Josephs.ScotBorowiak Properties Ltd

Ile zostanie z ciągnika siodłowego +naczepą firanka 13. 6 na kraju

ID: 253895


Witam mam pytanie ile zostanie z ciągnika siodłowego z naczepą na krajowym rynku jakie są realne koszta i po ile można jeżdzić pod spedycią czy lepiej przejść na giełdę i ile wychodzi średnio na giełdzie z km proszę o konkretne odpowiedzi

~-ja
*.play-internet.pl

Posty (32)

~Mosiek
To zależy od? Czy Dawco przyszły! Bendziesz robił loda Spedytorowi? I czy bendziesz dawał w *?
~Mosiek
Jednych spedycje Komornicy Dojechali, To następne Dziadostwo ojcowiznę sprzedało i chce zawzięcie zostać Dawco,
~Zygi
~Mosiek
2020-09-04 07:48:21
To zależy od? Czy Dawco przyszły! Bendziesz robił loda Spedytorowi? I czy bendziesz dawał w *?

Prawdę napisał ktoś bo z tego co dawno słyszałem to 10zostanie na czysto a loda to może sam robisz spedytorom bo te 10 to bez dawania auta pod spedycje zarabiają
~Jack Spaarow
Konkretnie 7265, 50 zł.
~CNGrulez
Powiem ci tak poznałem jednego gościa który jeździł na kraju pod spedycją i jemu z własnym zestawem nie w leasingu zostawało teoretycznie 6-8 tys, wiec ja sie go pytam jaki to ma sens skoro na etacie mozna zarobic niewiele mniej a ty wystaczy jedna porzadna awaria i z zyskow robi sie robota za darmo, ale gość uważał że lepiej być biznesmenem niz zwykłym pracownikiem :-) a gość jeździł sam. Jak mam cos doradzić zacznij od znalezienia dobrego konraktu lub firmy bo sprzetu jest po pachy, o giełdach zapomnij bo one maja to do siebie że jak jest duzo ładunków a mało aut to mozesz coś interesującego wyrwać ale jak jest nadwyżka aut to jest szukanie de*ila który pojedzie za darmo, dodatkowo wez pod uwage że inwestujesz swoje pieniedze w sprzet drogi a kase dostajesz dopiero pozniej i ryzykujesz tym też ze jej nie dostaniesz, i tu nie chroni cie już prawo, prawo chroni pracownika nie ciebie
~sid
jak bedziesz jezdzil za 3 zl / km to zostanie ci tyle ile skubniesz szoferowi
~mistrz
ale jak zostaje 10 tys to pamietaj ze podatku zapłacisz 1900zł wiec zostanie CI 8, 1 tys zł :-)
~CNGrulez
dodam jeszcze z własnych doświadczen miedzy papierem a rzeczywistościa jest przepaść ja pare lat temu jeździłem 8 zestawami pod spedycja i na papierze mi wychodziło 5000-10000 tys na czysto z auta czyli powinno być jakieś 40 -80 tys miesiecznie a w realu było średnio rocznie minus 4 tys na te auta miesiecznie czyli minus 500 pln na auto bo nigdy nie ma tak żeby nie wyszło w ciagu roku na tylu autach awarie puste podloty jakies holowanie czy mandaty czy obciazenia, wystrzały itp
~Toldi
Nie pitolcie dzieciakowi głupot? KONKURENCJI SIĘ BOJCIE? Dzieciak też chcę wille z basenem i Mercedes śmigać jak wy? Zyga jedynie mondrze napisał,
~bear beer
CNGGrulez - to sie zdycyduj, czy poznales kolesia co mial kilka zestawow, czy ty miales.
po drugie, wez no wytlumacz swoja matematyke..
5000 tys = 5 000 000
to skoro wychodzilo na papierze 5mln ( milionow ) to jakim cudem w realu wyszlo ci 40tys?
po drugie, skoro na jedno auto wychodzilo -500 to jak w skali roku wyszlo 4000? wg mojej matmy wyszloby 6000..
~Gucio
Jak ktoś jest na rynku transportowy kilkanaście lat, ma jakieś kontakty, to się kręci a zaczynając dziś od zera, to ciężki temat -można więcej stracić jak zyskać, zbyt duży wkład w stosunku do zysku, jest wiele więcej mniej ryzykownych biznesów, ale nikt nie zabroni porywania się z motyką na słońce.
