznacza dyspozycyjnosc od momentu wyjscia z domu do czasu dotarcia do auta. Rozumiem ze na bazie, nie musi on robic wpisu, a jedynie wlozyc karte i od razu ruszac? | |||
~kiero | Szoszon w tym przypadku nie ma takich czynności. Auto jest na bazie i stamtąd kierowca rozpoczyna pracę. Twój komentarz nie ma tu zastosowania | |||
~Luka | ~//~ tutaj mowisz o dojezdzie np. na parking, nie na baze. | |||
~kiero | Jan idioto przepisy w tej kwestii są jednoznaczne. Jest tak jak napisałem. | |||
~kiero | Jan idioto czytaj ze zrozumieniem. Auto stoi w siedzibie firmy. Jest to zwykły dojazd pracownika do pracy. | |||
~kiero | Podaj przepis, który nakazuje czas dojazdu do pracy zaliczać do czasu pracy. | |||
~kiero | Dawaj Jan te swoje szkolenie. Czekam | |||
~Pozdrawiam | Kiero-u mnie szefy każą przy dojedzie do pracy i przy powrocie klepac dyspozycję. Po przyjeździe pauza minimum 9h już w aucie. Z palca tego sobie nie wyssali. Tak jest i musi tak być. Wychodząc z domu jesteś już w delegacji. Beton kuma??!! | |||
~kiero | Bziuk to hooj idiota przyjmuje się do pracy 1500 km od domu? Przepisy są proste, w tym przypadku nie jest to czas pracy | |||
~kiero | Pozdrawiam Na jakiej podstawie prawnej? | |||
~kiero | U mnie nie ma czegoś takiego, . Poniedziałek 8. 00 rozpoczęcie pracy, pracownik ma być gotowy do podjęcia pracy | |||
~kiero | Jak ma za daleko do pracy, to niech przyjedzie w niedzielę i prześpi się w hotelu | |||
~Pozdrawiam | Wg rozumu i przepisom ppoż haha. Pomysł dlaczego i sobie poszukaj. Ja idę spać nie chce mi się przekonywać w sprawach wiadomych. | |||
~g@pa | Kiero o czym znów marmolisz. Przecież nikt z pracodawców z Holandii nie szuka informacji na polskim forum. Wiadomo że jest to bus firmy mającej oddział w Polsce, więc nie ma innej możliwości aniżeli wykonanie pauzy po dotarciu do auta. Koniec i kropka | |||
~kiero | Do idiotów. Podałem obowiązujące przepisy w tej kwestii, a nie durne marzenia szoferakow | |||
~kiero | Możecie sobie dalej śnić o sioferskiej potędze | |||
~kiero | Bo w sumie jesteście niczym, punktem na mapie, nic więcej | |||
~g@pa | Podałeś przepis, który dotyczy dojazdu do firmy. Ale przeoczyles pewnie szkopul, zadna firma nie dowozi pracowników z domu do siedziby firmy, najzwyczajniej sami tam dojeżdżają. Następnie pakują się w busa i wioo do Holandii, a to już podlega rejestracji. Kiero skończ pić ten tani bimber | |||
~kiero | Niunia już nie wymyslaj oszuscie | |||
~g@pa | Kiero a co niby wymyślam. Nie widzisz, że jakaś pazerna mynda chce dowieść kierowców do firmy w Holandii i aby nie płacić za pauzę to ma ochotę wepchnąć kierowców z marszu za kierownicę. | |||
~kiero | Bredzisz znów idioto jak o klimatycji | |||
~skg dk | dojazd donpracy firmowym busem wg przepisow trzeba wpisac manualnie do tacho i robic pauze | |||
~Luka | potwierdzily sie moje teorie... 1. Niektorzy kierowcy to trole bez wyksztalcenia i podstawowej kultury osobistej. Po 18:00 juz pewnie pod wplywem wyzywaja sie w internecie. 2. Przepisy mowia jedno, robione jest co innego. 3. Caly czas wydaje mi sie ze ~//~ ma racje i dobrze zrozumialem Art. 9 pkt. 2. Temat prosze zamknac bo poziom chamstwa na tym forum na prawde powala. | |||
ninobzik
| Luka oczywiście że Paweł vel "-//-", ma rację, ., zasadniczo w tej materii przepisy nie uległy zmianie przepisów prawa o czasie pracy kierowców. Największy krzykacz "kiero"., jest zarazem najgłupszym forumowiczem, który powtarza bezmyślnie zasłyszane opowieści lub to co mu się w dynce uroilo. | |||
ninobzik
| Luka druga sprawa. Tutaj jest może dwóch, trzech kierowców, którzy nadal są aktywni zawodowo, cała reszta to mitomani i piewcy propagandy mającej na celu wprowadzenie zamętu wśród kierowców, aby nie byli świadomi swoich praw, oraz dawali sobą manipulować. Zresztą wystarczy poczytać interpretacje przepisów ustawy o czasie pracy kierowców, które są serwowane przez redaktorów. Komedia pomyłek. :) :) | |||
~kiero | Napisałem to krótko w pierwszych postach. Posty idiotów były już zbędne | |||
~Plum | czyli w busie nie ma kuszetki |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.