ID: 270440
Transport potrzebuje zastrzyku świeżej krwi, a młodzi nie garną się za kółko. Jak przełamać impas?
ID: 270440
ID: 270440
Niedobór kadry w transporcie spędza sen z powiek przedsiębiorcom, zarówno polskim, europejskim, jak również światowym. Powodów tego stanu rzeczy jest wiele, w tym m. in. starzejąca się kadra, niskie płace czy też złe warunki pracy.
Niedobór kadry w transporcie spędza sen z powiek przedsiębiorcom, zarówno polskim, europejskim, jak również światowym. Powodów tego stanu rzeczy jest wiele, w tym m. in. starzejąca się kadra, niskie płace czy też złe warunki pracy.
~etransport.pl
Posty (34)
tago1
| A tak poważnie, to sądzę, że jedynie przewoźnikom i kierowcom zależy na właściwym funkcjonowaniu transportu. Z drugiej strony, mamy jedynie rzucanie kłód pod nogi. Coraz więcej obostrzeń, wyższe kary itd., a odpowiedniej ilości bezpłatnych parkingów wyposażonych z darmowe prysznice i sanitariaty jak nie ma tak nie ma. Więc po co, to nieustanne okresowe pierniczę nie i dramatyzowanie, że nie ma młodych kiero. Przecież młodzież widzi doskonale i słyszy, co się dzieje w obrębie transportu i wokół kiero. Parlamentarzyści w całej Europie sądzą, że za kółkami, to rzeczywiście jeżdżą jedynie osoby na ich poziomie intelektualnym i niczego nie rozumieją. | |||
~dość pasji zawodu hobby | jakie troski wprowadzi jeszcze łysy, IRU czy TLP | |||
~leży z drutem pod premium | prawda jest taka, że młodzi mają wyjepane na tą robotę, jest kilku młodych napaleńców co naoglądali sie smarków tkaczyków i innych ale po pierwszej, trasie dostaną kubeł zimnej wody na łeb yepnie kluczykami i tyle w temacie | 1 | ||
tago1
| No fakt zderzenie z rzeczywistością powoduje, że po pierwszym, najdalej trzecim kółku młodzi wycofują się. Odrabiają poniesione koszty, troszkę na górkę i tyle ich później oglądamy. | |||
~Biedak | Jeszcze większe kary mandaty nękanie będą chętni | |||
~Jabol | Jest i łysy mędrzec; ) z lipodupia, a już wszyscy myśleli że będzie spokój z tym kundlem, a tu szczeka dalej ten bezpański pies | |||
~Ł ysy | Widze, że prawda zabolała. Zaloże sie z każdym miscem kieroffnicy, że po wprowadzeniu darmowych kursów, problem braku kieroffcuff i kierowców przestanie istnieć. W tym momencie warto zastanowić się, co należy zrobić, aby kieroffce stali się kierowcami? | |||
~Ł ysy | Co zrobić, aby kieroffczyny przepoczwarzyli się w profesjonalistów? | |||
~maly | Ł ysy przyglupie forumowy ile to juz bylo zachet darmowych kursow obiecanek zlotych gor ze po kursie wezma do roboty itp itd i jakos sie nic od lat nie zmienia gdzie te twoje 1 maje czerwce wrzesnie marce itp? | 1 | ||
~Kierowca C+E | Dopóki płaca będzie na poziomie najniższej krajowej na umowie, a reszta w kopercie. Płaca z kilometra lub od frachtu to nie znajdziecie jeleni do pracy. Płaćcie zus od zarobków i wszystko na konto, a wtedy znajda się ludzie do pracy, Te czasy najniższa na umowie już nie działają. Co taki kierowca ma z najniższej krajowej jak w trasie się połamie i zostanie uziemiony na kilka miesięcy do łóżka? Kto utrzyma jego rodzinę opłaci rachunki kredyty nie mówiąc już o wyżywieniu. Ludzie na to już patrzą. | |||
~kieroUK | Ł ysy jak zasponsorujesz darmowy kurs na PJ to może złapiesz jakiegoś nieudacznika. Nie ma bezrobocia i państwo nic nie będzie sponsorować. | |||
~Kuc | Niefortunny tytuł o świeżej krwi. Ukraina jest pierwsza w kolejce dosłownie z konkretnymi zawodami. | |||
~zzz | Zwiększyć ilość kontroli i kar. I traktować kierowcę jak parobka. Szybko nastąpi poprawa. | |||
~Kierownik | Chcą wprowadzić system pracy 4 dniowy a wy jak pracujecie po 14 godzin, dalej będziecie tak pracować, dalej się dawajcie szmacić robienie 3 godzinnej pauzy czekając na załadunek tu ma interes pracodawca oraz nadawca a wy zamiast nocą pracować max 10 godz pracujecie 13 i więcej, wprowadzić kontrolę w firmach ci co nie przestrzegają prawa pracy 168 h na etacie karać jeszcze raz karać będą chętni do pracy i będzie zdecydowanie bezpieczniej każdy będzie jeździł przepisowo bez pośpiechu bez nerwów.. | |||
~Tomek | Bardzo Dobrze Niech Złomy Stoja. Naucza Się Biznesmeni Za 5 Złoty Szacunku Do Kierowcy. W Mojej Bylej Firmie Dziad Kierowce Z Awaria Za Granicą Cztery Dni Trzymal. Dziadowi Żal Było Serwis Zorganizować Szybko. Taki Jest Szacunek Do Kierowcy. Kierowca By Umarl Z Głodu. Szef Ma Wywalone. Omijac Dziadtransow I Ich Złomy Ponad Milion Najechane Kilometrów. | |||
kiero82
| Mój dobry znajomy też Kiedys myślał o pracy w tym zawodzie. Pojechał że mną w trasę na 5 dni. Gdy zjechaliśmy na bazę w piątek, mówi do mnie "a idź mi z tym. Przeje... robota". Godzin od cholery, problem z parkingami wieczorem itd. Pracuje na światłowodach, w godzinach 8-16, zarabia 5000zl be rękę, i stwierdził że nasza robota jest nieopłacalna. Odechciało mu się fajery szybko. | |||
~3xNie | każdy mówi że brakuje kierowców to jaki cudem wszystko jest w sklepach!? już w Anglii maiło brakować szoferów, miały być zamieszki z powodu braków zaopatrzenia i co? i nic. wszystko się kręci. | |||
jacek-kuba
| Setny raz ten sam temat, tylko trochę inaczej zadane pytanie. Po pierwsze-wypad dziada z rynku, dziad to złodziej, i małorolny cham, nie mylić z pracodawcą -to 2 odrębne tematy. Po 2 odpowiednie wynagrodzenie -tzn za 720h w budzie, netto 20 tys zł. Tyle na początek, potem będziemy rozmawiali o parkingach, tachografie, policji czy firmach i bajzlu na nich. Co do zarobków to przy obecnych cenach, śmiem twierdzić, że 20 to mało. Jedzenie podrożało 50-60 procent -więc 30 tys. Byle lekarzyna zarabia tyle za 200h pracy i strajkuje bo mao. Pielęgniarka co najmniej 15 tys -godzin ma wpisane 400 a pracuje 250 i strajkuje bo mao. nauczyciel 5 tys za kilkadziesiąt h miesięcznie i strajkuje bo mao -a to jeden z najprostszych zawodów. Pieprzenie o cenie kwitów to bzdura. Jak ktoś bardzo chce, to zapieprzać 2-3 miesiące na budowie i nie jęczeć, tylko spełniać marzenia o podróżach i milionach. | -1 | ||
jacek-kuba
| Jak młody, silny człowiek, nie umie zaoszczędzić 10 tys zł na PJ -mieszkając jeszcze u rodziców. To niech zacznie znaczki zbierać i zrobi kurs układania kwiatów. Szkoda czasu na transport. Pajda chleba ze smalcem to już koszt 23 zł - czyli to kilkanaście bochenków chleba i parę kilo smalcu. łączny koszt kilkaset zł pewnie z energią. | -1 | ||
jacek-kuba
| Kapkę lepsza hulajnoga czy rower, albo 2 topowe komórki lub 2 kiepskie laptopy ew 2 słabe TV i masz PJ. Rurkowicz jak waży 40 kg, to na budowę nie pójdzie-wiadomo, ale może jechać na truskawki w sezonie. | -1 | ||
jacek-kuba
| Swoją drogą niedługo garażu nie wybudujesz bez dźwigu, jak pomocnik cegły nie podniesie, a zaprawa? . Koniec świata jest blisko. Podłączone zmarnowane pokolenie jak będzie budowało -zdalnie? To nie dotyczy, prawdziwej Polskiej pięknej młodzieży -piszę o osłach wydziarganych w trampkach i rurkach do 45kg i pannach napompowanych po 100kg w leginsach. uff kurka. | -1 | ||
~kierowca | łysek idioto. Od wielu lat można kwity robić za friko z różnych projektów czy kuronia. Coś to zmieniło? Poza tym, że taki kwit za darmo goowno wart? Znam paru takich co zrobili, pojechali 2x w trasę i olali ten fach. A jak jesteś taki rozrzutny to może sam zasponsorujesz parę kwitów,? Ponoć nieźle ci się powodzi dzbanie. Stać cię. | |||
~robert | Znajomy pracuje w dużej firmie w Polsce jest magazynierem zarabia 4, 5 tys na rękę. Teraz odpowiedzcie sobie sami ile by musiał zarobić żeby mu się opłacało wsiąść za kółko dużego. | |||
~Patryk pogromca dziadow | Polski dziad stwierdzi że już za 5000 się opłaci bo to 500 więcej. A mi się wydaje że te 12 tysięcy by musiał wziąść i być o 16 na bazie w piątek. Start poniedziałek o 8. Codziennie w domu to musiała by być praca ułożona po 10h. Dziady bez roboty zaliczą klozet lub sami muszą iść do pracy. Leniwe */ki | |||
~Ł ysy | Śnijcie dalej o dyrektorskich zarobkach. Macie do tego pełne prawo. Postawcie warunki, za tyle jeździmy. Jak nie, kluczyki na stół. Jest sens wiecznie drzeć ryje? | |||
~robert | Tu nie chodzi o to co ma glaca i jemu podobni do zaoferowania. Starzy kierowcy będą pracować ale chodzi o napływ młodych w miejsce dziadków. Byl moment że udało się zapchać dziurę Ukraińcami i zaniedbano Polski rynek. | |||
jacek-kuba
| Przecież do Polski dziad sprowadzał wszelkie nacje do pracy. Byli murzyni, Hindusi, Indianie a nawet kowboje, przyjechali kierowcy z Kamczatki z lodowców z buszu i efekt był zawsze taki sam. Połowa, jak ujrzała dziada, pracy nie podjęła. Druga połowa po miesiącu, jak zobaczyła co dziad wyrabia-uciekła. Ja wiem jedno -dziad na tym globie, pracownika nie znajdzie. Nie ma na świecie, chętnego do nieustannej pracy za free, u małorolnego chama. Na szczęście dziad już hurtowo odchodzi z rynku. Dziad tonie, a reszta patrzy, nikt nie poda dziadowi kija. Chyba żeby go wepchnąć głębiej. | -1 | ||
~Ł ysy | jacek -sraka. Przecież to samo robi Szwab, Holender, Belg. Do budowy metra w Brukseli ściągnięto dziesiątki tysięcy Marokańczyków. Setki tysięcy Rosjan, Biłorusinów, Polaków, Ukraińców pracuje u Szwaba. O czym ty pier do lisz przygłupie? Wszawy charakter nie pozwala racjonalnie oceniać zachodzace w świecie zmiany. Dla sraki polski pracodawca jest zły, zachodni dobry, chociaż robią to samo. Charakterologiczna koorwa świat widzi po swojemu. | |||
~męczennik transportu | Stają i łysa pała. Gdy pojawia się ten duet, poziom kieruje się do szamba. Wracając do tematu. " Czas taniego pracownika dobiegł końca", swego czasu powiedział to prezydent Bul Komorowski. W nieskończoność nie można dymać pracownika. Pieniądze tężnie mają wartości sprzed lat. Chleb za 1 euro to przyzwoita oferta u piekarza w Polsce. W latach 2009- 2019 z całkowitego rynku pracy odeszło 2, 5 mln pracowników. To daje 250 tys rocznie. Młodzi są zbyt wygodni aby zdychać w budach. | |||
~młody | Zur Verstärkung unseres Teams, suchen wir derzeit: Berufskraf tfahrer im Fernverkehr. Sprachkenntnisse sind erforderlich. E-Mail: kontakt@meinetranspo rt. de 2/2 - Nettogehalt 1750 eur |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.