ID: 269615
Kierowcy sami decydują kiedy i gdzie jeżdżą
ID: 269615
ID: 269615
Rozmowa z Filipem Ziętkowskim, właścicielem firmy FAZ Drivers, specjalizującej się w rekrutacji i obsłudze outsourcingu zatrudnienia kierowców z prawem jazdy C+E.
Rozmowa z Filipem Ziętkowskim, właścicielem firmy FAZ Drivers, specjalizującej się w rekrutacji i obsłudze outsourcingu zatrudnienia kierowców z prawem jazdy C+E.
~etransport.pl
Posty (18)
~HiHi | Tak tak na ruskie 100% procentow. A ja chce dziś jechać do Honolulu | |||
~krótko | Niestety niektórzy nigdy nie zrozumieją że dobre warunki pracy kierowcy=równa się dobrze prosperująca firma transportowa. | |||
~Ordynatorów jest wielu! | Bardzo istotny też jest, kolorek auta i tapicerki. | |||
~Ordynatorów jest wielu! | Ja na ten przykład nigdy nie wsiądę do białego autka, ponieważ mam jasną karnację. | |||
~Ł ysy | Niestety ale żeby szoferska hołota nie decydowała o rozwoju firmy należy na początku porządnie obić mu ryja, przynajmniej tak żeby zęby z przodu wybić. Po wybiciu zębów szofer pokornie wykonuje zadania powierzone przez przewoźnika. | |||
jacek-kuba
| To kto ma decydować, jakiś małorolny cham, czysty buc oderwany od wideł? Co by z tego wynikło? | -1 | ||
jacek-kuba
| W dobrych firmach, szef jest profesjonalistą i nikt nie próbuje odbierać mu władzy. U dziada jak kiero nie weźmie na swoje barki, podejmowania decyzji -to dziad płynie wraz z załogą po 2-3 tygodniach. To tak jak czytam śmieszne wpisy dziada, że on wysyła gdzieś kierowcę. /Każeden/ jeden kierowca, sam wybiera kierunki swoich podróży. Nigdy dziad, małorolny wylezie z obory i będzie ruchem kierował-lepszy cyrk. | -1 | ||
~Scania | Mogę napisać, że ludzie zatrudnieni przez FAZ zarabiają tyle samo co kierowcy zatrudnieni na stałe w różnych firmach. | |||
Ł ysy
| Ł ysy. Podszywający się śmieciu, nie lękaj się. Pisz pod swoim nickiem. | |||
Ł ysy
| Mam tylko jedno pytanie. Proszę przedstawić metody weryfikacji umiejętności zatrudnianych kierowców? Jakoś przedstawiciel firmy unikał tego tematu. Zatrudnienie przy biurkach byłych kierowców o niczym nie świadczy. Jaką odpowiedzialność prawną i materialną ponosi firma za wybryki zatrudnianych kierowców? | |||
~Kiero TIR | Łysy, piszesz o tym na swoim przykładzie pajacu? | 1 | ||
Ł ysy
| Kiero TIR. Od agencji pracy i skoczków chroń nas Panie. Jakim trzeba być desperatem, aby korzystać z takich tworów. Co oni mogą zaproponować? Jaki jest etos pracy wysłanych przez nich szoferzyn? Pytania retoryczne. | |||
~Ordynator orginał! | Te glaca a kto roztupczył dystrybutor, profesjonalista? | |||
~Ordynator orginał! | A gdzie jest ten Hanowever? | |||
~Ordynator orginał! | I może mała poprawka, to nie kierowcy decydują gdzie i kiedy jeżdżą. Takie warunki ustanawia się przy podjęciu pracy i przed podpisaniem umowy. Ja na przykład. juź nie pojadę do Anglii. Dokąd byli W UE ok, potem już nie hcooja. I nikt mnie nie skusi. Zresztą nigdy nie widziałem pozytywów w jeździe do tego pojepanego kraju. Brak parkingów, kradzież, ogólnie hcoojnia. Fajkami też nie handlowałem. Yepać tych rudych, i potatuowanych choooi! | |||
Ł ysy
| Ten profesjonalista od dystrybutora jest teraz szefem firmy transportowej. | |||
~Ordynator orginał! | Ale jakim cudem roztupczył dystrybutor? | |||
~Ordynatorów jest dwóch | Musi dystrybutor go zaatakował i łon w obronie własnej go roztupczył, a co! |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.