~Toldi
Gucio nie płeć głupot? Zazdrościsz pewno chłopakowi że ma głowę na karku no i ojcowiznę? Kupi zestaw i bendzie śmigał ok 14 tys na czysto zarobi,
~Ł ysy
Kumidan. Jaka jest różnica w zarobkach między używaniem leasingowego pojazdu, własnego czy w kredycie?
Ja widzę tylko różnicę księgową.
~-ja
Z tego wynika że wszyscy przewoźnicy prowadzą firmy po to zeby dokładać, ciekawe?
~mistrz
proszę kupować naczepy plandeki bo roboty sie nie przerobi, koła kręcą się jak szalone. spedycja płaci na czas i to chodzi, tak to sie robi ziomuś. Spedycja to przyszłość, bez niej żadne ładunki by nie pojechały albo za jakieś grosze a spedycja potrafi wycisnąć grosz z klienta :)
~CNGrulez
do bear bear nie miałes sie czego czepić to sie czepiłes literówek, dałem 2 przykłady jeden z krajówki znajomego drugi swoj własny, powinno być 5-10 tys a dalej minus 500 pln per auto miesiecznei proste - strata 50 tys rocznie na 8 aut, i ja nie pi... jak łączniki że sie nie opłaca ale po prostu zajeło mi to kilka lat zeby sie wstrzelić tam gdzie były pieniedze, dlatego napisałem gościowi żeby zaczał od szukania konkretnej spedycji albo klienta a nie od zakupu sprzetu bo to moze zrobić w 1 dzień bez problemu, i też zwrociłem uwage żeby nie liczył na papierze bo to zawsze wychodzi cudnie, a co on z tym zrobi to jego sprawa
~Krokodyl
Prowadzą, bo nie widzą innej alternatywy... W moim małym miasteczku było ok 10 przewoźników powyżej 10 aut. W ciagu 3-4 lat, 2 zmieniło branże, 2 nastepnych ogranicza trasport ( chlopy po 64-66 lat- czas na emeryture, dzieci wyjechaly do duzych miast lub zagranice ) . Po sobie jak i po reszczie jakiejs wielkiej kasy nie widze.
Majac 1 auto nic nie znaczysz, jestes "dymany" przez wszystkich.
~Jurek blandekarz
Jak dobrze pójdzie to zarobisz 7000. 5000zł jako kieroffca i 2000zł zysku. ; )
~Kolanko
Idz pracuj jako kierowca w niemieckiej firmie za 13tys na reke. A swoje auto z kierowca wstaw pod spedycje. Mniej klopotow i masz z czego dokladac.
~Witia
Ja mam 30 aut i to katastrofa tylko żeby kierowcy mieli robotę. Pomimo że auto zrobi 3 tys km 4 tys euro obrót to i tak z tego mało co zostaje taki biznes chory
~Tomek
Witia, so teras promocje za pul zarmo cały zestaw można przejonc! pomysl o tym, poco u chamuw oszostow dziadów robić? Dobrze Ci radzę
~Zygi
Idzie się robić do dziada za 5tysi na rękę a wy twierdzicie że on ma z tego 2-3tysiace zysku... Skąd wy jesteście?
~Gucio
W 2019r chłodnia po kraju, kierowca-przewoźnik, na czysto po odliczeniu wszelkich kosztów 96tys zł zysku na rękę.
~Zygi
Nie będę pisał gdzie pewnie warto mieszkać by prowadzić taki jednoautowy biznes ale podejrzewam że zamieszkanie trochę ułatwia sprawę. Z rozmów z kierowcami "na swoim" mógłbym rzec iż najwięcej takowych ludzi siedzi na firanach i wannach, bo na chłodni to mało kto (a jeśli nawet to marudzą na spedycje). Na wannach i firanach raczej ludzie nie podczepiają się pod jedną spedycje pod łańcuch bo zleceń mają dość a spedycje same potrafią wydzwaniac.
~Zygi
~kumidan
2020-09-04 22:38:24
Zygi
Z PIS jesteśmy, jak jedna wielka rodzina. Zadałeś pytanie, masz odpowiedź.
Według ciebie, dziad ile ma tego zysku, jeśli 2-3 tyś to nie, to ile.

