ID: 260881
Zaczyna się selekcja kierowców.
ID: 260881
ID: 260881
Już oficjalnie na swoich kanałach, duże firmy transportowe mówią otwarcie o egzaminach na stanowisko kierowcy.
Żeby była jasność. Przyjmą kierowce dopiero po wnikliwym sprawdzeniu.
Zaczyna się dziać. Już nie będzie tak łatwo zmienić prace.
Będzie pewnie tak. Byle firemki będą przyjmować z miejsca. A do stabilnej firmy, która nie zbankrutuje i będzie wypłacalna będą egzaminy, kierowcy zostaną prześwietleni z każdej strony.
Idziemy ku dobremu. W końcu stawiamy na jakość a nie na ilość.
Na yt omega p. Oglądnijcie ze zrozumieniem.
Już oficjalnie na swoich kanałach, duże firmy transportowe mówią otwarcie o egzaminach na stanowisko kierowcy.
Żeby była jasność. Przyjmą kierowce dopiero po wnikliwym sprawdzeniu.
Zaczyna się dziać. Już nie będzie tak łatwo zmienić prace.
Będzie pewnie tak. Byle firemki będą przyjmować z miejsca. A do stabilnej firmy, która nie zbankrutuje i będzie wypłacalna będą egzaminy, kierowcy zostaną prześwietleni z każdej strony.
Idziemy ku dobremu. W końcu stawiamy na jakość a nie na ilość.
Na yt omega p. Oglądnijcie ze zrozumieniem.
~Tomek*.m247.com
*.m247.com
Posty (330)
~skg dk | no coz ty henio jako zacofany przyglup zawsze bedziesz odporny na wiedze przeciez ty jestes 100% potwietdzeniem parkingowego przyglupa nawet sie ciesze jak czytam jak zaczales szczekac jako zacofany polaczek wstyd was takich wypuszczac do zachodniej cywilizacji | |||
~henio | ~skg dk 2021-08-15 10:52:49 no coz ty henio jako zacofany przyglup zawsze bedziesz odporny na wiedze przeciez ty jestes 100% potwietdzeniem parkingowego przyglupa nawet sie ciesze jak czytam jak zaczales szczekac jako zacofany polaczek wstyd was takich wypuszczac do zachodniej cywilizacji szcze kaj szczekaj dalej prymitywny pojepie spod Łomży | |||
~skg dk | aty skoncz wreszcie zaocznie podstawuwke | |||
~Ordynator orginał! | Należy ostatecznie rozwiązać kwestię gumofilców! | |||
~skg dk | pod wplywemhejtu odchodze z et | |||
MANnalegalu
| Tomek... wiekszych bzdur dawno nie czytalem... dzisiaj za kierownice wsadza sie byle kogo, bez uprawnien czy z uprawnieniami... UA tajwany i inna egzoyka... oczywiscie przewoznicy ciagle mocno pracuja aby kolejnych zniechecic do tego zawodu.. gospodarka nie pozwoli na kolejne ograniczenia do zdobywania uprawnien C+E bo sama sobie w kolano strzeli. pic na wode-fotomontaz | 2 | ||
~Maria Linda | WSPANIAŁE ŚWIADECTWO, JAK DOSTAŁEM POŻYCZKĘ Mam bardzo ważną wiadomość, którą chcę podzielić się z każdym/każdym, kto potrzebuje pożyczki od prawdziwego pożyczkodawcy. Cieszę się, że mogę podzielić się tą notatką ze wszystkimi po tym, przez co ja i moja żona przeszliśmy w rękach jakichś żałosnych łobuzów, którzy twierdzą, że oferują jakieś pożyczki. Bardzo trudno jest znaleźć prawdziwego pożyczkodawcę i dziękuję firmie pani Michelle pożyczkowej, która pomogła mi, moim rodzinom i przyjaciołom bez konieczności wydawania pieniędzy na niekończące się opłaty. Skontaktuj się z badcreditloans2021@o utlook. com Lub WhatsApp im: +1 (470) 485-4938 | |||
~Pozdrawiam | Ale brednie!! U mnie za przyprowadzenie kierowcy do firmy i jego późniejsza minimum 4 miesięczna pracę, dostanę 600euro netto. Ten typ robola ciągle jest na wagę złota. | |||
kiero82
| ~Gość 2021-08-15 08:46:15 Nic nie rozumiesz. Kierowców nie jest za dużo. Problem jest w tym, ze trzeba odsiać tych co do takiej pracy się nie nadają. Zarządzający firmami po prostu przeliczyli ze zatrudniene marudy nieudacznika jest nie ekonomiczne. Maruda nieudacznik generuje koszt nie przynosząc dochodu. Mówiąc krótko nie wolno dopuścić takiego do samochodu. W tym problem. Umiejętności kierowców mocno spadły, a wymagania finansowe wzrosły. Jeżeli, odsieją" tych kierowców, którzy nie nadają się do tej pracy, połowa klamotów stanie w krzakach. Przykład: nasz forumowy oligarcha transportowy, niejaki glaca... Wymagania z kosmosu, a paryzanek juznie widać, bo trawa je przysłoniła. | 1 | ||
~Rico | Chłopki małorolne chcą odsiewać nieudaczników i kiepskich kierowców??? Na innych was nie stać, więc cieszcie się, że najniższy sort szoferskie jeszcze was nie zaczął odsiewać, bo musielibyście sami jeździć. Odsiewać to może firma która proponuje dobre warunki pracy i płacy, a takie w PL można policzyć na palcach jednej ręki. Dobrzy i solidni kierowcy mają kotwice zarzucone w porządnych firmach i oni do tego przesiewacza nie trafiają, tym samym przez sito leci wszystko co się nawinie. | |||
laki81
| Co do wieku kierowców zawodowych i niechęci młodych do pracy na zestawach, taki przykład z kilku dni wstecz z rozmowy z szefem jednej takiej firmy transportowej - cytuję "Panie u mnie to same dziadki jeżdżą ", najmłodszy kierowca 60 lat -pytam -czemu nie ma młodych - cytat "Panie młodzi nie chcą jeździć " firma gdzie kierowcy zjeżdżają na weekendy, to co mają powiedzieć Ci przewoźnicy gdzie proponują systemy po kilka tygodni w ciężarówce. Jeszcze jakoś się to kręci ale za te kilka lat powiedzmy 5 będzie jeszcze gorzej. Ktoś powie kierowcy z UA - zaczęli się lepiej cenić od Nas Polaków, już nie te czasy co ich Nasi przewoźnicy robili na kasę jak się dało, nauczyli się liczyć i cenić. Te wszystkie nowe przepisy które chcą wprowadzić u Nas w kwestii zmiany naliczania wynagrodzeń, zaostrzenie kar i mandatów dla kierowców, PM - to widzę tylko czarne chmury nad transportem. Możecie się śmiać ale już wiele firm z autami 1-6 takie mniejsze zwijają interes. Czas pokaże skutki tego wszystkiego. | 1 | ||
~driver | 1-10 autek to 86% transportu polskiego I o tyle powinno zniknąć A co za tym idzie rynek przejmują firmy 100-300-500 autek i przeobrazi sie to ze zostaną gracze tylko duzi A ci stawiaja na kierowców ze wschodu Bo mają nieograniczony dostęp | |||
~Rico | Kiedyś Delta-Trans, Rico i Euroad myśleli podobnie... | 1 | ||
~driver | dzis nikt sie nie liczy z takim 1-10 autek nawet spedycja nie chce gadac lub daje stawkę poniżej kosztow | |||
kiero82
| Driver Takiż ciebie zbawca tematu, jak z koziej du py trąba. Dla twojej informacji, to właśnie te duże firmy, są dziadostwem, bo jeżdżą po kosztach zaniżając stawki maksymalnie. Żaden mały przewoźnik, nie będzie jeździł za stawki, żeby z auta zostało 500 czy 1000zl miesięcznie, bo mi się to po prostu nie opłaci. | |||
~JAREK | a u drivera UA siedzi 12 miesięcy w budzie, no zobaczcie, i to jeszcze kolejka chętnych na rok do przodu | |||
~driver | Od lutego napewno Wiele firm znika z rynku Wraz z wprowadzeniem waszego PM | |||
~Generał | Kiero82. O Ł ysego nie musisz się martwić. Facet od dawna wie, z marnym kierowczyną można tylko zbankrutować. Goni takich jak ty i ma się dobrze. Właśnie dlatego nie lubisz takich jak Ł ysy. Oni pokazują całą prawdę o polskich kierowczynach. | |||
~Generał | Rico. Nikogo nie stać na głupka za kierownicą. Widząc ile kasy przepada przez de*il, nie ma co się dziwić, że firmy zaczęły gonić speców od powożenia. Będą na miejscu szefa zatrudnisz pajaca? Chyba wszystko jasne. | |||
~driver | Oni inwestują w wasze bankructwo Potem będą liczyć krocie zysku więc spokojnie Tak samo w rolnictwie W Polsce się nic nie opłaca nikomu i pozamykali gospodarstwa Dziś świnia zboże i inne produkty jadą do Polski z każdej strony A rolnik siedzi na wsi i jajka kupuje z portugalskiej biedronki | |||
~JAREK | Generał 2021-08-17 14:23:41 Kiero82. O Ł ysego nie musisz się martwić. Facet od dawna wie, z marnym kierowczyną można tylko zbankrutować. Goni takich jak ty i ma się dobrze. Właśnie dlatego nie lubisz takich jak Ł ysy. Oni pokazują całą prawdę o polskich kierowczynach. tylko taki dziad kierowca pójdzie do dziadtransa chłopka małorolnego w gumofilcach pracować na 16 letnich, podrutowanych premiumkach w manualu, tylko dzięki takim jak ty dziad kierowcom takie głupki i dziady jeszcze dogorywają, ale to już niedługo, ich godziny są już policzone | |||
~driver | Jeszcze będziesz. Dobrze błagał o robotę 86%to firmy 1-10autek a to jest dó likwidacji | |||
~Ł ysy | Jarek. Tylko kwiat szoferski skupiony na etransport gwarantuje sukces każdej firmie? Ciekawa teza. Głupku, takich jak wy nie chcę za darmo. Głupku, dzisiaj za manual trzeba dopłacić. To chyba nie jest zalup dla "dziada " skoro jest droższy. Pomyśl, co taki jełop jak ty zrobiłby z manualem? Pod górę może podjedziesz, ale zjazd będzie tym ostatnim. Musiałbym chodzić wiecznie najeba nym, aby zatrudniać swołocz z etransport. Wy lubicie molochy, bo tylko tam możecie ukryć brak kwalifikacji. Tak myślę, dla ciebie Konwencja CMR jest dokumentem nie do opanowania. To tyle ćwoku. | |||
~Ł ysy | Zastanawia mnie pewnego rodzaju fenomen. Intelektualny kwiat pracuje u "chłopków małorolnych i gumofilców " Samo nasuwa się pytanie, na jakim poziomie musi być owy "kwiat intelektualny "? | 1 | ||
~JAREK | ~Ł ysy 2021-08-17 14:55:38 Zastanawia mnie pewnego rodzaju fenomen. Intelektualny kwiat pracuje u "chłopków małorolnych i gumofilców " Samo nasuwa się pytanie, na jakim poziomie musi być owy "kwiat intelektualny "? no tak, ty masz kierofffcufff i wszyscy po studiach i paru doktorów i docentów tez się znajdzie a ty urwa jesteś profesor, ale od trytytek i druta, i wszystkich szkolisz jak mają drutować | |||
~skg dk | l ysy nie powinien dyskutowac z tymi zwierzetami | |||
~skg dk | jak to reaguje jak uslyszy troche prawdy o sobie | |||
~driver | Jarek łysy zarabia w miesiącu Twoja roczną lub dwuletnia pensje A Ty kim jesteś zwykłym jełopem który żyje od wypłaty do wypłaty Czy to ważne czym i kim pracuje? Nie ważne jest ile z tego ma Ty żebys się wybulił to więcej miał nie będziesz Poza szczękaniem nic nie zostanie | |||
~Ł ysy | Co do likwidacji małych firm, nie wróże im upadku. Zysk na poziomie 50 tyś zł może być wypracowany przez cztery auta, pięć lub pietnaście. Która z firm ma większe szanse przeżycia? Ta z zyskiem 10-12 klocków z auta czy ta z zyskiem 2, 5-4 tyś zł? | |||
~JAREK | ~driver 2021-08-17 15:34:24 Jarek łysy zarabia w miesiącu Twoja roczną lub dwuletnia pensje A Ty kim jesteś zwykłym jełopem który żyje od wypłaty do wypłaty Czy to ważne czym i kim pracuje? Nie ważne jest ile z tego ma Ty żebys się wybulił to więcej miał nie będziesz Poza szczękaniem nic nie zostanie ty mi już tu łysego za wzór do naśladowania nie podstawiaj, to cham i prymityw jakich mało parę magnumek mu życie uratowało, pytanie kim on by był, żeby nie transport, dalej buraki z pola zbierał, taka jest prawda takich chłopków jak on to tysiące w Polsce, |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.