ID: 268740
Dam pracę 600 szukam pracy 130 ogłoszeń
ID: 268740
ID: 268740
i jest git...
i jest git...
~Karooollll*.neoplus.adsl.tpnet.pl
*.neoplus.adsl.tpnet.pl
Posty (23466)
~xthx | Ja tak słabego w ładunki stycznia nie pamiętam, nie ma co wozić | |||
~driver | poczekaj na luty to dopiero bedzie ciekawie ; ) | |||
~Ł ysy | Mam rozumieć, że się zaczeło? | |||
~scan cargo | zaraz wpadnie Patryk i powie że na A4 jest korek i to wskazuje że nie ma kryzysu potem Remik który powie że oni wożą własny towar na który popyt sie nie zmienił wiec roboty maja nie do przerobienia, na koniec Hycel który stwierdzi że ogłoszenia zatrudnie kierowce są wiec kryzysu nie ma i nie bedzie Amen | |||
~driver | przerób styczeń rok do roku -64% jak na 27-01 Tylko jest to że sie nie grzałem na obroty tylko na zysk i minimum absolutne to co musiało jechac jeszcze w dobrych stawkach | |||
~xthx | Dużo jest ładunków z licytacji lub stawka do podania | |||
~driver | ciekawe Co mają na mysli Ci ktorzy mają odbiory swoich nabytków po 120+ tys euro I naczepek po 35+ tys euro | |||
~scan cargo | Takich mamy forumowych a*alitykow po ZSZ, szefowie udostepniają im umowy z kontrahentami oni wiedzą po ile firma jeździ, jakie parametry jakościowe ma dostaczyć, jakie są kary umowne w kontraktach itp, ba ja podejrzewam że oni dostają te umowy do konsultacji przed podpisaniem kontraktu bo ich wiedza jest bezcenna i jest poparta latami studiów na Garbsen Universität i setkami publikacji naukowych w internecie | |||
~xthx | driver - myślą że na wiosnę się ruszy wątpię w to szczerze | |||
~driver | marzenia Nie ma przesłanek na to Ale bedzie walka jak o ogień dopiero przed przewoznikami | |||
~LOGIC | walka o ogień, jest złym przykładem. ci co o ogień walczyli, to zrozumieli, że można się podzielić, tu nie da się podzielić. tu jest tylko rzeź... | |||
~driver | dzis dzwoni załadowca i mowi że ma tańszych o połowę I co ja na to? Pytam sie ile lat wspołpracujemy? od 2009r Ile było wtop? No nie dużo Usuniecie mnie jak odpusze? No nie To prosze mnie narazie pominać z ładunkami Ja sie nie obrażam Niech jadą Dziekuję do usłyszenia Tyle w temacie Ale Ci co to bedą brać nie znają całej procedury że trzeba jeszcze kilka spraw logistycznie ogarnać Sama jazda to pikuś na tym kierunku I juz na starcie połowa ich frachtu to koszty | |||
~Kris | Na otomoto firma z rybnika chce oddac 2 auta w lesingu. Spłacone 14 i 19 rat. Raty 3 i 4 tys PLN. Jaka musi być nedza żeby nie zarobić na ratę. A co zrobią ci co mają raty za nufki na poziomie 3 tys ale euro? | |||
jacek-kuba
| Panny płaczą, dzień jak co dzień. Przerażenie dziada jest wstrząsające. ~driver 2023-01 -27 10:29:55 chyba potrzebuje taki przewoznik jak wiezie dla mnie ładunek z niemiec de59 do pl05 za 700e i 7% sconto ; ) On musi Komornik Tomaszu czeka, na wódkę też brakuje, o paliwie nie wspominam-bo kierowca akurat poczeka, przynajmniej tu nie ma problemu -więc musi. Standard. Sconto to rewelacyjne narzędzie. Ponieważ normą jest -transport szybko, łamiąc przepisy, nie jedząc, nawet bez sikania-a kasa to już na spokojnie, przy okazji. Płacimy zawsze w piątki, ale księgowa na urlopie, ach zawieruszyły się kwity, właśnie odesłaliśmy papiery bo data jest niewyraźna i takie tam inne bzdury. | -3 | ||
~scan cargo | Panowie tu pzytocze regułe giełdową że Giełda rządzi chciwość i strach i podobnie jest w bieznesie transportowym, chciwość to dobieranie do oporu aut w leasingu żeby nie daj Boże nie zapłacic paru ziko podatku a strach to ci co dziadują czyli stary sprzet niewielka flota i trzymanie kosztów w ryzach, długi czas zwycieżała chciwość na fali eufori ale cykl sie zakończył teraz nastapi wybicie pogłowia stada i potem znow od nowa :-) | |||
~driver | bo taniej nie bedzie Tak grzmieli najwięksi przewoznicy YT | |||
~LOGIC | jesli podaż jest wieksza niż popyt to czego oczekujecie? nawet gdyby spedycje "UCZCIWIE" nie schodziły poniżej jakiejś kwoty to i tak roboty nie wystarczy | |||
~driver | zastanawia mnie fenomen odstępnego Przy cesji leasingu To co ktos ma placić za kogoś To co splaciłeś to Twoja sprawa Ja biorę to co zostało i tyle jezeli warunki mi pasują | |||
~LOGIC | żadnych sensacji, driver. niektórzy mają wysokie wpłaty własne wiec nawet na dzisiejsze ceny odstępne, jest na miejscu... sprawdzasz sobie sume pozostałych rat + suma odstepnego + suma wykupu i jak ci pasuje cena to bierzesz. dodatkowo pamietasz, ze bierzesz na siebie nie tylko cene, a czesto obowiazek ciagniecia tego wozka przez jakis czas (leasing operacyjny)... | |||
~Kris | No dobra ale jak ktos spłacił połowe i chce 100-150 tys odstępnego to kto mu wyskoczy z takiej kasy? PO drugie za co on wystawi fakturę jak to nie jego sprzęt? | |||
~LOGIC | w takiej sytuacji nie korzystasz z oferty... a jak wystawi fakture, to już najmniejszy problem. na transport np... | |||
~Kris | Transport za 100 tys? A jak przyjdzie US to pokazesz cmr na ten transport? | |||
~driver | Jak sie ukujesz boli? To tak samo z przekazaniem Wybawienie z problemu musi boleć Niestety | |||
~Ł ysy | Postawmy sprawę jasno. Chcesz odstępne? Nie dostaniesz, za błedy się płaci. W końcu i tak firma leasingowa zabierze pojazd. Szanujmy wybawiciela. Żadanie odstępnego trąca glupotą. Jeszcze większą glupotą jest chęć zapłacenia odstępnego. | |||
jacek-kuba
| driver w tym technikum cię uczyli ukucia? Człowieku miej litość. Murański vs Najman - Galaktyczna WALKA NA SŁOWA cz. 2 wklejcie to na YT, oni byliby dobrzy na forum. | -3 | ||
jacek-kuba
| Legionista bez numeru z wydziarganym wzorkiem Legii Cudzoziemskiej w Mońkach. Czego ludzie nie zrobią dla kilku groszy. Zdziwi się kiedyś jak go wyprostują na ulicy. | -3 | ||
~Remik | Widzę, że dalej płacz o brak ładunków czy stawkę. I tak wg was większość nie jeździ więc co za problem aby wszystkie firmy odstawiły auta na powiedzmy 2 tyg? | |||
~LOGIC | ciekawe zagadnienie Remik. Stawiam, że ludziom przeszkada, fakt, co na to kierowca... i taki wyuczony strach, że on odejdzie... realnie mało kto jest w stanie spojrzeć prawdzie w oczy... , czyli, że nie odchodzący może być wiekszym problemem niz jak odejdzie... Wiekszość myśli, że to kwestia bycia wystarczająco twardym. ale tak nie jest i nie bedzie... | |||
~Remik | Włosi, Francuzi jakoś potrafią zastrajkować a największy transport Europy nie... O odchodzenie pracowników czy pozostanie jakoś do mnie nie przemawia. | |||
~LOGIC | to odwróć pytanie, po co z uporem maniaka ludzie próbują, jeśli na kazdym kroku rynek im mówi nie? na dzień dobry kroi ich driver... potem kroi ich niemiec, czasem inny rodak na zagłębiu, na końcu kroi ich ten od zjazdu do PL. Jakie mogą być powody, żeby dalej w to brnąć? 1) brak odwagi spojrzeć prawdzie w oczy 2) strach przed utratą kierowcy (kiedyś bedzie lepiej) 3) teraz przetrwam, ale na wiosne to się zacznie... 4) twoja propozycja Remik? |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.