Za 2-3tys to szkoda sobie tyłka zawracać więc niewiem kto jest na tyle głupi by tak się bawił. Jeden wystrzal opony i pewnie już byłby płacz, a może niedaj awaria auta no to biała flaga odrazu.
~Zygi
Uważam że większość kierowców na swoim powie że nie opłaca się zatrudniać kierowcę bo za mało kasy by zostało więc bujają się sami i zarabiają okolo10tysi zakładam. Ja z zysku 2-3tys też bym nikogo nie zatrudniał bo jak bym zarobił ok10 to spokojnie wystarcza.
~Zygi
Generalnie jak ktoś chce czegoś się dowiedzieć to najlepiej pytać kierowcę w Realu bo tam życzliwych ludzi nie brakuje mimo wszystko a tutaj to bardziej dziadostwo jest.
~Breaker Breaker
Kup magnumke i na nią od razu kierowce, spedytora, sekretarke i koordynatora, no i koniecznie zawistnego ciecia.
~CNGrulez
Jescze raz do autora watku, spórbuj najpierw zdobyć jakies kontakty w dobrej spedycji albo u dobrego klienta, bo naprawde bez tego ten biznes na 1 auto nie ma sensu, tzn jak sam bedziesz jeździł to nie ma opcji żebyś stracił co najwyżej nie zarobisz, ( jest ryzyko że ci nie zapłaca ) ale nie aż tak duże tak jak ktoś napisał można zarobić wiecej pracując na etacie w dobrej firmie w DE niż samemu jeżdzac, ale od czegoś trzeba zaczac jednak jak masz te 5-10 aut to wtedy ma to sens bo zarobisz te 10-30 tys miesiecznie oczywiscie jak sensownie tym bedziesz zarządzał i niestety wymaga to poterznego wkładu pracy. Jak ci jedno auto stanie czy bedzie miało strate to drugie zarobi i jakoś to sie kompensuje to już nie te czasy jak 1990-2004 kiedy ludzie z 2-3 aut potrafili dom pobudować w rok to była kura znosząca złote jajka ale spedycje + rządy ucieli tej kurze jajka i sie skończyło
~CNGrulez
Jak też kiedyś byłem młodym gniewnym jak zaczynałem to sobie myslałem że co to tam gumiaki po podstawówce mi beda tłumaczyć jak ja mam studia na dobrej uczelni znam jezyki z z wyliczeń wychodzi że jak zainwestuje poł milona to w rok bede miał poł milona zysku, po wielu latach jednak przyznałem rację własnie tym dziadtransom i gumofilcom jak wy ich pieszczotliwie nazywacie, i wiele razy leżac w kałuzy pod autem gdzies 1000 km od domu sie zastanawiałem po jakiego h.. mi to wszytsko było studia nauka, jak kierowca po podstawówce siedzi pije kawke na stacji a ja k.. a mokry w ciul walcze pod samochodem żeby jednak nie zaliczyć 8-12 tys kosztów naprawy bo to zabierze cały miesieczny zysk.
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 3.17.80.52

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels