Josephs.ScotBorowiak Properties Ltd

Schmitz Cargobull, Krone, a może Wielton?

ID: 256080


W listopadzie 2020r. rynek nowych przyczep i naczep wszystkich rodzajów zwiększył się r/r szósty miesiąc z rzędu. Tempo wzrostu znowu było dwucyfrowe i wyniosło 25, 9%, po spokojniejszym październiku (+4% r/r). Rejestracje w ostatnim miesiącu osiągnęły łącznie 6161 szt.

~etransport.pl

Wątek dotyczy tej informacji prasowej

Posty (12)

~Usz
Od dwóch lat ciągam naczepe schmitz i wydaje mi sie ze jest zrobiona z puszek od piwa. Nie mówiąc o zacinających sie słupkach i przemakającej podłodze. Poziom wykonania 0.
~Leon
Dach w Schmitz to jest bo po prostu musi być ani otworzyć ani zamknąć bo sie klinuje wystarczy delikatna nierówność i problem jest jedno narzedzie=młotek daje rade. Schmitka jest dobra na ładunki do 15tu ton. jak sie zrobi banan to badziewiem ciezko sie manewruje. Najgorsza naczeps z jaką miałem okazję jeździć. Chłodnie podobno mają dobre.
~jarek ogarek
3 letnia krone wcale nie lepiej
laki81
Nie ma idealnych naczep, każda ma jakieś +/-, a zwłaszcza w obecnych czasach gdzie liczy się ilość, a jakość jest na drugim planie.
~przewoźnik
tylko kronka ocynk rama.
~Kierofca
Chyba gorszego szajsu jak Krone to nie widziałem.
Schmitz tylko do 2013 r. Nowsze to się nie nadaje do niczego.
Wielton to z papieru.
Kögle ogólnie spoko chyba najlepsza w obecnych czasach
~Mikulenas
najlepsza jest fliegl i scharzmuller.
~Dorota
Tylko ZREMB oczywiście na resorach. Zero problemu z poduszkami.
~Jacek
Tylko Kassbohrer, żadna inna.
~Krokodyl
Podbije temat. Ktoś użytkuje 2-4 letnie firanki Schmitz? Wcześniej nie miałem z nimi nic do czynienia. Jak sie spawuja ich osie? Montuja zaciski Knorra? Jak ogólna sztywność ramy?
Bedze wdzieczny z wszelkie uwagi. Dzieki.
~Da_las
Krokodyl, co prawda nie standardy, ale coilmuldy. Z minusow: plandeka na dachu do wymiany po maks 3 latach, nie wzialbym juz Schmitza megi (z dachu robi sie banan, w standardzie tego nie ma), wysoka masa wlasna, toporne slupki boczne, podloge trzeba co chwile dokrecac na nowo, bo orginalne sruby popuszczaja. Plusy: ocynk, tanie i bardzo latwo dostepne czesci (dobieraja po numerze VIN), praktycznie bezawaryjna, wysoka cena przy odsprzedazy. Osie totalnie bezawaryjne. Nie chce wprowadzic w blad, ale wydaje mi sie, ze zaciski, jak i osie maja swoje. Podobne do SAFa, ale nie w 100% takie same.
Kierowca_niewolnik
Z roku na rok te wszystkie firmy coraz większe badziewie robią, tną koszty, materiały tańsze to blacha ciensza zawias chinski itd dlatego 2-4 lata i szroty 24t na środku i naczepa banan kiedyś to rama z blachy jak titanik to i wytrzymywały naczepy teraz to sztuka klient za parę lat ma kupić nową ruch w branży musi być
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 3.144.84.155

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels